1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co je to za motorku?
btw: co to má společného s ČZtou z roku 86 ???? ... teď bych radil používat mozek...
Měnit díly na číně z 50% ? Střeva v předních vidlích, z KX 125, zadní centrál z DR 350, plovoucí kotouč z Ktm 125, Řidítka FLY Racing, vykuchnout KAT, Ložiska do kol SKF, Natryskovat karbec, Kvalitní podložky pod ventily, Do kol dát Haltry, Menší rozetu, Kryt pod motor a bastry. Příjde ti to jako půl motorky? Mě teda rozhodně né. Celková suma je na 25000kč a ženská má motorku jak víno, kterou nechce vyměnit ani za nic. Ano, DTčko byla taky volba, ale to jsem zavrhnul, protože podmínky a terén kde jezdíme, pro DT fakt nejsou. Potřebuje spodek a ten 2T ve 125ccm prostě nemá. Kluci jich tu pár měli a už tu nejezdí ani jedna, protože to je tak na mrdání po loukách (tím nic proti DT) Když se potřebuješ rozjet z metru proti 500m dlouhýmu výjezdu do kterýho se sotva dá vylezt po 4, je 4T prostě zlatý. Takže zůstalao na výběr mezi CR 230F nebo Čínou a z finančních důvodů byla volba jasná a motorka splňuje na 100% to , co splňovat má. Jiný stroj ve 4T s těmito parametry (výkon, váha, výška , startér) mne prostě nenapadá.
Edit: Škoda že jsi z daleka! Docela rád bych viděl, jak to ženušce s Čínou natřeš na tom DTčku
Naposledy editováno 16.09.2012 08:39:07