globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Příprava na velké cestovní enduro
7.8.2012 v 01:05
Ahoj, chtěl bych se zeptat na vaše názory na to jak přejít ze silnice do lehčího terénu. Alpy jsou fajn, ale rád bych na motorce pojezdil i země s horší infrastrukturou (Rumunsko, Ukrajina, Maroko, a tak). Jednou bych si rád pořídil třeba R1200GS, ale vzhledem k tomu kolik ta mašina stojí bych se na ní v terénu nechtěl učit. Mají např. smysl lehká 250ccm endura jako KLX250, WR250 nebo CRF250L? Co se mě týká (186/105/39) tak jsem spíš turista než závodník a žádné crossové ambice nemám. Dík za názory.

Uzavřeno 18.08.2012 v 17:17 uživatelem PILS

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příprava na velké cestovní enduro

9.8.2012 v 12:26 | Nahoru | #1
uzzy> Souhlas. Peníze jsou až na prvním místě, ale člověk musí najít i ten čas. Motorka za 50 tis by na učení byla fajn, ale měl bych strach s tím jet někam dál. Navíc vzhledem k tomu, že assistenci jde (alespoň u hondy) zřídit na motorku do 10 let tak uvažuju o motorce max 5 let staré. Sám jsem zvědavej kam se mi to posune ... jestli spíš turistika a občas nějaká šotolina nebo spíš se vyřádit někde kousek za barákem. Zatím bych si myslel, že to bude spíš ta první varianta, ale zas na polykání kilometrů mám VFR1200. Zatím to vypadá na transalpa, ale přijde mi, že tam je dost plastů, kterým to moje učení asi moc dobře dělat nebude

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příprava na velké cestovní enduro

9.8.2012 v 16:23 | Nahoru | #2
PILS> Hele, jen tak mezi náma, už sis na nějakou tu kobylu vylezl? Jestli z ní třeba dosáhneš a tak?
Téma je zamknuto


TOPlist