opet resim proc nestartuje. Baterka je nabita, palivova pumpa jede pri otoceni klicku, relatko cvaka a starter taky slysim jak jede nez se zastavi po ukonceni startovani. Pri startovani bafne na vterinu, ale je to jenom zachvev a opet se to vrati do zvuku, ktery je slyset pri startovani. Uz jsem to takhle resil nekolikrat, ze jsem vymenil benal a masina naskocila. Ale takhle to nehodlam resit cca 2 mesice, abych cistil nadrz, protoze tam netece benzin. Nejaky tip, proc to tam nechce tect? Co jeste vycistit nebo to hodit do kopriv?
1 reakcí na tento příspěvek Netece benzin - nechce chytit
Jestli to máš ucpané tak ti to moc nepoteče.
WVigo píše: Nevim jestli tam máš odvzdušňovací hadičku,nebo jen dirku ve víčku nádrže jak to bývalo dřív,ale je to dost podstatné.
Jestli to máš ucpané tak ti to moc nepoteče.
Ta dirka pod vikem byla ucpana, protahnul jsem ji dratkem a zespoda jsem to provrtal a nasadil novou "bradavku" s hadickou pro odtok.
Edit: malem bych zapomnel, ze obcas z pumpy vychazi skriplavy zvuk po otocenim klicku. Nejak jsem to neresil, ale i to je mozna pricina problemu.
Naposledy editováno 13.09.2012 21:51:50
2 reakcí na tento příspěvek Netece benzin - nechce chytit
V létě se nám z ničeho nic stalo něco podobnýho. Kolínko na hadici málo tlačilo na ventilek v tom protikusu na nádrži. Pomohlo vypodložení konce kolínka, aby zatlačilo ventilek hlouběji.
Nakonec zkus to. Vycvakni tlakovou hadici z nádrže, zapni klíček a šroubováčkem zatlač na ten ventilek. Když začne stříkat benzín je to ono.
marvy píše: Nevim, jestli Daytona má taky rychlospojky přívodu a zpátečky na nádrži.
V létě se nám z ničeho nic stalo něco podobnýho. Kolínko na hadici málo tlačilo na ventilek v tom protikusu na nádrži. Pomohlo vypodložení konce kolínka, aby zatlačilo ventilek hlouběji.
Nakonec zkus to. Vycvakni tlakovou hadici z nádrže, zapni klíček a šroubováčkem zatlač na ten ventilek. Když začne stříkat benzín je to ono.
Ma uplne to same jako Tiger. Pumpa se lisi akorat poctem sroubu. Na hadicich jsem dal nove tesneni, protoze to stare bylo odepsane. To zni zajimave, to zkusim. Jak jsi to vypodlozil? Se mi nezda, ze by se to dalo nejak jinak vypodlozit.
marvy píše: Nevim, jestli Daytona má taky rychlospojky přívodu a zpátečky na nádrži.
V létě se nám z ničeho nic stalo něco podobnýho. Kolínko na hadici málo tlačilo na ventilek v tom protikusu na nádrži. Pomohlo vypodložení konce kolínka, aby zatlačilo ventilek hlouběji.
Nakonec zkus to. Vycvakni tlakovou hadici z nádrže, zapni klíček a šroubováčkem zatlač na ten ventilek. Když začne stříkat benzín je to ono.
Tak to stejný potkalo letos i mě a řešili jsme to stejně.Ještě ktomu odešlo palivoví čerpadlo.Jestli odešlo z důvodu toho že tu rychlospojku muselo přetláčet nevím,ale při zapnutí klíčku normálně naběhlo,nicméně nedalo potřebnej tlak.Byl to docela boj než jsme to zjistili protože jak se s tím pohlo tak to zas chvíli jelo.Teď tam je čerpadlo z Fiatu Marea 1.6i a motorka jezdí.
Dovnitř rychlospojky dát podložku,aby to kolínko víc zamáčklo onen ventilek.
Naposledy editováno 14.09.2012 16:00:28
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
rozdíl svody Daytona / Speed 955 Triumph Speed Triple, Triumph Daytona 955, Triumph D... | kokoška. | 4 | 30.10.2023 v 22:14 kokoška. |
Názor na Triumph Daytona T595 Triumph Daytona T595i | ozak1968 | 3 | 25.7.2019 v 22:30 ozak1968 |
triumph Daytona T595 [1, 2] Triumph Daytona T595i | Pedroza | 52 | 18.11.2016 v 09:16 AxemanX |
Daytona 595 Triumph Daytona T595i | kettenkrad | 2 | 2.9.2015 v 12:53 kettenkrad |
Quiz :) Triumph Daytona T595i | thor83 | 13 | 4.3.2014 v 19:17 thor83 |