Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Až budu mít čas teda, tudíž tak někdy v zimě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Mám taky spatnou zkušenost se servisem. Kamarádovi naposledy udělali málem kompletní generálku motoru, protože mu šla voda z chladiče ven a vařilo to. Už mu hned bez kontroly motorky řekly, že bude prasklá hlava a nebo blok... že se to celé musí rozebrat. Nakonec se na servis vyprdnul a zjistili jsme, že bylo KO víčko chladiče a voda v chlazení neměla tlak, aby nevařila...
Když se jich na to ptal. Odpověděli, že víčko je v pořádku a nikdy se s tím nesetkali, že by mohlo být špatné... Hold autorizovaný servis :-/
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Vyndám motor a pak ho pravděpodobně odvezu mechošovi.
Kdybych to dělal všechno sám, na koho bych pak nadával, až se to posere
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Rozebrat samozřejmě ok ale pak to přivézt v krabičce a říct slož to, bo já se bojím, že to poseru, je chujovina. A jelikož si na to sám netroufnu, a rozhodně ne u tohohle motoru, kterých se zrovna na inzerci plno neválí, tak to odevzdám mechošovi, který není dobytek.
To mi připomělo než Neal začal dělat servis moto jak vezl FJ1200 na seřízení karbců k mechanikovi a první slova mechanika byla: Hrabal ses v tom?! a Neal: No jenom trošičku... A mechanik: Tak si to nastartuj a jeď do prdele No, ale zaplať pánsatan za to, protože David od tý doby začal dělat servis sám a je šikovnej
Ladit stejně není co, PC nemám a kupovat nehodlám. Je tam origo vzduchový filtr, origo termixy a origo jednotka k nim s nejnovějšími záplatami.
Pochybuju, že má Murkin tolik času aby se patlal s tímle sráčem a že já mám tolik peněz abych mu to zaplatil
A upřímně, trochu mě opustila chuť do toho vrážet nějaké horentní sumy a co jde si udělám sám, jelikož vloni jsem to v květnu koupil, od července to stálo dva měsíce v servisu, pak to bylo jestě v servisu celej únor až duben, bo se čekalo na díly z IT, následně ještě v 14 dní v květnu a teď se to na konci června pomardalo totálně. Takže asi tak...
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
... btw, furt tady mám tu tvou flašku zkapalněnejch švestek, co s tím?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Mileek píše: spíš skládačka ale je fajn, že tě to furt k tomu RSV táhne
Pán Fizzér ví co je dobrý
FiZzeR píše: Mileek> Občas se mi zasteskne, no
... btw, furt tady mám tu tvou flašku zkapalněnejch švestek, co s tím?
No pokud ty kapalný švestky maj větší voltáž jak 60% tak s tím čisti třeba řetěz Onehdá mi kamarád přinesl prej libovou slivku, vlastnoručně pálenou a po jednom hltu z flašky mi 4 dny chutnalo všechno jak polystyrén, nehledě na to, že po polknutí cca 0,5dl jsem si zamačkával oči zpátky do kebule a poctivě vyplachoval tlamu půl hodiny lahodnou H2O z Želivky. Když jsem se uklidnil a chytil zas normální barvu tak mu volám co to je za ředidlo co voní po švestkách a on mi dal omylem místo 45% slivky 70%, hovado jedno, jsem rád, že vidím
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
neví náhodou někdo z vás jaký má rozměr o-kroužek pod víčkem olejového filtru? tuono 2002-2005, atd...?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
FiZzeR píše: oioi01> 60mm vnitřní, 2.5 tloušťka
danke shon...
ehmm, kde si to našel, nebo to máš nějaký svůj spešl deníček?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
FiZzeR píše: oioi01> Mám paměť jako slonové... A věřím že se to dá vygůglit do deseti vteřin... A na fiších (partsdepot) to taky natuty bude.
ano, mě to dalo zhruba minutu... přesný rozměr:
59,52x2,62
Naposledy editováno 18.08.2015 23:51:41
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Mileek píše: taková škoda... málem mi ukápla slza
edwardska...
Jo, ta tu nějakej čas pobyla na inzerci, tehdá jsem uvažoval, jestli do ní nejít (ale nikdo nechtěl kawu )
Otázkou je, jestli to fakt byla edwardska nebo "obyč" erko s polepama a láknutejma brejlema... někteří jedinci se teda ani tak moc nesnaží... Na edwardsce byly full 2-2 akrapy, pokud se nemýlím, proč by to někdo měnil za dvojče...?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 0 | 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie |