Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
R.a.g.n.a.r píše: assassin> 10 -15 oboje? Pokazdy kdyz se nekde ukazou tak slysim 17 000 kc nejmene...Za 10 litru bych sam nekde chtel najit.
Sem tam se zadari... ja uz mam dvoje, malgatech z gen2 rsv a OZ piega - aftermarket
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
R.a.g.n.a.r píše: assassin> to je super, ja bohužel narážím jednou za čas pouze na kola za 17 a vejs. Koukam ze bydlíš tak 6 km ode mne, tak az je nebudes potrebovat...
To te zklamu, na ty moje uz je poradnik
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
R.a.g.n.a.r píše: assassin> chapu, na me vždy zbydou drahé veci z ofiko bazaru, znamosti nemam tak mam smulu:D
Hele ty piega byly tady na bazaru, Strakon dával link do italského vlákna, chvili tam nad tim kluci bádali, ale zavolal jsem tam ja byly za 12 a prave mi to prislo taky jako dobra investice. Jen se mi začaly líbit (a taky jsou jeste asi o 100-200gramu lehčí nez ty origo) takze uz se mi je nechce dat pryc ani za vyssi nabídky
Naposledy editováno 06.10.2019 13:38:05
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
bohuzel ten origo sem uz prodal. mjel sem ho nejaky cas na inzeratoch. Ale uprimne, uz v nem trochu bublalo ked sem ho dal dole.
To OZto sem take rozmyslal. Asi je to od chalana co sem od neho bral bryle a leseni s karbonovym krytem budiku. Ale zda sa mi ze este nejake krabonove sarapaticky ma. Sa ho opytaj. To kolo je dobry kup. Skoda ze sa predky tazko zhanaju. Drzim palec
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
ManiaC píše: K těm kolům,kola rsv4 factory jsou ještě lehčí než OZ,a přijdou mi i hezčí,to je ale věc vkusu
Je to tak. Jsou lehčí o hodne - jsou to jedny z nejlehčích alu kol vubec, jsou lehčí i nez spousta magnesiovych. Ty se mi ale z Milka vytahnout nepodařilo
Jasek je ma na TLS, predelaval jsem je aby tam šly a jsou fakt super. Jen ja bych je musel preeloxovat na zlato.
Naposledy editováno 06.10.2019 14:07:49
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Na inzeratu ma jen masku a kolo, nevim proc toho nenafoti vic....
Naposledy editováno 06.10.2019 14:59:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ti_rex píše: ManiaC> ano mas recht. aj mne sa lubja, len nevin jak moc by sa museli predelavat. jeden chlapik z it ich nedavno prodaval na fejsu, sme sa o nich bavili a vraj na gen1 nepasuju.
Na gen1 primo a bez uprav nepasuji ani gen2 kola... upravit to ale jde. Uz jsem RSV kola obou generaci predelaval pro instalaci na TL. Daval jsem i aprilia kola na husqvarnu, kola z bmw na tl, kola z triumpha na vtr atd... neco jde lip, neco hur. Nekde staci distancky, nekde se delaji nove osy, nekde se musi kola i obrabet...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ti_rex píše: assassin> jo no na gen2 kola myslim treba vpredu distancky, vzadu si nejsu isty, bud nic alebo ich nevim kolko mm stocit. V4 kola vubec nevim
Rsv4 a gen2 by mely byt záměnné, ale vzhledem k tomu, ze jsem je dával vzdy na neco jineho nez na RSV tak jsem nad tim moc nebadal
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
R.a.g.n.a.r píše: Já žeru ty bílé co jsou na gen1 racingu..
Ja mam posledni dobou slabost pro zlata kola a pokud je to elox a ne lak tak tim lepe.
Ideálně v kombinaci s černou nebo cervenou motorkou/autem
Porovnání rsv vs rsv4 - foto s dovolením půjčují od milka
Naposledy editováno 06.10.2019 16:47:40
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Na zimu ale zatim mam co robit.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 0 | 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie |