globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Příprava na velké cestovní enduro
7.8.2012 v 01:05
Ahoj, chtěl bych se zeptat na vaše názory na to jak přejít ze silnice do lehčího terénu. Alpy jsou fajn, ale rád bych na motorce pojezdil i země s horší infrastrukturou (Rumunsko, Ukrajina, Maroko, a tak). Jednou bych si rád pořídil třeba R1200GS, ale vzhledem k tomu kolik ta mašina stojí bych se na ní v terénu nechtěl učit. Mají např. smysl lehká 250ccm endura jako KLX250, WR250 nebo CRF250L? Co se mě týká (186/105/39) tak jsem spíš turista než závodník a žádné crossové ambice nemám. Dík za názory.

Uzavřeno 18.08.2012 v 17:17 uživatelem PILS

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příprava na velké cestovní enduro

7.8.2012 v 15:57 | Nahoru | #1

dejavu píše: Nemáš pravdu pane, i když sou máše dražší okolo sezóny, je lepší je koupit v době, kdy na ní budeš jezdit. Kvůli skrytým vadám. KOupíš si ji v zimě, pak vyjedeš a už solíš...


Ty uz si nekdy videl ze by ti nekdo vratil penize za "skrytou vadu" ? Ktera se ti projevi po 1000 cech km ?? Ja tedy ne. Nemluvim o tom ze projet motorku je treba pri koupi, ale to se da delat i v zime.

(reakce na) Příprava na velké cestovní enduro

7.8.2012 v 16:01 | Nahoru | #2
gugo> Pokud máš dobře napsanou smlouvu a známého právníka tak je to určo lepší. Nicméně mi nepřijde rozumné koupit mašinu, když ju pořádně neprojedu - teda poud nejsu takový eskymák jak ty
Téma je zamknuto


TOPlist