2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co je to za motorku?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
A co se týče těch úprav, tak se to netýká jen čínských motorek. Kdyby ji Chiro neupravoval, na funkci by to vliv nemělo. Já Japonskou Kawu KLX taky musel potunit, abych mohl jezdit tak nějak hodně enduro, sem tam trať. Přední tlumiče a centrál z KLX R, Zadní kolo 18" z KX, řídítka Pro Taper, jiný sekundární převod, .....
A naopak tím tuningem dostaneš motorku dá se říct na určitou mezní hranici možností ať v lese nebo na trati - máš lepší tlumiče - na trati jedeš rychleji roleta neroleta, dovolíš si s tím skákat, .... a motorka dostává i dost na prdel
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
A rám (i když zatím jen příčný výztuhy pod sedlem) u KLX praská taky, takže to není žádná výsada čínských motorek. Při enduro zacházení praská rám i na LC4, Big, DR SE to samý a tak by se dalo pokračovat.