Říkám si že by to nemusela být špatná volba, do běžného provozu, lepší spodek jak fazer a na okruhu budu mít dostatečný výkon ve vršku a super podvozek. Je mi jasný že ve spodku nebudu mít výkon v twinu, ale lepší než fzs 600 by to mohlo být akorát nevím o kolik. V ideálním případě kdybych měl finance tak bych šel do S4R ale to je už dost drahý co jsem koukal. Musí to být ale super motorka jak na běžný silnice tak i na okruh. Škoda že japonci nedělají tak našlápli naháče jak taliáni.
Tak nevím jestli prodat fzs 600 a jít do 750 v cěně 75-90kč, nebo se na to vysrat a šetřit na vysněného monstra. Na druhou stranu v Sosnový na fazeru mí podvozek stačí, předjíždím tam litrový biky a při výjezdu na rovince mi taky nikdo moc neujíždí. Na velkým okruhu to už asi ale bude něco jiného.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
Alexandr píše: kury72> jako taky přemýšlím trochu o tom SV. Designově se mi to líbí, v Sku s tou kapotáží to je i funkční, jsem zvyklý na kapotáž a polo kapotáž a nevím jestli by mě čistokrevný naháč po chvíli neštval, ceny jsou na to taky pěkný, na výběr je toho hodně. Jen nevím jak je na tom podvozek oproti fzs, brzdy asi budou o dost horší než moje z R1, ale to by asi šlo dořešit pancířem. Tak ty si jezdil R1, je to o hodně horší ve všem? Ten motor musí být super, jen se bojím té spotřeby. Za kolik se s tím dá jezdit při rozumné jízdě když se jedou střední otáčky?
Čau.Co se týče té R1 04,tak do 6tisíc to fakt nejede,zklamání ale potom to zase jede jako prase!Asi dobrý na okruh,ale pro mě kolem komína moc ne.Brzdy na R1 super,stačí jeden prstík-radiály jsou hold radiály no Pokud se jede na SV kochačka do 6tis.ot.spotřeba je 6.5l na šestej kvalt v 6tisících jedeš nějakej 155km/h-to u šestky neznáš,co? Brzdu je potřeba pořádně zmáčknout,ale ujde to,ono při té kochačce je ani moc nepotřebuješ,odstavíš plyn a krásně brzdí motorem to se mi na V2 líbí asi nejvíc,do toho ještě před zatáčkou podřadím a sem v rauši Tohle bohužel žádnej čtyřvál nedokáže Vidle jsou stavitelný a tlumič řízení je určo dobrej,řidítka se mi nikdy nerozkmitala,což je problém třeba u VTR,kde tlumič řízení v základu není.Jinak ještě k té spotřebě,ikdyž ji dávám k osmi tísícům a dálniční výjezdy kolem 200km/h,vlezu se do 7litrů,což je super,ale mám origo laufy a filtr.S laďákama a KNfiltrem by ta spotřeba byla asi větší.Jezdím ji už čtvrtou sezónu a ikdyž jeto rozpočtová mrtka co nejede,jak říká italšrot tak mě baví víc a víc Chce to si ji zkusit,buď tě chytne jako mě,nebo ji budeš hanit jako italšrot.Mimochodem,šel jsem na SV z bandita 650s.Čau
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |