globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Co jsem udělal blbě?
20.8.2012 v 18:11
Chlapi poradtě žhavím si to tak kilo, kilo deset a předemnou babeta, tak že je předjedu, ještě trchu jsem zabral plynem, jenže proti se řítil autobus a ja si říkám, to stihnu, ale těsně před babetou sem si to rozmyslel a musel jsem jít prudce na brzdy nejdřív přední(po vzoru Sršně) a nakonec jsem musel trochu zadní. Jenže se mi motorka začala tak chvět, že jsem byl rad, že jsem to nešvihl na zem.

Proto mě zajímá co jsem udělal blbě, že se mi ta motorka začala chvět. Jel se na té mé. Díky moc za rady.

1 reakcí na tento příspěvek Co jsem udělal blbě?

23.8.2012 v 14:36 | Nahoru | #1
Dulezity je se v krizovych situacich,pokud teda jedes na asfaltu bez sterku,brzdit pouze! predni brzdou a zadni se nedotykat.Brzdit jen rovne,maximalne v lehkem naklonu,ale cim vetsi naklon tim mene intenzivne brzdit.Pokud uz jsi zkusenejsi muzes i podrazovat a brzdit motorem,ale to je potreba se perfektne naucit!Hodi se to spis pri nutnem brzdeni v naklonu,ale je to opravdu jen pro zkusene!
Bud se to uc sam,nebo lepsi je vyhledat Lisaka (Mira Lisy) Ma kurzy na bezpecnou jizdu,motorky s padacima koleckama kde si muzes vse bezpecne osahat
Zadni kolo se pri spravnem brzdeni predni brzdou natolik odlehci ze jeho brzdny ucinek je prakticky nulovej a maximalne ti rozhodi motorku!
Edit....zapomel sem na dulezitou vec...uz to tu nekdo psal a jsou to ramena,musis se poradne zaprit do riditek a telo odtlacovat ramenama dozadu,pozdeji se zacne zvedat zadni kolo a taky neprelitnes

Naposledy editováno 23.08.2012 14:46:54

(reakce na) Co jsem udělal blbě?

23.8.2012 v 15:54 | Nahoru | #2

dj.holland píše: Dulezity je se v krizovych situacich,pokud teda jedes na asfaltu bez sterku,brzdit pouze! predni brzdou a zadni se nedotykat.Brzdit jen rovne,maximalne v lehkem naklonu,ale cim vetsi naklon tim mene intenzivne brzdit.Pokud uz jsi zkusenejsi muzes i podrazovat a brzdit motorem,ale to je potreba se perfektne naucit!Hodi se to spis pri nutnem brzdeni v naklonu,ale je to opravdu jen pro zkusene!
Bud se to uc sam,nebo lepsi je vyhledat Lisaka (Mira Lisy) Ma kurzy na bezpecnou jizdu,motorky s padacima koleckama kde si muzes vse bezpecne osahat
Zadni kolo se pri spravnem brzdeni predni brzdou natolik odlehci ze jeho brzdny ucinek je prakticky nulovej a maximalne ti rozhodi motorku!
Edit....zapomel sem na dulezitou vec...uz to tu nekdo psal a jsou to ramena,musis se poradne zaprit do riditek a telo odtlacovat ramenama dozadu,pozdeji se zacne zvedat zadni kolo a taky neprelitnes



Pokud jde o me tak mimo "edit" bych naprosto souhlasil Co se tyce toho odtlacovani ramenama potazmo rukama tak misto toho uz jsem psal urcite to resit nohama, samozrejme nekdo namital ze pri extremnim brzdeni se to neda ... da ale je to taky extremne narocny na nohy pripadne to chce hodit na bike stompgripy coz podstatne pomuze.

stráťa píše: Flisker> Tak pokud letíš 200 na koleno v místech kde není vidět tak je problém i jinde než v brždění.
No a i tak nevidím problém v tom brždění zadní brzdou, pokud to máš zažitý tak to děláš podvědomě stejně jako brždění přední nebo cokoliv jinýho, v krizovkách se nepřemýšlí ale dělá to co máš zažitý. Pokud máš čas přemýšlet tak to není krizovka.
No a ten velkej náklon je zrovna situace kdy na 100% máš přední kolo na limitu dřív než se ti odlehčí zadní...



To s tou krizovkou je urcite pravda. Jinak psal jsem "kdyz vyjizdis ze zatacky" abych jeste vic zduraznil ze ta zadni brzda je nebezpecna z myho pohledu, jasne predni je podobnej problem pri naklonu vlastne jeste horsi, ale brzdnej ucinek na predni gume je podstatne vetsi nez na zadni kdyz je moto v aspon trochu vertikalni rovine. Kdyz se nejede absolutne na hrane tak se da s citem brzdit i v naklonu.

Ale hlavne jak psal dj.holland, pri silnym brzdeni se tak odlehci/je ve vzduchu zadni kolo ze brzdnej ucinek je zanedbatelnej pripadne nulovej a narusi to akorat stabilitu motorky + to vyzaduje soustredeni na dalsi vec navic.

Urcite to co pisu nebude platit pro vsechny motorky ale co se tyce sportu jako R6,R1 a ekvivalentu tak ja kdyz jdu hodne na brzdy tak mam zadek ve vzduchu a proste brzdit na kolo ktery se nedotyka silnice mi nedava smysl.

Samozrejme kazdej ma jinej styl takze jestli nekomu zadni brzda vyhovuje a jezdi tak rad, tak se do toho urcite nijak nenavazim

Naposledy editováno 23.08.2012 15:56:10
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist