globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výměna ZX9-R 02 - alternativa
25.8.2012 v 08:56
Ahoj všem,
potřebuji poradit. Musel jsem prodat svojí Ninju a už pokoukávám po další moto, které bych si začátkem další nebo koncem této sezóny koupil. Na Ninje se mi líbil posaz, motor celkově spokojenost. Trochu mě vadila hmotnost a horší ovladatelnost při rychlé změně směru jízdy (prostě moc do zatáček nepadala) a celkově že moc nežehlil podvozek nerovnosti. Takže sháním alternativu, aby klady zůstaly, nebo se ještě vylepšily a zápory se proměnily v klady . Celkově jsem plný výkon ve špičce využil je na rovinkách, nebo při předjíždění, ale v zatáčkách určitě ne. Plný náklon ano, že jsem musel vyndávat nohu ze stupačky. Mám 195 cm.Tak jaká ?

(reakce na) Výměna ZX9-R 02 - alternativa

26.8.2012 v 15:42 | Nahoru | #31

Kovi píše: kazdej ti píše zx10,ale než o ní budeš přemýšlet projed se na ní alespon 20 km,ta motorka nemusí sednout uplně každému.pohodlí nebude zdaleka jak na zx9
a žadné vykonové porno dole nečekej,spodek to má slabej.



Staci si trosku pohrat s rozetou a mas dole takove vykonove porno

1 reakcí na tento příspěvek Výměna ZX9-R 02 - alternativa

26.8.2012 v 16:31 | Nahoru | #32
prevody prubeh kroutaku motoru neudelaji..pak budes radit jak ocas.

(reakce na) Výměna ZX9-R 02 - alternativa

26.8.2012 v 16:36 | Nahoru | #33
Kovi> To jako ze ma zx10r na jiny prevod slaby motor ?

2 reakcí na tento příspěvek Výměna ZX9-R 02 - alternativa

26.8.2012 v 18:20 | Nahoru | #34
co znamena "slaby motor" a co jsou "jine prevody"
misto techto teoretickych plku se staci podivat na graf prubehu kroutaku.
ty prvni 04 dole nejedou jako treba stare gsxr K1
dle ale pozadavku zadavatele tematu neni desina stejne motorka pro nej.

1 reakcí na tento příspěvek Výměna ZX9-R 02 - alternativa

26.8.2012 v 18:32 | Nahoru | #35
Jj, 10 asi není pro mě, i když se mi hodně líbí. Rozpočet je +-150000,- Na okruhu byla devítka na pohodu, nej se nepřeklápěla tak, jak bych potřeboval. Ale zase nic mě nebolelo z celodenního ježdění, zalehnout full gas šlo, nemusel jsem být na tom v křeči při 200 km/h.. Prostě nenásilný a vše jinak v ruce. Jen kdyby to mělo pár kilo dole a lepší podvozek, tak bych zůstal. Jinak jak ta 12ka? V čem je při jízdě lepší? (neřeším motor). Přemýšlel jsem na K1200 S, ale drahý servis a ta motorka je už dlouhá a asi s rychlou změnou směru jízdy nevim..

(reakce na) Výměna ZX9-R 02 - alternativa

26.8.2012 v 19:03 | Nahoru | #36

Kovi píše: co znamena "slaby motor" a co jsou "jine prevody"
misto techto teoretickych plku se staci podivat na graf prubehu kroutaku.
ty prvni 04 dole nejedou jako treba stare gsxr K1
dle ale pozadavku zadavatele tematu neni desina stejne motorka pro nej.



Jake plky ? Pokud mas dost vykonny motor je kroutak jen otazkou prevodu.

Kroutící moment na zadním kole tedy závisí na aktuálním převodu.

www.motorkari.cz/clanky/jak-na-to/technika-motocyklu-13.-cast-vykon-a-kroutici-moment-3636.html

1 reakcí na tento příspěvek Výměna ZX9-R 02 - alternativa

26.8.2012 v 19:14 | Nahoru | #37
Santamike: na ZX10R si zvyknes, ani 20km projeti ti nic nerekne, me stvala 14 dni, ale od ty doby je to nejlepsi motorka na svete a na to prijdes taky

se zenou sme jeli 1000km za den z Chorvatska a taky se to dalo, navic pres 500km v desti

ZX9R nema zadneho nastupce, takova motorka ma svoji kategorii a v ni nic jineho neni (XX1100 je autobus)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna ZX9-R 02 - alternativa

26.8.2012 v 19:45 | Nahoru | #38
Bubrak ZX10R> Jj, vypadá to tak, že to zx10 bude, protože v žilách je zelená krev, prostě srdcovka a stejně nic asi podobného neseženu. Tak to vypadá, že by to mohla být už nějaká 09 nebo 04 ten model mezi se mě vůbec nelíbí a na novou nemám, ta se mi líbí nejvíc a hlavně dobrá výbava pro neprofíka. Trakce a jiné. Chci prostě zábavnou mašinu, co vydrží a já vydržím na ní. Někdy okolo komína, někdy si dát okruh na pohodu a někdy víkend v sedle. Nečekal jsem že to budu někdy říkat, ale "zlatý starý časy ", jsem asi zestárnul bo co ? ! ?

(reakce na) Výměna ZX9-R 02 - alternativa

26.8.2012 v 20:58 | Nahoru | #39

Santamike píše: Bubrak ZX10R> Jj, vypadá to tak, že to zx10 bude, protože v žilách je zelená krev, prostě srdcovka a stejně nic asi podobného neseženu. Tak to vypadá, že by to mohla být už nějaká 09 nebo 04 ten model mezi se mě vůbec nelíbí a na novou nemám, ta se mi líbí nejvíc a hlavně dobrá výbava pro neprofíka. Trakce a jiné. Chci prostě zábavnou mašinu, co vydrží a já vydržím na ní. Někdy okolo komína, někdy si dát okruh na pohodu a někdy víkend v sedle. Nečekal jsem že to budu někdy říkat, ale "zlatý starý časy ", jsem asi zestárnul bo co ? ! ?



chytrej kluk navíc Bubrak umí velmi rychle a hezky naladit já už asi 6 měsíců řeším, kterej model zx10r..pokud to finančně dáš, kup model 09 pokud je to moc, vemzmi 04/05. dlouho to řeším a hleám o nich vše, píšu s majitelama atd. model 04/5 je prostě nejlepší. ta 06/07 tolik populární není, mě se teda líbí i ta, ale všichni žerou 4/5 model, pak až od 08/9. kdybych měl na to prachy, jdu okamžitě do 09. to je snad dokonalá mašina. jinak s Tebou souhlasím, zlatý starý časy strojů jako zx9r,gsxr11,zzr1100, yzf750r, fzr1000,cbr1000f dual a další krásky

(reakce na) Výměna ZX9-R 02 - alternativa

Skvělá odpověď, děkuji! 26.8.2012 v 23:09 | Nahoru | #40

Santamike píše: Bubrak ZX10R> Jj, vypadá to tak, že to zx10 bude, protože v žilách je zelená krev, prostě srdcovka a stejně nic asi podobného neseženu. Tak to vypadá, že by to mohla být už nějaká 09 nebo 04 ten model mezi se mě vůbec nelíbí a na novou nemám, ta se mi líbí nejvíc a hlavně dobrá výbava pro neprofíka. Trakce a jiné. Chci prostě zábavnou mašinu, co vydrží a já vydržím na ní. Někdy okolo komína, někdy si dát okruh na pohodu a někdy víkend v sedle. Nečekal jsem že to budu někdy říkat, ale "zlatý starý časy ", jsem asi zestárnul bo co ? ! ?



kamos jezdi na Buse, mel predtim uz jednu, ale pred ni a po ni GSXR600 97,750 98,750 01, a ted ji chce prodat a jit do litra, a ja mu rikam ze Busa je na duchod ani na drom na ni nechce s nama

pokud bys chtel teda jeste 04, tak radsi 05, meli tam par vychytavek a ten alternator bude trochu jistota, i kdyz kdekdo muze vydavat 04 jako 05 v inzeratu asi

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna ZX9-R 02 - alternativa

27.8.2012 v 09:55 | Nahoru | #41
Santamike> tu k12 si zkus. u nás ji mají kluci a slyším na to jenom samé chvály...jenom se musíš připravit na možné problémy s převodovkou a kardanem, ale při troše štěstí se to dá opravit svépomocí-tak to dělal kamarád
jinak, jestli jsi kawista, tak co zzr14? jede to pěkně, ovládád se to skoro jak kolo a složíš se na to bezproblémů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna ZX9-R 02 - alternativa

27.8.2012 v 11:01 | Nahoru | #42
Kubát> ZX12ka,má kardan..????

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna ZX9-R 02 - alternativa

27.8.2012 v 11:04 | Nahoru | #43

RadimV929 píše: Kubát> ZX12ka,má kardan..????


řeč byla o bmw k12

(reakce na) Výměna ZX9-R 02 - alternativa

27.8.2012 v 11:24 | Nahoru | #44
Kovi> Promiň,myslel jsem,že řeč pořád o velké ninji..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna ZX9-R 02 - alternativa

27.8.2012 v 11:58 | Nahoru | #45

Kubát píše: Santamike> tu k12 si zkus. u nás ji mají kluci a slyším na to jenom samé chvály...jenom se musíš připravit na možné problémy s převodovkou a kardanem, ale při troše štěstí se to dá opravit svépomocí-tak to dělal kamarád
jinak, jestli jsi kawista, tak co zzr14? jede to pěkně, ovládád se to skoro jak kolo a složíš se na to bezproblémů



vsak rikal ze nechce nic tezkeho a vetsiho ne? mne to prijde jak autobus sice velky,krasny a silny,ale furt autobus

Naposledy editováno 27.08.2012 12:21:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna ZX9-R 02 - alternativa

27.8.2012 v 12:55 | Nahoru | #46
sharpart> tak ono si trošku protiřečí 195 cm a malá lehceovladatelná mtoroka jinak to zzr se vodilo skoro jak kolo

Naposledy editováno 27.08.2012 12:57:30

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna ZX9-R 02 - alternativa

27.8.2012 v 14:05 | Nahoru | #47

Kovi píše: co znamena "slaby motor" a co jsou "jine prevody"
misto techto teoretickych plku se staci podivat na graf prubehu kroutaku.
ty prvni 04 dole nejedou jako treba stare gsxr K1
dle ale pozadavku zadavatele tematu neni desina stejne motorka pro nej.



dole ani nemuze tak jet PROTOZE GSXRo az do k8 ma motor dlouhozdvihovej (naftak) oproti desitce presny opak. Ale kdo jezdi na spodku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna ZX9-R 02 - alternativa

27.8.2012 v 14:25 | Nahoru | #48
z-x-r> tak nám řekni, kolikrát ty jezdíš na výkon ve vršku?
edit: právě že pro normální ježdění je nejvhodnější silný spodek a střed. pokud by jezdil vyloženě okruh, tk by mu ten chabý spodek neměl vadit a v tom případě by měla být zx10 vhodná za předpokladu, že se na ni složí

Naposledy editováno 27.08.2012 14:29:57

(reakce na) Výměna ZX9-R 02 - alternativa

27.8.2012 v 15:25 | Nahoru | #49

Kubát píše: sharpart> tak ono si trošku protiřečí 195 cm a malá lehceovladatelná mtoroka jinak to zzr se vodilo skoro jak kolo



ja ti mnejel mlčim , mlčim

(reakce na) Výměna ZX9-R 02 - alternativa

27.8.2012 v 22:04 | Nahoru | #50

z-x-r píše: dole ani nemuze tak jet PROTOZE GSXRo az do k8 ma motor dlouhozdvihovej (naftak) oproti desitce presny opak. Ale kdo jezdi na spodku



presne, na silnej spodek jezdim v aute me proste silnej spodek nezajima, i kdyz mi kamosi na GSXR1000 K1 ujizdeli v Moste na vyjezdech, tak proste k motorce mi to nesedi, tam by mi ujela i 2T 125, takze to neresim samozrejme je to vyhoda, ale me to nezajima, toceni do bezvedomi to je co me zajima, a pak vymena hlavy

1 reakcí na tento příspěvek Výměna ZX9-R 02 - alternativa

27.8.2012 v 22:54 | Nahoru | #51
Teď mám dilema, je pravda, že i když se mi desítka líbí, moc se na ji neposkladam. Ta 14tka se mi líbí. Je fo dobrej kousek. Jen nevím, jak se bude krotit v utazenych zatáčkách. Ale když říkáš, že je ovladafelna jako kolo, tak to musím někde otestovat, protože se mi zda, že to je mastodont... Ale.fa 09 ninja je tak skvělá.. Jinak jak se tu psalo o tom průběhu výkonu, tak spodek mě.docela zajímá, protože málo kdy jsem jel jen na vrcholu a v tom režimu třeba zatáčky na normální silnici. Radši si přibrzdil a radši pridávám, než zjistit, že je tam vysypanej nějakej bordel v zatáčce, nebo si uvědomit, že jsem to přehnal a někde si přinejmenším ustlat.. zase dilema

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna ZX9-R 02 - alternativa

28.8.2012 v 00:12 | Nahoru | #52
Santamike> ono jak ctu od tebe ze moc nepadala do zatacek, to mi prijde divny. Nemel jsi nejakou se spatne sjetyma gumama ? Me to prijde ze to pada skoro samo, taky, ale to bys jako kawar mel vedet, kawina ma tu vlastnost ze se dobre ovladatelnou stava tak kolem 6 - 8 tis. otacek , do te doby to takovej neohrabanej vehikl je, je to sportovni motorka u ktere se tak trosku predpoklada ze ji nebudes dusit 3-4 tis.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna ZX9-R 02 - alternativa

28.8.2012 v 13:08 | Nahoru | #53
Creck> Tak do zatáčky padá, ale hned z leva do prava to moc hbitý není, ta hmotnost a velikost prostě je znát. Taky vývoj podvozků se každým rokem posune o krok dál a když se nasčítají ty roky, tak to musí být už současně (nebo od roku 2008) někde úplně jinde. Proto bych chtěl upgrade na něco současného, ale podobně pohodlného. Taky staré vidle, které nemají progresy a pod. už musí být jinde, než USD vidle na nových strojích pro vyhlazení nerovností pro naše podmínky v Čechystánu.. Tam bych chtěl přidat, ale nepohoršit si v ostatních skvělých vlastností ZX9 R 2002. Spodek super, od 8000 otáček nukleární exploze a zážitek při zrychlení

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna ZX9-R 02 - alternativa

28.8.2012 v 13:40 | Nahoru | #54
Santamike> tak co k5 vlitru? nikdy jsem na tom nejel, jen na k1 a at jede velice pěkně. no a ta k5 má prý perfektní podvozek a co jsem na ní seděl, tak i uvolněný posez

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna ZX9-R 02 - alternativa

28.8.2012 v 13:45 | Nahoru | #55

Kubát píše: z-x-r> tak nám řekni, kolikrát ty jezdíš na výkon ve vršku?
edit: právě že pro normální ježdění je nejvhodnější silný spodek a střed. pokud by jezdil vyloženě okruh, tk by mu ten chabý spodek neměl vadit a v tom případě by měla být zx10 vhodná za předpokladu, že se na ni složí



Ty jsi rizek
Tak chapu ze ty jsi jeden z veciny co ma litr na mesto aby mu sel od volnobehu a v 6ti ti blika voko na prerazeni ze uz to moc jede.
Az sezenu kamerku ukazu ti jak se jezdi v omezovaci
Kamosuv poznatek na ten tvuj pekac (ma od nova k6)
tak dole to netahne a vrsek tam neni..Kurva k cemu to je ten srac?

bubo ty to znas

Naposledy editováno 28.08.2012 13:46:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna ZX9-R 02 - alternativa

28.8.2012 v 13:46 | Nahoru | #56
z-x-r> jak víš, že mám kontrolku nastavenou na 6000?

(reakce na) Výměna ZX9-R 02 - alternativa

28.8.2012 v 13:50 | Nahoru | #57
Kubát> je to moc tak kolik 4tis?

(reakce na) Výměna ZX9-R 02 - alternativa

28.8.2012 v 16:47 | Nahoru | #58
Kubát> také možnost, ale nějak mě před tím moc nenapadlo jít do něčeho jiného, než je Kawasaki. Tak otázka, jak se na tom poskládám. Prý je to taky legendární model značky, tak třeba na tom něco bude (ještě tedy prý vadnou brzdy). Musím osedlat více mašin, ale nejde o každé vědět vše. Taky nechci jezdit po inzerátech a na cizích mašinách experimentovat a jen jim projíždět motorky více, než je zdrávo. Ještě bych tu byl za idiota O Kawách jsem si toho už zjistil moooc, tak zkusím ještě další možnosti s tou K5. Díky za tip

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna ZX9-R 02 - alternativa

28.8.2012 v 20:12 | Nahoru | #59

z-x-r píše: Kamosuv poznatek na ten tvuj pekac (ma od nova k6)
tak dole to netahne a vrsek tam neni..Kurva k cemu to je ten srac?


no to je ale picovina dne tohle
nebo tam má něco vysranýho
tohle by jeden z nejlepších seriových motorů historie
staci se podívat na civilni sprinty a na prvnich 10ti mistech uvidis 8x gsxr..

(reakce na) Výměna ZX9-R 02 - alternativa

29.8.2012 v 11:49 | Nahoru | #60

Kovi píše: no to je ale picovina dne tohle
nebo tam má něco vysranýho
tohle by jeden z nejlepších seriových motorů historie
staci se podívat na civilni sprinty a na prvnich 10ti mistech uvidis 8x gsxr..



Tys to NEPOCHOPIL PRECTI si to prosim te jeste JEDNOU!
Nejelo podle nej RSV. Jeho K6 jede jak blesk
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist