paolo_novy Přidat reklamu

Téma: co je to za motorku?
 
13.9.2012 v 16:44
ahoj,na aukru jsem narazil na celkem zajimavou motorku.Vypada precizne udelana a za 31 000kč nová.Nevíte co je to za značku?I ten výfuk vypada dobre...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co je to za motorku?

16.9.2012 v 16:15 | Nahoru | #1
chiro2> samo nejsi jedinej kdo se k tomu tahle stavi, jak jsem psal, bohužel samo o sobě to je shit - pokud tomu mohu věnovat čas a mám na to, mohu být chopen výsledků jako ty - ale pak si musím k pořizovací ceně zakalkulovat použité díly a čas. navíc spouta z nás na takovéto zásahy nemá. Další problém je zjistit kolik peněz a úsilí bude třeba na ten konkretni model a zda se to ve finále vůbec vyplatí.

(reakce na) co je to za motorku?

16.9.2012 v 17:00 | Nahoru | #2
FishX3> Plně s Tebou souhlasím. Navíc je tu další faktor a to jestli na tom bude lítat ženská 50kg, nebo kluk 100kg a ještě rapl, jestli les nebo trať. Motorku jsem upravil myslím si dobře, ale na trati bych jí stejně dal pár mth. Na Endurko pro lehkou ženskou víc než dobrá

(reakce na) co je to za motorku?

16.9.2012 v 19:52 | Nahoru | #3
FishX3> Ono to není funkční jen když je to potuněný. Třeba ta moje Yuki měla jenom jinou svíčku a fajfku, protože se proklepal káblík pod náfrží. A borec, co jsem to od něj koupil, s tím najel po Evropě za rok a 1/2 16000 km. Já další 4000, než mi ji ukradli. Vše fungovalo naprosto bezvadně. Jediná moje závada byl povolený šroubek na +pólu aku - oprava na pár minut. Jinak jsem ji parkoval venku, bez plachty, za jakýhokoliv počasí.

A co se týče těch úprav, tak se to netýká jen čínských motorek. Kdyby ji Chiro neupravoval, na funkci by to vliv nemělo. Já Japonskou Kawu KLX taky musel potunit, abych mohl jezdit tak nějak hodně enduro, sem tam trať. Přední tlumiče a centrál z KLX R, Zadní kolo 18" z KX, řídítka Pro Taper, jiný sekundární převod, .....
A naopak tím tuningem dostaneš motorku dá se říct na určitou mezní hranici možností ať v lese nebo na trati - máš lepší tlumiče - na trati jedeš rychleji roleta neroleta, dovolíš si s tím skákat, .... a motorka dostává i dost na prdel . Pokud to TRko vydrží, není to sakra dobrý stroj?
A rám (i když zatím jen příčný výztuhy pod sedlem) u KLX praská taky, takže to není žádná výsada čínských motorek. Při enduro zacházení praská rám i na LC4, Big, DR SE to samý a tak by se dalo pokračovat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist