Proto mě zajímá co jsem udělal blbě, že se mi ta motorka začala chvět. Jel se na té mé. Díky moc za rady.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co jsem udělal blbě?
Flisker píše: Tak jsem se tu docetl par veci :
"musis brzdit s napnutyma rukama" - tohle si myslim ze je absolutni nesmysl riditka jsou na rizeni ne na prenaseni vahy tela pri brzdeni od toho je nadrz.
"pouzivej zadni brzdu, pred brzdeni, behem a kdo vi kdy" - tez nevidim vyhodu ,kdyz uz jsem v krizi tak nebudu mrhat cas nejdriv slapanim lehce na zadni brzdu ... proste predni ve stylu - uplne na zacatku lehce aby sly dolu vydlice a pak uplne na tvrdo.
"vymackni spojku" - to vidim jako neco co by se za jizdy nemelo delat snad nikdy, letet jako raketa s vymacklou spojkou, nejlepe do zatacky
V takovy situaci bych to videl - pevne se chytit nohama nadrze aby jsi mel stabilitu, coz by mel ridic celou dobu kdyz si pripada ze to "žhaví" a pak jednoduse predni brzda lehce nasledne tvrde(total) pokud jsi jel rovne ,ze uz brzdis moc poznas ze se ti zveda zadek.
Jestli neco z toho co jsem napsal nesouhlasi s realitou tak jsem otevrenej kritice
To že se nemá opírat do řidítek je sice pěkná teorie, nicméně při opravdu tvrdém brždění o kterém se zde mluvím si dovolím tvrdit, že 99% se neudrží jen stehny a hodně váhy přenese na řidítka a pak je lepší mít natažené ruce aby tolik váhy nešlo na přední kolo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co jsem udělal blbě?
Firecracker píše: To že se nemá opírat do řidítek je sice pěkná teorie, nicméně při opravdu tvrdém brždění o kterém se zde mluvím si dovolím tvrdit, že 99% se neudrží jen stehny a hodně váhy přenese na řidítka a pak je lepší mít natažené ruce aby tolik váhy nešlo na přední kolo.
No, ruce je lepší mít mírně pokrčený - máš pak lepší cit pro to, co ti dělá přední kolo.
Jinak si taky myslím, že není možný udržet všechno zádama a kolenama, ale od té doby, co se snažím si na ty kolena myslet, mě nebolí po 20-ti minutách na okruhu ruce. Furt těma rukama něco držím, ale držím toho míň.