globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: co je to za motorku?
 
13.9.2012 v 16:44
ahoj,na aukru jsem narazil na celkem zajimavou motorku.Vypada precizne udelana a za 31 000kč nová.Nevíte co je to za značku?I ten výfuk vypada dobre...

co je to za motorku?

14.9.2012 v 12:19 | Nahoru | #31
Chinese shit

co je to za motorku?

14.9.2012 v 13:24 | Nahoru | #32
precizne udelana

1 reakcí na tento příspěvek co je to za motorku?

14.9.2012 v 13:32 | Nahoru | #33
Ja bych ti ji doporucil. Jako zkusenost pro zbytek zivota to myslim bude neocenitelne

A kdo rika ze za tydle prachy se da udelat fungujici motorka, tak ja zase rikam, ze nezkusil nikdy nic udelat !

(reakce na) co je to za motorku?

14.9.2012 v 15:23 | Nahoru | #34

Ozzy_ píše: Ja bych ti ji doporucil. Jako zkusenost pro zbytek zivota to myslim bude neocenitelne



A tu máš! ..výchovnej políček za 40tis

co je to za motorku?

14.9.2012 v 15:36 | Nahoru | #35
Jeden kolega z práce si takhle koupil "precizní Čínu" - samozřejmě licence Honda - jako všechny Číny.

Dvakrát spadnul, protože motorka nefungovala, jak měla. Reklamací řešil nepočítaně. V první sezóně to víc stálo než jezdilo - než to prodejce za Číňany aspoň trochu dodělal. Po dvou sezónách motorka totálně na odpis. Rozpadá se to za jízdy. Polovina šroubů už nemá závity - bo je to z kvalitních materiálů.

Dal za to tuším 20 tis. Dneska to je neprodejný. Kdyby koupil ojetýho Japonce (jedná se o 50ccm skůtr - takže by za těch 20 asi i šel koupit), tak bude jednak mnohem spolehlivější a druhak ho dneska prakticky za stejný peníze prodá.

Co na to říct? Dobrej kup

1 reakcí na tento příspěvek co je to za motorku?

14.9.2012 v 16:05 | Nahoru | #36
Záleží co od toho člověk čeká. Motku si člověk kupuje na ježdění. Neznám nikoho, kdo by měl origo věc z Číny a leta mu fungovala. Myslím věc v Číně vyvinutou a vyrobenou. Samozřejmě, že se tam vyrábí třeba mraky elektroniky renomovaných značek, ale to se tam jen vyrábí pod přísným dohledem někoho (NOKIA, Panasonic, SONY ............................). Holt práce čínských dětí stojí jenom hrst rýže denně, kdeždo Japončík či evropan chtějí za práci někdy dokonce i peníze.
Já už hodně dlouho zastávám nároz: "Čínská hračka = radost na jedno odpoledne"! Motorka ale není autíčko na setrvačník za 12,50,-Kč.

(reakce na) co je to za motorku?

14.9.2012 v 16:36 | Nahoru | #37

BigF píše:
Já už hodně dlouho zastávám nároz: "Čínská hračka = radost na jedno odpoledne"! Motorka ale není autíčko na setrvačník za 12,50,-Kč.



Souhlas, po tom co sem si koupil na aukru dotykovej mobil na 2 simky, kterej místo z Opavy přišel z Polska, návod jen čínskej a vše jen čínsky, made in china. Naštěstí bylo menu v AJ, jinak nevim co bych dělal ... sice pravda, stál 2000kč, ale nešlo z něj ani volat ... furt se vypínal, blbnul, display fungoval z poloviny, nehledě na 5MPix foťák, kterej předčila i moje 1 Mpix webová kamera v notebooku jedním slovem katastrofa. Tak sem chtěl vrátit prachy, strašnej problém. Musel sem telefon poslat do polska asi za 250kč balíček a po 2 měsících mi dorazily prachy na účet ... no hrozný ... ale prostě telefon vlastně nefungoval, když sem volal v půlce se vypnul, nebo furt zamrzal, reprák chrčel už z fabriky ... byla to prostě čínská mr*ka ... a stejně bych to viděl z takovouhle motorkou ... nehledě na to že ta palubka vypadá jak na nějaký hondě ale v roce 1980 ... kámoš měl V.D.O. takovejch choper 125ccm ... víc stál v servise, furt něco odpadávalo. Koupil za 50 000,- a po 3 letech a asi 8000km byl rád že se toho za 20 zbavil

co je to za motorku?

14.9.2012 v 16:57 | Nahoru | #38
ať je to pračka-lednice-televize-auto někomů to vydrží 2 měsíce a dalšímu 20 let vždycky se najde lempl ve výrobě

z praxe je krize tak se šetří a proto se nakupujou šrouby bez hlav,závitů nerez kterej zrezne vrták kterej se narovná nebo se vohne

1 reakcí na tento příspěvek co je to za motorku?

14.9.2012 v 17:01 | Nahoru | #39
a motorky bych se nebál povyměníš pár šroubů dáš pár atomovejch svárů a jezdíš

(reakce na) co je to za motorku?

14.9.2012 v 17:57 | Nahoru | #40

kawapavel píše: a motorky bych se nebál povyměníš pár šroubů dáš pár atomovejch svárů a jezdíš



Přesně o tom to je. Místo toho, abych měnil zase pár dalších šroubů, jdu si na motorce, která není z Číny zajezdit.

Navíc je průser, když zjistíš někde daleko od domova, že musíš zase SVAŘOVAT nebo MĚNIT ŠROUBY !!!!!! Musí to být nas oprcání !!!!!!!

co je to za motorku?

14.9.2012 v 19:11 | Nahoru | #41
Mno, tak já koupil Yuki TR 125 pro manželku, jakožto začínající blátožroutku. Co tahle "Čínská jebka" musela vydržet a vydržela, je pro mne nepochopitelné. Za dva roky , a najetých 8000km a z toho tak 6000 v bahně a sračkách, kupodivu ani jedna porucha!!! Neuvěřitelné. Asi jsme chytli dobrej kus, ale celkově, zrovna na tento stroj jsem neslyšel , že by si někdo stěžoval.Dnes už je yuki jen na ježdění do města do práce, žena přesedlala na silnější a světe div se , opět Čína. Zatím šlapou obě dobře a bez problémů.Samozřejmě,vše má své hranice a jestli někdo čeká, že na tom bude skákat 10m lavice na trati, tak je magor a pak pro něj bude čína jebka!

Oni se mají věci tak, že když se posere něco na Hondě, tak je kupa keců, jak dostává moto zabrat a že se to může stát. Když se to podělá na Yuki, hned je to Mrdka, od které se nic jinýho čekat nedalo, protože ji dělal Číňan. Že se v Číně dělá už i Škodovka, neřeší nikdo.

Závěrem bych ti doporučil, kup si 2 roky starou Yuki TR. Je to dost prověřenej model,( Kdo je zná, ten ti potvrdí, že se fakt povedli) díly a servis bez problémů, koupíš za 20k a za dva roky ještě za 10 nebo 15 prodáš! Koupíš li motorku výše uvedenou, servis bůh ví kde a jakej, díly taky budeš shánět všemožně, dáš za ní 30k a za dva roky už jí neprodáš ani za 10, protože bude v bůhví jakém stavu a je to značka kterou nikdo nezná a protože nebudeš moct sehnat díly, bude ve zuboženém stavu.

1 reakcí na tento příspěvek co je to za motorku?

14.9.2012 v 20:28 | Nahoru | #42
Vypadá to dost podobně jako Yamaha WR 125x takže podle mýho teda spíš nějakej shit!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co je to za motorku?

14.9.2012 v 20:43 | Nahoru | #43
Refrigat> Napsat, že když je to shit protže je to podbný WRku, no to je moudro dne! Takže kdyby to bylo podobný BMW GS 1200 tak to bude kvalita?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co je to za motorku?

15.9.2012 v 10:26 | Nahoru | #44
chiro2> ale ne já chtěl prostě říct, že WRko je přece jen už nějakej stroj tím moje myšlenka vyplývala z toho, že je to podobný Yamaze ale neni to Yamaha takže je to buď nechutně okopírovaný nebo je to moc velká náhoda, že si sou taky podobný. Ale tak každej má jinej vkus já bych si to teda nekoupil.

(reakce na) co je to za motorku?

15.9.2012 v 11:25 | Nahoru | #45

kawasaki-man píše: nechapu proč to odsuzuješ když si to ani nikdy nevidel...Nevíš ani co je to za značku a jen proto ze je to levny to nemusí byt šrot.Neví někdo co je to za značku?


Zkusenosti jen zkusenosti .... spatny zkusenosti ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co je to za motorku?

15.9.2012 v 11:27 | Nahoru | #46
chiro2> . Už jsem to psal Yuki Cross, TR a hlavně s motorem 200 jsou s ohledem na zemi původu perfektní stroje, který udělají za pár korun hodně legrace. A těch dobrých motorek a skůtrů se z číny najde víc.
Taky jsem byl po špatných zkušenostech se stroji (skůtry, 4kolky) od Shynerai a VDO, takový antičínský zabedněnec a jako většina zdejších pi....troubů jsem si řekl už nikdy.
Jak se ale říká, nikdy neříkej nikdy, takže když jsem potom hledal něco levnýho na blbnutí a ježdění do práce, něco si "o tom" zjistil a hlavně potom vyzkoušel, názor jsem změnil.
Je docela zajímavý, že když se v inzerci objeví TR nebo Cross, tak jsou ty motorky dost často hodně rychle pryč. Proč asi?

(reakce na) co je to za motorku?

15.9.2012 v 12:04 | Nahoru | #47
Janek> V podstatě jsi napsal to , co si myslím již dlouho

(reakce na) co je to za motorku?

15.9.2012 v 12:07 | Nahoru | #48

Refrigat píše: chiro2> ale ne já chtěl prostě říct, že WRko je přece jen už nějakej stroj tím moje myšlenka vyplývala z toho, že je to podobný Yamaze ale neni to Yamaha takže je to buď nechutně okopírovaný nebo je to moc velká náhoda, že si sou taky podobný. Ale tak každej má jinej vkus já bych si to teda nekoupil.



A můžeš mi konkrétně vysvětlit, v čem je to té Yamaze podobný? Já teda nevidím podobnost ani v nejmenším. A jestli soudě podle přední masky, tak takovou ti v Polisportu naserou plnej pytel! Jinak ani plasty, ani rám, prostě nikde tu podobnost nevidím...

1 reakcí na tento příspěvek co je to za motorku?

15.9.2012 v 12:45 | Nahoru | #49
precizně udělaná tak z dálky a na obrázku

co je to za motorku?

15.9.2012 v 16:26 | Nahoru | #50
Mnoho lidí to tu řeklo, ale i já se přidám Kámoš měl čínu krosku 250 obsah...začlo to rozsypanou převodovkou a pokračovalo pořád dál...prodával to v nepojízdném stavu . O výkonu ani nemluvím, moje honda 80ka ve 2T na tom byla v poměru úplně někde jinde a to už měla pár let za sebou a prodal jsem jí dál ...mám doma 4kolku čínu 150 ccm a je to něco strašnýho. Jsem rád, když dojedu vyvézt nějaký bordel a nevyklepe mi to zuby. Jízdní vlastnosti stejné Kup XRko za 30 bude pěkný....ale na varana to nemá

co je to za motorku?

15.9.2012 v 17:59 | Nahoru | #51
kamos mel pita z ciny, jako jelo to pekne ale ta kvalita teda oteviral benzin a kohoutek mu zustal v ruce i s kouskem nadrze polozil to, a paka od zadni brzdy mu do karteru udelala nekolk der , za jizdy se mu pretrhnul retez a urval tlumic od ramu... jeste ze to mel v zaruce jinak nevim co by s tim delal...podotknu ze to kupoval fungl novy...

1 reakcí na tento příspěvek co je to za motorku?

15.9.2012 v 19:46 | Nahoru | #52
Chlapci chlapci. Nevím kolik let jezdíte a kolik motorek Vám prošlo pod rukama, ale měli by jste si uvědomit, že zatracovat něco, co jste ani neviděli je blbost. Já koupil ženušce tu Čínu za 18k a po pár úpravách má za 25 tisíc motorku se startérem, která narozdíl od 130ti kilovýho MASTODONTU jako je xr 125 jede, má startér, váží 105 kg a se spousty klukama u nás si vytírá p*del! Chce to jen šikovný ruce a zapnout mozek. A to už při nákupu. Ona totiž není čína jako čína.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co je to za motorku?

15.9.2012 v 19:48 | Nahoru | #53

Vojta150ETZ píše: precizně udělaná tak z dálky a na obrázku



Asi jako ta tvoje ČZ zbastlená sprejem za 80 korun

(reakce na) co je to za motorku?

15.9.2012 v 20:12 | Nahoru | #54
chiro2> Ono tyhle debaty nemají cenu a je zbytečný se tu nějak rozepisovat, bo těch, co maj kámoše, co měl kámoše, co měl tu zku***nou čínu, je nějak moc .
Kdo si nechá poradit, tak si nechá poradit už z toho, co jsi tu napsal .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co je to za motorku?

15.9.2012 v 20:12 | Nahoru | #55
chiro2> např. já proti této konkrétní moto nic nemám, nejel jsem na ní, tak jí soudit nebudu, ale zatim všechny stroje, původem z číny na kterých jsem jel, nebyli žádný zázrak! To je moje zkušenost a můj názor. Ne všichni si chtějí koupit motorku a z 50 % vše měnit, aby se na ní mohli spolehnout. To že ty máš např. jednu ze sta, co funguje "jak má" neznamená, že to bude u všech (pochybuju že to bude u 3 z 10)...A k tomu vytírání p*delí-to bych si radši koupil DTčko...


btw: co to má společného s ČZtou z roku 86 ???? ... teď bych radil používat mozek...

(reakce na) co je to za motorku?

16.9.2012 v 08:36 | Nahoru | #56
EveryBady> Co to má společného s čezetou? To, že tu plive na motorku, která nejen že pojede a vypadá líp, ale možná i v tom lese vydrží dýl , než se rozpadne.

Měnit díly na číně z 50% ? Střeva v předních vidlích, z KX 125, zadní centrál z DR 350, plovoucí kotouč z Ktm 125, Řidítka FLY Racing, vykuchnout KAT, Ložiska do kol SKF, Natryskovat karbec, Kvalitní podložky pod ventily, Do kol dát Haltry, Menší rozetu, Kryt pod motor a bastry. Příjde ti to jako půl motorky? Mě teda rozhodně né. Celková suma je na 25000kč a ženská má motorku jak víno, kterou nechce vyměnit ani za nic. Ano, DTčko byla taky volba, ale to jsem zavrhnul, protože podmínky a terén kde jezdíme, pro DT fakt nejsou. Potřebuje spodek a ten 2T ve 125ccm prostě nemá. Kluci jich tu pár měli a už tu nejezdí ani jedna, protože to je tak na mrdání po loukách (tím nic proti DT) Když se potřebuješ rozjet z metru proti 500m dlouhýmu výjezdu do kterýho se sotva dá vylezt po 4, je 4T prostě zlatý. Takže zůstalao na výběr mezi CR 230F nebo Čínou a z finančních důvodů byla volba jasná a motorka splňuje na 100% to , co splňovat má. Jiný stroj ve 4T s těmito parametry (výkon, váha, výška , startér) mne prostě nenapadá.

Edit: Škoda že jsi z daleka! Docela rád bych viděl, jak to ženušce s Čínou natřeš na tom DTčku

Naposledy editováno 16.09.2012 08:39:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co je to za motorku?

16.9.2012 v 15:48 | Nahoru | #57

chiro2 píše: Chlapci chlapci. Nevím kolik let jezdíte a kolik motorek Vám prošlo pod rukama, ale měli by jste si uvědomit, že zatracovat něco, co jste ani neviděli je blbost. Já koupil ženušce tu Čínu za 18k a po pár úpravách má za 25 tisíc motorku se startérem, která narozdíl od 130ti kilovýho MASTODONTU jako je xr 125 jede, má startér, váží 105 kg a se spousty klukama u nás si vytírá p*del! Chce to jen šikovný ruce a zapnout mozek. A to už při nákupu. Ona totiž není čína jako čína.



Souhlasím, ale přesně o to u číny jde, většina lidí totiž chce jezdit namísto toho aby si polovinu stroje dodělávala na koleni.... a to že kdyby jsi mladý nechal tu motku v základu tak si s tím moc p...í nevytře, o tom asi není sporu . Takže kdo chce částečnou stavebnici a rád řeší tech záhady, necht jde jde do číny. Na tohmle jeden čas byli i živi z V.D.O. - dotahli levný mašiny, dali je trochu na cajk a prodali.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co je to za motorku?

16.9.2012 v 15:58 | Nahoru | #58
FishX3> Tak né že by mne to nějak extra bavilo, byla to práce na 2 odpoledne, ale spíše šlo o tu alternativu proti Hondě CRF která by vyšla podstatně dráž a Ženě tahle čína poslouží prakticky stejně. Ale je pravda, že v základu to žádnej zázrak není. Ta předělávka je po pár MTH prakticky nutná. Proto jsme nekupovali za 36tkč novou ale za 18 rok starou. S novou bych byl skoro na 45k a to už by nemělo význam.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co je to za motorku?

16.9.2012 v 16:15 | Nahoru | #59
chiro2> samo nejsi jedinej kdo se k tomu tahle stavi, jak jsem psal, bohužel samo o sobě to je shit - pokud tomu mohu věnovat čas a mám na to, mohu být chopen výsledků jako ty - ale pak si musím k pořizovací ceně zakalkulovat použité díly a čas. navíc spouta z nás na takovéto zásahy nemá. Další problém je zjistit kolik peněz a úsilí bude třeba na ten konkretni model a zda se to ve finále vůbec vyplatí.

(reakce na) co je to za motorku?

16.9.2012 v 17:00 | Nahoru | #60
FishX3> Plně s Tebou souhlasím. Navíc je tu další faktor a to jestli na tom bude lítat ženská 50kg, nebo kluk 100kg a ještě rapl, jestli les nebo trať. Motorku jsem upravil myslím si dobře, ale na trati bych jí stejně dal pár mth. Na Endurko pro lehkou ženskou víc než dobrá
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist