globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problém dobíjení??
7.8.2012 v 09:13
Čusík, mám problém, zřejmě se bude týkat regulátoru dobíjení, na volnoběh a ve středních otáčkách je vše ok ale ve vyšších otáčkách se mi plašej blinkry, blikaj jak o život, že skoro svítěj...Dá se to nějak opravit, nebo to je na výměnu toho regulátoru??.Díky

Problém dobíjení??

7.8.2012 v 09:56 | Nahoru | #1
Nejdřív to změř, co to vlastně dělá, jetli třeba přebíjí..

Problém dobíjení??

7.8.2012 v 10:02 | Nahoru | #2
Změř napětí na baterce při různých otáčkách a také, jak a zda se mění se zapnutými a vypnutými světly.

Mohla by to být ale i mechanická záležitost - třeba nalomený drát, nebo uvolněný konektor, který vlivem vibrací ve vyšších otáčkách "chrastí" a pak to dokáže haprovat všelijak.

Problém dobíjení??

7.8.2012 v 10:15 | Nahoru | #3
Tohle se tu resi po n plus prve. Multimetr a pomerit. Pokud to v vysokych otackach dava vic jak 14,5 V, pri DOBRE baterce je to regularor.

1 reakcí na tento příspěvek Problém dobíjení??

7.8.2012 v 10:15 | Nahoru | #4
Todle mě dělá taky,ale jen levá strana.Někdy jde normálně,někdy bliká rychle a slabě.
Už rok se snažím najít příčinu,ale ještě jsem se k tomu nedokopal.

(reakce na) Problém dobíjení??

7.8.2012 v 11:07 | Nahoru | #5
Dědek.> Přepínač, kabeláž, konektory, možná i objímky.

Problém dobíjení??

8.8.2012 v 22:24 | Nahoru | #6
Jen co to přeměřím, dám vědět, ale asi se na to dřív jak v pátek nedostanu, zatim díky

Problém dobíjení??

10.8.2012 v 10:11 | Nahoru | #7
Tak jsem to změřil na baterce a i při plných otáčkách nepřesáhne 14V, nějakých cca13,85. Blinkry stále blázněj doleva i doprava, kabeláž jsem vizuálně prohlédl a nic jsem nenašel, tak nevim nevim...

Problém dobíjení??

10.8.2012 v 22:21 | Nahoru | #8
Tak to bude dobíjení v pořádku a spíš to bude nějaká mechanická závada v kontaktech, která se projeví vlivem vibrací. Nestačí kabeláž vizuálně prohlédnout, je třeba rozpojit konektory a prohlédnout, zda kontakty v okruhu blinkrů nejsou "vymačkané", tím pádem volné, nebo zoxidované. Závada způsobená nejistým kontaktem může být i uvnitř přepínače na řidítkách, nebo i v přerušovači. U přepínače by mohlo pomoct měření tónovou prozváněčkou, nebo osciloskopem, přerušovač jedině zkusit jiný.

Poruchy způsobené nejistým kontaktem, který někdy sepne, někdy ne, jsou ty nejhorší, co mohou být ohledně obtížnosti hledání... nezávidím.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rozdíl Suzuki DR 750 Big, Suzuki DR 800 Big drevak 11 6.3.2021 v 11:22 Slávek-TDM
Lakovani motoru Suzuki DR 750 Big k.r.a.k.en. 2 6.1.2021 v 11:06 pacik1
Dakar 2021 on-line Suzuki DR 750 Big soccer 1 3.1.2021 v 11:35 Kohlstein
Na BIGu světem křížem krážem (y) Suzuki DR 750 Big, Suzuki DR 800 Big BorekS 7 18.12.2020 v 21:52 Pedl
Neznáte servisáka na Suzuki Big 750S? Suzuki DR 750 Big DavePrague 4 7.9.2016 v 20:16 georgiss


TOPlist