Téma: Závěrečky v autoškole
 
4.8.2012 v 21:55
Ahoj všem,

tak už mám nějakej den odježděný jízdy a čekám na termín na závěrečky v autoškole. Jezdila sem bez nějakých větších problémů. Spíš jen takový drobnosti jako je zazačátku na první hodině než jsem si zvykla, že je to trošku opačně než v autě, ale jinak mi to prý šlo Tak se chci zeptat co byste mi poradili na co si dát při závěrečkách pozor. Dělám autoškolu v Praze. Vím, že si musím dávat pozor hlavně při rozjezdech do kopce, máte ještě další rady? Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závěrečky v autoškole

24.7.2015 v 17:32 | Nahoru | #1
elisabeth> tak ono nejde o to kolik vážíš, ale jakou máš sílu - v rukou a v nohou ( - kolik bys prosímtě chtěla vážit?). Pionýr i ta čz 175 jsou na tohle nic moc stroje, to můžeš rovnou trénovat na kole. Oboje je nízké, lehké a snadno ovladatelné. Chtělo by to minimálně velkou hranatou jawu anebo něco co má přes 200 kg. Další věc je, jestli ti ten komisař moc nedrží řídítka. Když ty tlačíš řídítka na jednu stranu a instruktor/komisař na druhou, tak s tím neuděláš nic, jen prostě pořádně zabrat a přetlačit ho! Další možnost je mu to říct, aby ty řídítka při zatáčení více uvolňoval, ale asi ti tu radost neudělá. Nejhorší je to právě v pojížděčkách po městě, protože při vyšších rychlostech je otáčení řídítek minimální. Chce to bez stresu, vlítnout na to a nesrat se s tím. Nesmí vycítit, že jsi nejistá. Nemusíš jet rychle, ale plynule, nějaké trhavé pojíždění je skutečně důvod k vyhození od zkoušky. Za podobné věci nás vyhazovali z náklaďáku, jenže to byl starej krám, ve všem vůle, řadit pořádně nešlo, spojka trhala atd. Ti co to nezvládali to dělali na potřetí...

(reakce na) Závěrečky v autoškole

24.7.2015 v 19:08 | Nahoru | #2
Kynklačka> já vím, že pionýr a čz 175 není nic extra ( nemyslím to špatně) ale nemám nikoho kdo by má silnější motorku, strejda má suzuki gs 500(myslím), ale přes týden je v práci a o víkendech má zas nějaký papírování a práci kolem baráku jo co mi řiká instruktor, že komisař není na motorce zvyklej, tak se drží řidítek jako klíště, kdežto instruktor se vůbec nedrží a jen párkrát mi pomohl třeba při rozjedu do kopce jinak moc ne.. když jedu na motorce mimo město, tak nemám problém, ale taková drkocání přes město, stopky jsou pro mě děs, ale musím to přežít a dát to lituji toho, že jsem si v 16 neudělala 125 a ted tuhle moto, to bych už byla vyježděná a ne, že jsem skoro před dvěma měsíci seděla poprvé za řidítkama velké motorky..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist