globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Příprava na velké cestovní enduro
7.8.2012 v 01:05
Ahoj, chtěl bych se zeptat na vaše názory na to jak přejít ze silnice do lehčího terénu. Alpy jsou fajn, ale rád bych na motorce pojezdil i země s horší infrastrukturou (Rumunsko, Ukrajina, Maroko, a tak). Jednou bych si rád pořídil třeba R1200GS, ale vzhledem k tomu kolik ta mašina stojí bych se na ní v terénu nechtěl učit. Mají např. smysl lehká 250ccm endura jako KLX250, WR250 nebo CRF250L? Co se mě týká (186/105/39) tak jsem spíš turista než závodník a žádné crossové ambice nemám. Dík za názory.

Uzavřeno 18.08.2012 v 17:17 uživatelem PILS

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příprava na velké cestovní enduro

7.8.2012 v 15:41 | Nahoru | #1
PILS> Tak ja myslim ze jestli chces neco kupovat z 2. ruky, tak pockej do podzimu ted jsou cenyn nahore. Idealne listopad-unor nejlepsi doba na nakupovani.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příprava na velké cestovní enduro

7.8.2012 v 15:54 | Nahoru | #2

gugo píše: PILS> Tak ja myslim ze jestli chces neco kupovat z 2. ruky, tak pockej do podzimu ted jsou cenyn nahore. Idealne listopad-unor nejlepsi doba na nakupovani.



Nemáš pravdu pane, i když sou máše dražší okolo sezóny, je lepší je koupit v době, kdy na ní budeš jezdit. Kvůli skrytým vadám. KOupíš si ji v zimě, pak vyjedeš a už solíš...

(reakce na) Příprava na velké cestovní enduro

7.8.2012 v 16:06 | Nahoru | #3
Já bych taky řekl, že motorku je lepší koupit, když na ní můžeš jezdit. Jednak kvůli případné záruce a taky je naprd mít hračku a nemoct si s ní hrát. Kdybych teď narazil na nějakou supr nabídku tak bych to zvážil, ale spíš to nechám na jaro .... alespoň budu mít přes zimu o čem přemýšlet
Téma je zamknuto


TOPlist