globalmoto_kveten





Téma: zajimava situace
 
18.8.2012 v 10:57
neni nad to sedet v Burgasu s rozje**nanym baworakem u Istambulu se to posralo a tak tak jsem dojel do Bulharska.. nejspis spojka, ale to nebude podle me to jedinne..v Bulharsku neopravitelne, zitra mam jet s nejakym bulharem nakladekm smer rakousko, tak nevim jestli me nekde nezabije a pojede dal no co, i tohle k tomu patri pisu to proto, jen kdyby mel nekdo zrovna dneska cestu z Burgasu do Ostravy a mel misto pro me a motorku.. dik

1 reakcí na tento příspěvek zajimava situace

19.8.2012 v 12:43 | Nahoru | #1
Taky se divím, vyndat převodovku na OHV BMW je tak na maximálně 20 minut a stačí na to základní nářadí co si vozíš sebou a uděláš to na parkovišti před obchoďákem. Na OHC to přece nemůže být takový porod, aby v servisu nemohli alespoň kouknout, co je tam špatně.

Strhlý unašeč spojkové lamely se mi nezdá, jakmile by se v něm mrkev převodovky jednou protočila, už to prokluzovalo v podstatě volně a rozhodně by na tom nedojel 500km přes půl Turecka a Bulharska. To samé střihlé nýty, co drží unašeč na vlastní lamele.
Nevím, jak u tohohle drží sertvačník na klice. Pokud na šroubech, tak stejná situace jako předchozí. Pokud klasicky na kuželu, tak je možný, že se povolil šroub, kužel se uvolnil, postupně rozemlel klínek a teď se protáčí. Obvykle se ten kužel ale buďto rychle uvolní zcela, a nebo naopak velkým třením svaří natvrdo (stalo se mi). Rozhodně by to ale šlo na místě zalepit a utáhnout. Poslední možnost je popraskaná a rozsypaná přítlačná talířová pružina - neslyšel jsem, že by se to někdy někomu stalo s vyjímkou náklaďáků. Upečená lamela s opadaným obložením. Dokud to nerozebere, nezjistí, co s tím je a zda to jde na místě opravit.

(reakce na) zajimava situace

19.8.2012 v 13:07 | Nahoru | #2

Deadman píše: Taky se divím, vyndat převodovku na OHV BMW je tak na maximálně 20 minut a stačí na to základní nářadí co si vozíš sebou a uděláš to na parkovišti před obchoďákem. Na OHC to přece nemůže být takový porod, aby v servisu nemohli alespoň kouknout, co je tam špatně.

Strhlý unašeč spojkové lamely se mi nezdá, jakmile by se v něm mrkev převodovky jednou protočila, už to prokluzovalo v podstatě volně a rozhodně by na tom nedojel 500km přes půl Turecka a Bulharska. To samé střihlé nýty, co drží unašeč na vlastní lamele.
Nevím, jak u tohohle drží sertvačník na klice. Pokud na šroubech, tak stejná situace jako předchozí. Pokud klasicky na kuželu, tak je možný, že se povolil šroub, kužel se uvolnil, postupně rozemlel klínek a teď se protáčí. Obvykle se ten kužel ale buďto rychle uvolní zcela, a nebo naopak velkým třením svaří natvrdo (stalo se mi). Rozhodně by to ale šlo na místě zalepit a utáhnout. Poslední možnost je popraskaná a rozsypaná přítlačná talířová pružina - neslyšel jsem, že by se to někdy někomu stalo s vyjímkou náklaďáků. Upečená lamela s opadaným obložením. Dokud to nerozebere, nezjistí, co s tím je a zda to jde na místě opravit.



Podle prvního popisu to na unašeč vypadalo,ale bylo mi taky divné,že motorka jede dál.Podle dalších info které tady dal, bych to viděl na problém buď u té talířové pružiny,nebo u tlačné tyčky spojky,viz. poznámka o "změknutí" spojky.Jako záložní varinata je možnost problému u spojkového prasátka a uvolnění spojkové tyčky,ale to už je spíš spekulace.

Edit: Míval jsem BMW K100 a tam bylo rozebrání a výměna hřídele spojky a spojky samotné práce na 4 hodiny,ale tam byla rozborka vyřešená geniálně jednoduše-takové německé Lego.U GS už je to pakárna.

Naposledy editováno 19.08.2012 13:09:28
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist