globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aprilia RSV úpravy a tuning
1.8.2012 v 10:26
Čau všem nadšencům pro tenhle stroj

Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.

Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...

Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.

98-00: první generace

01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž

03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...

04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________

Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer

LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE

Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:

Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***

Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo

Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.

Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000

RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000

Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...

Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...

Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)


Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

25.6.2019 v 14:39 | Nahoru | #3691
krAlik33> tak si mel pravdu, na tech vidli je sest zarezu na popusteni... ty je mas jak?
A co ten zadek, uz si ho zvedal? Jake je rozmezi, aby me to nevyskocilo ven treba....?

Naposledy editováno 25.06.2019 17:37:30

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

25.6.2019 v 16:35 | Nahoru | #3692
oioi01> vis co musim sa podivat, nepamatam si presne,ale zda sa mi, ze tak jak je to standardne nastavene, treti, ci stvrty zarez?

no ten zadek mas pravdu, na to bacha. Vyskocit ti to nevyskoci, ale co si pamatam z tej diskusie, ked sa to vysrubuva tak dojdes do bodu, kde by mjel bys mjel citit nejaky odpor alebo take neco co ma zabezpecit aby sa neslo za ten bod a tlmic nebyl moc dlhy. Ked by sa islo za to, tak ti pri plnem propruzeni moze spodek tlumica narazit do kosti v prepakovani a to by mohlo mjet velice spatne nasledky. Proto tam je ten odpor, ktery vraj ide ale "preskocit alebo prejit proste". Takze treba na to it s citem

Konkretne tam pise toto:
Yes, the rear ride height is adjustable. This is done with two hex nuts at the lower end of the shock. There is a limiter that prevents adjusting beyond the recommended maximum length but it is easy to force it beyond that which can create a problem. If the shock overall length is too long the very lower end of the shock can contact the dog bone on full suspension extension. This could cause catastrophic failure.

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

1.7.2019 v 11:22 | Nahoru | #3693
Nezbyly vám někomu doma použitelný desky z míle? Nejlíp organika. Já to všechno vyházel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

1.7.2019 v 11:45 | Nahoru | #3694
FiZzeR> koupils zase poradnou motorku nebo co?

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

1.7.2019 v 11:53 | Nahoru | #3695
oioi01> ne, brembo desky mi zase zkurvily kotouče. A jelikož pískaj, chci zkusit jestli nejsou jen spálený a nedá to pokoj - pokus ze zoufalství, u minulejch dvou motorek jsem s tím laboroval taky a bez výsledku, tak se mi nechce utrácet za desky co stejně vyhodím až budu měnit kotouče. A míle má stejný desky (dvoudeskové třmeny)

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

1.7.2019 v 11:54 | Nahoru | #3696
FiZzeR> nekdo na fejsu mi ponukal pouzite, ale este dobre desky na mille k filtru. Mozna je to nekdo odtato....

Aprilia RSV úpravy a tuning

2.7.2019 v 07:40 | Nahoru | #3697
Fizzere, neco bych asi nasel, ale obavam se, ze jsounod oleje, jsou z motorky, kde tekly vidle... to znamena, ze nektere mozna budou dobre... ale nevim...

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

2.7.2019 v 08:39 | Nahoru | #3698
To je fuk, tak já koupim nový... litr navíc do kanálu, co už, v tý záplavě peněz se to ztratí... Nebo ty kotouče koupim rovnou, stejně to tak nakonec dopadne

Vlastně míle na to trpěly taky, u těch původních brembo kotoučů... to je fakt brembo taková strašná sračka?

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

2.7.2019 v 09:03 | Nahoru | #3699
Fizzer: tak o tom jsem jeste neslysel. Jinak doporucujundeaky od vyrobce DP brakes a to smes RDP X-race nebo jak se jmenuje. Maj jenom jednu zavodni smes. Brzdi ukrutne, kotouce nezere, moc neprasi a funguji i za studena

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

2.7.2019 v 09:19 | Nahoru | #3700
WenCa> o těch jsem zas neslyšel já... kotouče dám full float ng a na ně osvědčené apčka

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

2.7.2019 v 18:50 | Nahoru | #3701

FiZzeR píše: To je fuk, tak já koupim nový... litr navíc do kanálu, co už, v tý záplavě peněz se to ztratí... Nebo ty kotouče koupim rovnou, stejně to tak nakonec dopadne

Vlastně míle na to trpěly taky, u těch původních brembo kotoučů... to je fakt brembo taková strašná sračka?



Bohužel, jak nekoupíš rejsový FF kotouče a desky tak je to jak píšeš... sračka na sériovky, jediný co maj fakt dobrý jsou OEM pumpy a třmeny... Už to není co to bývalo, no

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

2.7.2019 v 18:50 | Nahoru | #3702

FiZzeR píše: WenCa> o těch jsem zas neslyšel já... kotouče dám full float ng a na ně osvědčené apčka



Děláš dobře

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

2.7.2019 v 23:58 | Nahoru | #3703

FiZzeR píše: WenCa> o těch jsem zas neslyšel já... kotouče dám full float ng a na ně osvědčené apčka



Ja jich odvozil hodne..maj ostrej nabeh a nevadnouci ucinek. Odjezdil jsem jich hodne na Honde a ted je mam zase konecne na RSV a na sinici jsou ted co jsem za mesic odjel 8000km na normalnich AP sbk az az ostry...ale na okruh jsou bozi. A na silnici kdyz pak najednou poptrebujes kotvit..pac ten kokot pred tebou najednou mrda srnu... Tak tam ten ucinek je..to je pak jak kdyz to najdes...jsem si mohl vyzkouset hnedka prvni den. Ale kdyz jsem na tosahnul poprve...jak jsem na ne presed..jsem na to zapomnel ze mam jiny desky..tak to byla uplne rana do brzd az jsem se leknul..jak tvrde to na ty brsdy hrablo

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

3.7.2019 v 07:12 | Nahoru | #3704

FiZzeR píše: WenCa> o těch jsem zas neslyšel já... kotouče dám full float ng a na ně osvědčené apčka


Na kolik vyjdou ty kotouče?

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

5.7.2019 v 11:49 | Nahoru | #3705
FiZzeR> Možná bych něco našel.

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

9.7.2019 v 23:53 | Nahoru | #3706
Nevite nekdo jakym momentem se dotahuje ten prutokovy sroub na trmenech k brzd. hadici? Dik

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

9.7.2019 v 23:59 | Nahoru | #3707

oioi01 píše: Nevite nekdo jakym momentem se dotahuje ten prutokovy sroub na trmenech k brzd. hadici? Dik



Utahuju to na cit, ale bude to 17-20Nm

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

10.7.2019 v 07:29 | Nahoru | #3708
Kluci zeptám se, nemá tady někdo DB-killer na RSV (tuono) 2002, je to na Arrow ovál. Je to ten co by měl být na ságrovku, nemáte někdo zbytečnej doma, případně odkaz kde jej koupit? Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

12.7.2019 v 07:09 | Nahoru | #3709
Sonicek> no ja ho mam ale sem ho nedavno kupi z íbeju. 60e aj s dovozem....

Vcelku tazko sa zhana. Sem sa tu na motorkarich s nekym o tem bavil, ze to bude vedet zehnat, resp asi prodava vyfuky, ale od chvile kedy sem uz ten killer aj naozaj chcel kupit, mi neodpovida. Kazdopadne, jesli sa nemylim tak cena cez teho chalana by s postovnym vychadzala plus minus rovnak. Tak sem to neresil dal a zebral z ebayu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

12.7.2019 v 07:26 | Nahoru | #3710
krAlik33> máš někde odkaz na ten DB? Abych nevybral nějakej kterej tam nepůjde :D

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

12.7.2019 v 08:09 | Nahoru | #3711
Sonicek> jj najdu ti odkaz z mojeho ebayu. Inac vnutorny priemer tej mojeho Arrow je 56-57mm a db killer je na segerofku. Zvuk dobry, a aj to dost dobre utlumi si myslim.

edit: toto je ono:
https://www.ebay.com...p2057872.m2749.l2649

Naposledy editováno 12.07.2019 08:12:17

Aprilia RSV úpravy a tuning

12.7.2019 v 11:50 | Nahoru | #3712

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

12.7.2019 v 17:38 | Nahoru | #3713
Btw. Uz je to tady. Zvody s chipem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

12.7.2019 v 17:50 | Nahoru | #3714
krAlik33> to ti delali v te firme? Kolik si platil??

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

12.7.2019 v 17:55 | Nahoru | #3715
oioi01> ne. Nakonec sem to kupil od jedneho anglika z fejsu. Lacne to zrovna nebylo, ale ty zvody robil typek co ich upravuje a prodava vic jak 10r. Tak sem vsadil na istotu. Dal mi k temu aj ecu s chipem FR200, ktery je robeny prave pro tyto zvody.

Mam teraz 2x standardne zvody.

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

12.7.2019 v 18:58 | Nahoru | #3716
Chlapi, jaky pouzivate ukazatel zaradeneho kvaltu? Uprimne zacinam sa nekedy stracat v tem co tam mam kopnute. Hlavne ked is idu "trosku" zajezdit.

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

13.7.2019 v 16:40 | Nahoru | #3717
Hm tak ukazatel nevozi tusim nikdo. Neva.

Tak mam zatim na chvilu hotovo. Zvody, ridicka, factory stupacky nahodene. Zatim sem stihel sa projet len par km v monterkach a s db killerem v tlumici, ale uz takto je piznat rozdil. Motor sa toci pekne od spodku cez cele pasmo otacek, taha to uz odspodu fakt luxusne, dira medzi 5-6t zmizla. Tesim sa jak to vyskusam bez db killera a poradne na dluhsi. Btw uz po nastartovani za studena mi dosel beh motoru taky klidnejsi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

13.7.2019 v 19:13 | Nahoru | #3718

krAlik33 píše: Chlapi, jaky pouzivate ukazatel zaradeneho kvaltu? Uprimne zacinam sa nekedy stracat v tem co tam mam kopnute. Hlavne ked is idu "trosku" zajezdit.



Já mám sice gen 2 RSV, ale používám Gipro. Už tam byl, když jsem motorku koupil, takže si moc nedovedu, představit, jak by se jezdilo bez něj...

Btw, když se dívám na tvoji fotku svodů, nedá mi to a musím se zeptat na zadní brzdu. Klasická porucha na gen 2 RSV je nefungující zadní brzda. Někdo doporučuje použít jinou, z Falca. Někdo rádi použít stupačky a pumpu z RSV4... Tady na tvé gen 1 je stejná pumpa jako na moji gen 2. Funguje ti správně?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

13.7.2019 v 20:23 | Nahoru | #3719
pies> diky. No ked jezdim na kochajdu, co neni moc casto vzhledem k charakteru motorky, tak ty kvalty si pamatam.
Ale inac to obcas nevnimam kam sem az podradil. Hlavne v pomalych.
Ad zadna brzda. No uprimne nebrzdi. Skoro vubec. Mam to v plane resit, ale ja zadnu nepouzivam skoro vubec takze mi nejak nechyba. Kazdopadne kupil sem tam cerne stupacky z factory takze premistovat to nebudu. Ale da sa tam pouzit pumpa myslim z duc 749/999 mozna aj 1098, ktera je tez takto umistena len je tam trosku ina hadica. Teda to kolenko.
Kazdopadne, dulezite je to odvzdusnit tak, ze si zavesis strmen aby byl odvzdusnovak hore, medzi platne plech hrubky kotuca a jedes.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

13.7.2019 v 21:01 | Nahoru | #3720
krAlik33>
Jo, jak píšeš. Vývod má směrem nahoru. Původní dopředu, jako na tvé fotce. Já už koupil jednu jetou pumpu z Falca. Je stejná jako z duc. Tak ji tam zkusím nabastlit, až bude čas. Jen správně vyměřit novou hadici...
Odvzdušňování se sundaným třmenem a odvzdušňovákem nahoru je nutnost
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 0 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie


TOPlist