Téma: Co je toto za Choppera??
 
3.9.2012 v 12:16
Panove asi kazdej znate The Walking Dead :) A tam me ihned zaujal ten chopper za1ve ma na nadrzi SS coz me ihned trklo delam WW2 ukazky boju pro verejnost za SS :)

A pak jsem se zamiloval do tohoto stroje presne neco takoveho chci uz nejaky patek a tady je to presne ono dokonale :) Nepomuzete me urcit co to tak nejak je nebo ktera motorka by se na podobnou stavbu mohla hodit? Sporta jsem uz prodal a mam prave neco takoveho v pacu :)

Poradne opicaky zvedlou nadrz atd proste klasickej bike 60let USA zadna okrasa a prechromovano ale hulvatskej uprskanej stroj at je stejnej hulvat jako ja :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je toto za Choppera??

7.9.2012 v 20:06 | Nahoru | #1

motodawe píše: Podkopnutí vidlí jsem probírak s Kloboučníkem. Máš dvě možnosti, buď krk vyosit nebo nee. Vyosení = stejné vlasnosti a cena nějakých dvacet tis, nevyosení cena kolem 16ti tis a jízdní vlastnosti se dost zhorší. Kdyžtak koukni na jeho stránky, má tam pár inrošů po úpravě. KAždopádně bych volil jen těch 7st, víc už je moc a ani to není hezký, ale jak udeš chtít. Jinak kámoš si jen prodlužoval vidle, investice minimální, sice nezměnil úhl, ale taky to stačí, foto bych klidně dodal, kdyby jsi o tom chtěl popřemýšlet. Ty K&Nka budou v poho, když dáš malý ovály nebo kornouty. S elektrikou to bude taky cajk a profík problém mít nebude, místa je tam dost.



tak jednoduche to neni.

1)Neverim, ze kdyz nevyosis krk, nezmeni se jizdni vlastnosti - a to uz v otiginale je VS1400 "motorka pro odvazne" - do zatacky se toho fakt musis nebat.

2)Prime K&N hribky na karburatory samozrejme dat jdou, ale potom je nutne pretryskovat komplet karburatory. A kdyz rikam pretryskovat, myslim pretryskovat - ne jenom zvednout jehly.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je toto za Choppera??

7.9.2012 v 20:57 | Nahoru | #2
Medved> Už ten mejl ani nemám, ale psal mi to takhle. Možná se to malinko změní, ale né nijak moc. Já osobně jedný, co bych na 14tce upravil je přední kolo, dal bych z osmičky a zadní bych vyměnil za dvoustovku i s ráfkem, ale to 25tis se vším a bez úpravy kardanu. A já osobně bych do karbců nesahal, ale předpokládám, že když to má v plánu, tak ví, co se k tomu váže...

A jinak jde do zatáček dost snadno, já mám orvaný oba laufy, ty tam nemít, tak už mám projetý i bágly.

A já psal, že když se krk nevyosí, tak že se vlastnosti zhorší, s vyosením se téměř nezmení.

Naposledy editováno 07.09.2012 21:01:23
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist