Téma: Závěrečky v autoškole
 
4.8.2012 v 21:55
Ahoj všem,

tak už mám nějakej den odježděný jízdy a čekám na termín na závěrečky v autoškole. Jezdila sem bez nějakých větších problémů. Spíš jen takový drobnosti jako je zazačátku na první hodině než jsem si zvykla, že je to trošku opačně než v autě, ale jinak mi to prý šlo Tak se chci zeptat co byste mi poradili na co si dát při závěrečkách pozor. Dělám autoškolu v Praze. Vím, že si musím dávat pozor hlavně při rozjezdech do kopce, máte ještě další rady? Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závěrečky v autoškole

23.7.2015 v 20:15 | Nahoru | #1
Kynklačka> doma trénuju rozjezdy do pravého úhlu na pionýru není to ono, ale lepší jak nic co slyším tak je trochu takovej hajzlík, ale zas auto mi dal a to nebyla žádná krasojízda, takže asi se mu moje jízda na motorce nelíbí ale budu to zkoušet příští týden jdu znovu, ale ještě to s instruktorem procvičíme akorát on komisaři nemůže nic říct, protože jsem po pár prvních jízdách jezdila hezky, akorát jak jsem vystresovaná, tak dělám chyby a slaboučká moc nejsem :) 60kg a 170cm není málo ani moc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závěrečky v autoškole

24.7.2015 v 17:32 | Nahoru | #2
elisabeth> tak ono nejde o to kolik vážíš, ale jakou máš sílu - v rukou a v nohou ( - kolik bys prosímtě chtěla vážit?). Pionýr i ta čz 175 jsou na tohle nic moc stroje, to můžeš rovnou trénovat na kole. Oboje je nízké, lehké a snadno ovladatelné. Chtělo by to minimálně velkou hranatou jawu anebo něco co má přes 200 kg. Další věc je, jestli ti ten komisař moc nedrží řídítka. Když ty tlačíš řídítka na jednu stranu a instruktor/komisař na druhou, tak s tím neuděláš nic, jen prostě pořádně zabrat a přetlačit ho! Další možnost je mu to říct, aby ty řídítka při zatáčení více uvolňoval, ale asi ti tu radost neudělá. Nejhorší je to právě v pojížděčkách po městě, protože při vyšších rychlostech je otáčení řídítek minimální. Chce to bez stresu, vlítnout na to a nesrat se s tím. Nesmí vycítit, že jsi nejistá. Nemusíš jet rychle, ale plynule, nějaké trhavé pojíždění je skutečně důvod k vyhození od zkoušky. Za podobné věci nás vyhazovali z náklaďáku, jenže to byl starej krám, ve všem vůle, řadit pořádně nešlo, spojka trhala atd. Ti co to nezvládali to dělali na potřetí...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist