Po pár stovkách kilometrů na ZX-6R 08 jsem došel k závěru, že má ZX-6R 2002 vůbec nebrzdí. Tedy v přímém porovnání s radiálníma Nissinama na novějším ročníku. Dříve jsem měl za to, že brzdí velice pěkně.
Chtěl bych brzdy na 02 vylepšit. Kvalitní brzdovku, pravidelně udržované třmeny a opletené hadičky mám, tudíž v úvahu přichází výměna třmenů, nebo pumpy.
Začal bych třmenama.
Napadla mě výměna třmenů Tokico za Nissin ze ZX-9R.
Nikde jsem ale nenašel přímé srovnání těchto třmenů. Který systém je na tom v brzdném účinku lépe.
Děkuji za typ a postřehy.
1 reakcí na tento příspěvek Brzdové třmeny ZX9R
1 reakcí na tento příspěvek Brzdové třmeny ZX9R
e: nekupuj pak do nich desky Omega Performance, ty mě vydržely 1,5měsíce
e: pardon, třmeny jsou podobný jako na VTR1000F, ale i ty jsou slušný, fakt záleží na kombinaci vhodný pumpy, velikosti pístků ve třmenech, a desek ... S 16 pumpou ty na VTR fungujou solidně.
Naposledy editováno 07.09.2012 08:36:23
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdové třmeny ZX9R
dewwil píše: ty šestipístky Tokico jsou sice super, brzděj dost slušně, ale náchylný na údržbu, vždy když sjedu desky tak je musím pořádně vydrbat a jednou za rok vyměnit prachovky
Mno oni jsou i naprd z hlediska odvzdušnění. Dle rad je mám upravené a stejně to není ono. Někdy se to povede odvzdušnit hned a jindy to je i na pár hodin1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdové třmeny ZX9R
Rebel83 píše: Mno oni jsou i naprd z hlediska odvzdušnění. Dle rad je mám upravené a stejně to není ono. Někdy se to povede odvzdušnit hned a jindy to je i na pár hodin
z toho si nic nedělej - já mám Nissiny a když jsem posledně měnil brzdovku tak jsem odvzdušňoval 2 dny - mi chvilku trvalo než jsem přišel na to jak to urychlit...
Za mně nech tam to co máš, jenom zkus pořešit jiné destičky, případně kotouče a pořádně ty třmeny vyčistit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdové třmeny ZX9R
agostini79 píše: Za mně nech tam to co máš, jenom zkus pořešit jiné destičky, případně kotouče a pořádně ty třmeny vyčistit
kotouče, pokud jsou funkčně v pořádku - nehází, nejsou moc tenký nebo vydřený, nemaj vymačkaný nýty - nemá smysl měnit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdové třmeny ZX9R
Stev píše: kotouče, pokud jsou funkčně v pořádku - nehází, nejsou moc tenký nebo vydřený, nemaj vymačkaný nýty - nemá smysl měnit.
tak nějak to bylo myšleno - pokud jsou brzdy zvadlý tak bych kouknul na kotouče a případně vyměnil a kdyžtak vzal celek z motorky kde to funguje vč. třmenů, kotoučů a pumpy.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdové třmeny ZX9R
Proto mě zajímá ten rozdíl třmenů, respektive jejich vlastností.
Rebel83 píše: Jen doplním, že brzdy zvadlé či unavené nemám. Akorát mi vadí ten pozvolný nástup. Chtěl bych je trochu jedovatější.
Proto mě zajímá ten rozdíl třmenů, respektive jejich vlastností.
přídám se k názoru na pumpu. Charlito dával na 6pístky na srada pumpu z CBR929 (19) a prej dobrý. Ale záleží za kolik se jaká dá sehnat.
e: pokud bys nechtěl dělat kompromisy, tak samozřejmě brembo/accossato 19 se stavitelným pivotem ...
Naposledy editováno 07.09.2012 11:36:51
Rebel83 píše: Mno oni jsou i naprd z hlediska odvzdušnění. Dle rad je mám upravené a stejně to není ono. Někdy se to povede odvzdušnit hned a jindy to je i na pár hodin
mi povídej, dělám to pneumatickou odsávačkou a stejně pak musím odvzdušnit u pumpy povolením šroubu benja...Ale dnes jsem to vychytal a dost dobrý, ostrej nastup na 1cm, desky Bendix...žerou sice kotouče, ale brzděj dobře
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja | kosta636 | 9 | Včera v 12:49 JiriBN |
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja | Czradekos | 4 | 7.11.2023 v 08:02 dewwil |
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja | dinosaurus | 10 | 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA |
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja | Aeroad | 27 | 15.10.2023 v 10:28 Aeroad |
Zx4rr Kawasaki ZX-6R Ninja | Motojenej69 | 11 | 23.9.2023 v 20:08 puffybodie |