bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dunlop Roadsmart / Roadsmart 2
13.8.2012 v 13:48
Můžete někdo porovnat tyto 2 typy pneu? Nejvíc mě asi zajímá, jestli Roadsmart 2 nenajede o něco víc km. Všude se jen píšou obecné kecy o dlouhé výrdži a ještě lepšího čehokoliv, ale přímé porovnání nebo test jsem neviděl.
Jezdím spokojeně několikátou sadu Roadsmartu a přemýšlím, jestli má cenu dát do dalších pneu pár stovek navíc - rád bych, aby se to aspoň částečně kompenzovalo nějakou tisícovkou km navíc, jinak to asi pro mě nemá cenu...

Naposledy editováno 13.08.2012 13:58:07
Předchozí
1 2
Následující

Dunlop Roadsmart / Roadsmart 2

13.8.2012 v 13:54 | Nahoru | #1
Já Ti sice neporadím, ale dám jednu zkušenost.
Už vícekrát jsem slyšel od někoho, jak jsou některé gumy na autě špatné nebo dobré.
A pak jsem s dotyčným jel jako spolujezdec a to, co předváděl za volantem, byla hrůza.

Dunlop Roadsmart / Roadsmart 2

13.8.2012 v 14:04 | Nahoru | #2
tady mas test gum srovnavacku: http://www.motorkar...id=22&&pgr=2

Dunlop Roadsmart / Roadsmart 2

Skvělá odpověď, děkuji! 13.8.2012 v 14:30 | Nahoru | #3
ja jezdil jednicky, ted mam obuty dvojky. na bezny jezdeni tam zasadni rozdil asi nepoznas. sice si na tech novych Roadsmart II prijdu jistejsi, ale to je koneckoncu i o povetrnostnich podminkach. Za me tedy jediny rozdil - jeste lepe drzi. Najezd zatim nemuzu odhadnout

Dunlop Roadsmart / Roadsmart 2

Skvělá odpověď, děkuji! 13.8.2012 v 16:03 | Nahoru | #4
Otec kupoval jedničky, já dovjky. Oba máme FZ6 a přezouvali jsme skoro současně. V jízdních vlastnostech jsem nepocítil žádný rozdíl (obě to jsou perfektní gumy), ale po nájezdu cca 2500km z toho jsme jeli 1500 GG (většinou po dálnici) je na jedničkách patrná ploška na středu, dvojky vypadají jako nové

2 reakcí na tento příspěvek Dunlop Roadsmart / Roadsmart 2

Skvělá odpověď, děkuji! 13.8.2012 v 16:45 | Nahoru | #5
Po tom co jsem sjel dvoje jedničky a tak jsem koupil dvojku a motorka byla v zatáčkách mnohem jistější. Předtím jsem měl jen lehce líznutý stupačky, ale s dvojkou jsem je po 14dnech měl úplně ubroušený, pro mě byl ten rozdíl docela rapidní. Už jsem jí ale nestihnul sjet, Horneta jsem právě prodal, ale myslím že by vydržela asi o cca. 2-3tisíce víc než jednička.
Na mokru jsem z ní ale moc dobrej pocit neměl

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop Roadsmart / Roadsmart 2

13.8.2012 v 20:15 | Nahoru | #6
Addas>

Po tom co jsem sjel dvoje jedničky a tak jsem koupil dvojku a motorka byla v zatáčkách mnohem jistější. Předtím jsem měl jen lehce líznutý stupačky, ale s dvojkou jsem je po 14dnech měl úplně ubroušený, pro mě byl ten rozdíl docela rapidní. Už jsem jí ale nestihnul sjet, Horneta jsem právě prodal, ale myslím že by vydržela asi o cca. 2-3tisíce víc než jednička.
Na mokru jsem z ní ale moc dobrej pocit neměl



jesi to spis nebylo tim, zes predtim jezdil hovno a mels gumu placatou, tudiz s novou hezky kulatou se to najednou tak rapidne zmenilo (vlastnosti v zatackach) a tim ze uz si mel neco najeto, tak sis pak dovolil vic Bejva to dost castej jev

edit: aby sis to "hovno" nebral nejak moc osobne ...nemyslel sem to nijak jizlive..urcite si pochopil co sem tim chtel rict

Naposledy editováno 13.08.2012 20:17:22

2 reakcí na tento příspěvek Dunlop Roadsmart / Roadsmart 2

Skvělá odpověď, děkuji! 13.8.2012 v 21:12 | Nahoru | #7
Dneska jsem temer zavrsil dojizdeni jednicek a cekaji na me dvojky. S gumou naprosta spokojenost az na vydrz - po asi 6500km zadek na znackach, ted v 7300km vzadu uprostred posledni naznaky vzorku a na bocich na znackach a otrhane hrany drazek vzorku. Dvojky otestuju v Alpach a pak napisu podrobnejsi srovnani.

(reakce na) Dunlop Roadsmart / Roadsmart 2

13.8.2012 v 21:15 | Nahoru | #8

dejf. píše: Addas>

jesi to spis nebylo tim, zes predtim jezdil hovno a mels gumu placatou, tudiz s novou hezky kulatou se to najednou tak rapidne zmenilo (vlastnosti v zatackach) a tim ze uz si mel neco najeto, tak sis pak dovolil vic Bejva to dost castej jev

edit: aby sis to "hovno" nebral nejak moc osobne ...nemyslel sem to nijak jizlive..urcite si pochopil co sem tim chtel rict



Takze ubrouseny stupacky jsou hovno Co vic muze na te motorce delat?

Dunlop Roadsmart / Roadsmart 2

13.8.2012 v 21:54 | Nahoru | #9
receno obrazne... skrtani stupackama na H6 (byt sou celkem nizko) znamena uz dost svizny silnicni tempo, paklize nema clovek 200 kilo a neskrta uz prakticky po rovine

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop Roadsmart / Roadsmart 2

13.8.2012 v 21:57 | Nahoru | #10
dejf.> Kdyby to byla jak píšeš nemyslíš že bych brousil stupačku už po první sadě jedniček?

A placatý gumy jsem opravdu neměl ani na první motorce

(reakce na) Dunlop Roadsmart / Roadsmart 2

13.8.2012 v 21:57 | Nahoru | #11
dejf.> Kdyby to bylo jak píšeš nemyslíš že bych brousil stupačky už po první sadě jedniček?

A placatý gumy jsem opravdu neměl ani na první motorce

Naposledy editováno 13.08.2012 21:58:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop Roadsmart / Roadsmart 2

13.8.2012 v 22:01 | Nahoru | #12
[Na mokru jsem z ní ale moc dobrej pocit neměl [/quote]

Ahoj, prosím můžeš mi to blíž popsat? Jezdím jedničky v pohodě i na vodě, tak by mě to zajímalo

(reakce na) Dunlop Roadsmart / Roadsmart 2

13.8.2012 v 22:06 | Nahoru | #13

Avelina píše: Ahoj, prosím můžeš mi to blíž popsat? Jezdím jedničky v pohodě i na vodě, tak by mě to zajímalo



Taky podle testu by mela bejt dvojka na vode super...

Naposledy editováno 13.08.2012 22:07:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop Roadsmart / Roadsmart 2

13.8.2012 v 22:38 | Nahoru | #14
SirIndy> no tak to já i když jezdím hodně naloženej, ve 2 a cestuju - takže často i dálnici musím skousnout, tak vzadu dávám do 15 a v předu i k 20 tisícům, než se dostanu na značky. Jasné, že jezdím úplně jiný styl, ale každá tisícovka navíc by potěšila... :)

(reakce na) Dunlop Roadsmart / Roadsmart 2

13.8.2012 v 22:50 | Nahoru | #15

honza.kr píše: SirIndy> no tak to já i když jezdím hodně naloženej, ve 2 a cestuju - takže často i dálnici musím skousnout, tak vzadu dávám do 15 a v předu i k 20 tisícům, než se dostanu na značky. Jasné, že jezdím úplně jiný styl, ale každá tisícovka navíc by potěšila... :)



Jo to by potesila, ale rezani zatacek na litrovem dvouvalci se kvuli tomu nevzdam Nejlepsi na tom je, ze ji na rovinkach setrim a vyhybam se silnicim prvni tridy a dalnicim. Kdybych jel porad full gas tak odhaduju, ze zadek nevydrzi ani 5000km

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop Roadsmart / Roadsmart 2

13.8.2012 v 22:57 | Nahoru | #16

SirIndy píše: Dneska jsem temer zavrsil dojizdeni jednicek a cekaji na me dvojky. S gumou naprosta spokojenost az na vydrz - po asi 6500km zadek na znackach, ted v 7300km vzadu uprostred posledni naznaky vzorku a na bocich na znackach a otrhane hrany drazek vzorku. Dvojky otestuju v Alpach a pak napisu podrobnejsi srovnani.



To je teda dost shit...
To letoška jsem jezdil Michelin Pilot Road 2 a vzadu najedou 10-12tis km. Jezdim většinu kilometrů ve dvou a s plnými kufry. málokdy bez kufrů a málokdy sám.
Přední Do 15 tis km. Zadní mě vytáčela, že najede tak málo. Ale Tvých 6-7 je kriticky tak málo, až mě polil pot...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop Roadsmart / Roadsmart 2

13.8.2012 v 23:12 | Nahoru | #17

hondacbf1000 píše: To je teda dost shit...
To letoška jsem jezdil Michelin Pilot Road 2 a vzadu najedou 10-12tis km. Jezdim většinu kilometrů ve dvou a s plnými kufry. málokdy bez kufrů a málokdy sám.
Přední Do 15 tis km. Zadní mě vytáčela, že najede tak málo. Ale Tvých 6-7 je kriticky tak málo, až mě polil pot...



No ale jakym stylem jezdis? Vyuzivas plneho vykonu motorky?

Edit: Uz to vidim, sestka od 60km/h, pet litru na sto, to fakt nemuzeme srovnavat

Naposledy editováno 13.08.2012 23:14:40

Dunlop Roadsmart / Roadsmart 2

14.8.2012 v 13:15 | Nahoru | #18
...to je témat o gumách,ani to nestíham číst

Dunlop Roadsmart / Roadsmart 2

14.8.2012 v 13:36 | Nahoru | #19
Absolutně nechápu, kde na ty nájezdy km, spotřeby apod. chodíte Já poprvé přezul na sport-touring gumy (dříve jen sportky-i na cestování, na TNT mi vydržela guma jen 3 tis. km), právě Roadsmart 2ky. Mám na nich najeto něco přes 5 tis., v podstatě téměř vše Francie ve dvou, plus včera jsem je jel trochec potrápit do zatáček a zadek má tak 2,5-3 mm, tzn. že přes 8 tis. se dostane jen stěží. Předek by se možná přes desítku dostal, ale zase když to člověk nepřezuje naráz, tak to bude opruz a zbytečná čarovačka. To u sportovních gum to šlo, tam byl 1 předek akorát na 2 zadky.
Jinak když vezmu, že jsem měl trošku obavy (jak jsem se už zmínil-doteď jen měkké gumy), tak absolutně parádní pocit a u této kategorie pneu už zůstanu. Za mě tedy tato guma super , i když si myslím, že až na železobeton od Avonu v této kategorii ani vyloženě vedle šlápnout nepůjde. Příště budu volit opět mezi RS2, Angelama, PR2 a těma novýma Z8 M/O

PS: Jediné co stojí za zmínku-zadní guma viditelně na měkčích bocích dostává na prdel a schodkovatí. A to při lehce dojitelných 120k, jak by to asi vypadalo u podstatně silnějších mašin? Ale zase na její omluvu, jeli jsme v plné polní, takže ta váha v alpských vinglech taky udělala své

Naposledy editováno 14.08.2012 13:45:13

1 reakcí na tento příspěvek Dunlop Roadsmart / Roadsmart 2

14.8.2012 v 14:31 | Nahoru | #20
já teď dal RSII na zadek na moji ninju a vepředu mám conti raceattack a předek jezdím na hranu, klouzla mi při zajíždění v náklonu na 1 a občas na dírách, kdy jsem jel celkem rychle do zatáček, ale to bylo způsobeny spíš povrchem a prachem, uvidíme jak obstojí...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop Roadsmart / Roadsmart 2

14.8.2012 v 18:37 | Nahoru | #21

honza_ píše: já teď dal RSII na zadek na moji ninju a vepředu mám conti raceattack a předek jezdím na hranu, klouzla mi při zajíždění v náklonu na 1 a občas na dírách, kdy jsem jel celkem rychle do zatáček, ale to bylo způsobeny spíš povrchem a prachem, uvidíme jak obstojí...



Jj, pri zajizdeni mi Roadsmarty 1 taky klouzaly, az jsem z toho nevedel jak tu hranu gumy bezpecne zajet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop Roadsmart / Roadsmart 2

14.8.2012 v 19:08 | Nahoru | #22

SirIndy píše: Jj, pri zajizdeni mi Roadsmarty 1 taky klouzaly, az jsem z toho nevedel jak tu hranu gumy bezpecne zajet



tak ono když projedeš prašnou silnicí tak se to spraví ale hned jak jsem je nazul tak jsem si dal koleno a při výjezdu neusttřelily

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop Roadsmart / Roadsmart 2

14.8.2012 v 19:11 | Nahoru | #23

honza_ píše: tak ono když projedeš prašnou silnicí tak se to spraví ale hned jak jsem je nazul tak jsem si dal koleno a při výjezdu neusttřelily



Prasnou silnici? Nechapu.

(reakce na) Dunlop Roadsmart / Roadsmart 2

14.8.2012 v 19:11 | Nahoru | #24

SirIndy píše: Jj, pri zajizdeni mi Roadsmarty 1 taky klouzaly, az jsem z toho nevedel jak tu hranu gumy bezpecne zajet



a nejhorší bylo když jsem to zvedal na zadek jsem si řikal, že ta guma je uplně napiču, ale teď už cajk

Naposledy editováno 14.08.2012 19:13:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop Roadsmart / Roadsmart 2

14.8.2012 v 20:24 | Nahoru | #25

SirIndy píše: Prasnou silnici? Nechapu.



tak třeba u nás jak vyjíždí traktory z pola, tak za sebou nechávaj bordel...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop Roadsmart / Roadsmart 2

14.8.2012 v 20:48 | Nahoru | #26

honza_ píše: tak třeba u nás jak vyjíždí traktory z pola, tak za sebou nechávaj bordel...



Nechapu cemu to ma pomoci.

(reakce na) Dunlop Roadsmart / Roadsmart 2

14.8.2012 v 21:53 | Nahoru | #27

SirIndy píše: Nechapu cemu to ma pomoci.


guma nebude tak umaštěná

1 reakcí na tento příspěvek Dunlop Roadsmart / Roadsmart 2

16.8.2012 v 15:02 | Nahoru | #28
tyjo ja na RS1 na zadni mam ted 14 tisic a budu menit... a to jezdime skoro porad ve dvou a casto i s nakladem a neprijde mi ze bych to uplne setril :D... ale je pravda ze z dalnic a 1tr mam uz uprostred celkem plosku... priste tam pujdou urco RS2

(reakce na) Dunlop Roadsmart / Roadsmart 2

16.8.2012 v 15:10 | Nahoru | #29

hrtak píše: tyjo ja na RS1 na zadni mam ted 14 tisic a budu menit... a to jezdime skoro porad ve dvou a casto i s nakladem a neprijde mi ze bych to uplne setril :D... ale je pravda ze z dalnic a 1tr mam uz uprostred celkem plosku... priste tam pujdou urco RS2



Jde o to co treba delas na vyjezdu z obce. Ja (pokud to okolnosti dovoluji) akceleruji pod plnym plynem az do cestovnich 130-180, tyhle prudke zatahy tipuju ze zatezuji gumu nejvic...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop Roadsmart / Roadsmart 2

18.8.2012 v 00:20 | Nahoru | #30

SirIndy píše: No ale jakym stylem jezdis? Vyuzivas plneho vykonu motorky?

Edit: Uz to vidim, sestka od 60km/h, pet litru na sto, to fakt nemuzeme srovnavat



Cože...???!!! Šestka od 60km/H???
Takže: mám kartu řidiče několikrát popsanou, absolvovaný loni kurz v MOstě, aby mi odečetli body, protože jinak jsem jel vlakem, tahle CBF-ka jede plná i s kufry a ve dvou 240km/h, na dovolené nebo vyjížďky se mnou zatím nejel nikdo, kdo by se neztrácel v zrcátku a nezdržoval mě.
Na GG jsem zaparkoval, vysvlékl bundu, prošel mobil, nafotil pár fotek a teprve po tomhle všem přijel druhý účastník výpravy...
Je to sice debilní, takto to tu psát, ale když jsi tak mimo, musel jsem uvést fakta na správnou míru.
Tvůj styl neznám, ale pochybuji, že budeš jezdit jako já...
Ale při tom všem jezdím tak, abych mašinu neničil a zbytečně netýral. Třeba nestavět ji na zadní, aby se neničili přední tlumiče pádem dolů nebo neničil řetěz.
Nejezdit pokud možno po dálnici, protože pak vzniká debilní ploška uprostřed gumy.
Atd.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist