Jezdím spokojeně několikátou sadu Roadsmartu a přemýšlím, jestli má cenu dát do dalších pneu pár stovek navíc - rád bych, aby se to aspoň částečně kompenzovalo nějakou tisícovkou km navíc, jinak to asi pro mě nemá cenu...
Naposledy editováno 13.08.2012 13:58:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop Roadsmart / Roadsmart 2
hondacbf1000 píše: To je teda dost shit...
To letoška jsem jezdil Michelin Pilot Road 2 a vzadu najedou 10-12tis km. Jezdim většinu kilometrů ve dvou a s plnými kufry. málokdy bez kufrů a málokdy sám.
Přední Do 15 tis km. Zadní mě vytáčela, že najede tak málo. Ale Tvých 6-7 je kriticky tak málo, až mě polil pot...
No ale jakym stylem jezdis? Vyuzivas plneho vykonu motorky?
Edit: Uz to vidim, sestka od 60km/h, pet litru na sto, to fakt nemuzeme srovnavat
Naposledy editováno 13.08.2012 23:14:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop Roadsmart / Roadsmart 2
SirIndy píše: No ale jakym stylem jezdis? Vyuzivas plneho vykonu motorky?
Edit: Uz to vidim, sestka od 60km/h, pet litru na sto, to fakt nemuzeme srovnavat
Cože...???!!! Šestka od 60km/H???
Takže: mám kartu řidiče několikrát popsanou, absolvovaný loni kurz v MOstě, aby mi odečetli body, protože jinak jsem jel vlakem, tahle CBF-ka jede plná i s kufry a ve dvou 240km/h, na dovolené nebo vyjížďky se mnou zatím nejel nikdo, kdo by se neztrácel v zrcátku a nezdržoval mě.
Na GG jsem zaparkoval, vysvlékl bundu, prošel mobil, nafotil pár fotek a teprve po tomhle všem přijel druhý účastník výpravy...
Je to sice debilní, takto to tu psát, ale když jsi tak mimo, musel jsem uvést fakta na správnou míru.
Tvůj styl neznám, ale pochybuji, že budeš jezdit jako já...
Ale při tom všem jezdím tak, abych mašinu neničil a zbytečně netýral. Třeba nestavět ji na zadní, aby se neničili přední tlumiče pádem dolů nebo neničil řetěz.
Nejezdit pokud možno po dálnici, protože pak vzniká debilní ploška uprostřed gumy.
Atd.