globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aprilia RSV úpravy a tuning
1.8.2012 v 10:26
Čau všem nadšencům pro tenhle stroj

Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.

Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...

Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.

98-00: první generace

01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž

03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...

04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________

Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer

LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE

Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:

Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***

Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo

Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.

Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000

RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000

Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...

Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...

Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)


Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

27.7.2019 v 08:08 | Nahoru | #3871
krAlik33>originál, já je obarvil v barvě na textil, několikrát jsem to v ní povařil a nechal v tom asi 3 dni a on se ten silon obarvil

Naposledy editováno 27.07.2019 08:08:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

27.7.2019 v 08:22 | Nahoru | #3872
strakon> aha. O tem sem nikdy nepocul. Myslis ze to potrebuje takyto posrup?

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

27.7.2019 v 08:32 | Nahoru | #3873
krAlik33> jj, tak se dá bílej silon obarvit, ale úplně černočerný to není, to by se to tam muselo asi nechat dýl. Oni by se mohly udělat z toho černýho, ale ten je takovej křehkej a při pádu praská, ten bílej je takovej houževnatej a otěruvzdornější, soused měl dřív taky jedničkovýho Tuňáka a taky to tenkrát takhle obarvoval. Tu někde ve vláknech pohledej, psalo se tu o tom

Aprilia RSV úpravy a tuning

27.7.2019 v 08:43 | Nahoru | #3874
Presne jak rika Strakon, ja to kdysi barvil v barvě na textil “duha” - červený na jednu stranu a zelený na druhou, bylo to na motarda hqv. Ja ten bilej silon nemam rad, blbe se obrabi, ten cernej muze byt krehci - je obarvenej přidáním sazi, ale nikdy mi padák z toho černýho nepraskl.

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

27.7.2019 v 09:31 | Nahoru | #3875
Takhle občas praská ten černej, to se u toho bílého nestává www.motorkari.cz/tema/

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

27.7.2019 v 09:36 | Nahoru | #3876
krAlik33> ja ho mam uprostred. Takze treti z sesti?
A proste proto, ze uz to tak bylo...
Nevim ani co to presne udela...
Vys bych to urcite nedaval, to by melo moto zneklidnit a vic se zvedat na zadni. Niz by mela byt moto klidnejsi, ale zase se vic stavet na predni, ne?
Co na to asasin?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

27.7.2019 v 09:59 | Nahoru | #3877

strakon píše: Takhle občas praská ten černej, to se u toho bílého nestává www.motorkari.cz/tema/



Me prijde, ze to neni silon, praskaj jenom ty rutanovo

Oioi: myslis nastaveni výšky na tlumici? Meni to uhel vidlice - stopu, vejs to lip zataci na úkor stability

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

27.7.2019 v 10:24 | Nahoru | #3878
assassin> jj, popusteni v brylich...
Ja to dal nastred, radsi do toho nejebat...

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

27.7.2019 v 12:06 | Nahoru | #3879
A tohle je co za matros, vydrzi ranu?
Jinej nez tenhle sedej se v praci totiz nevalel....


Naposledy editováno 27.07.2019 12:06:59

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

27.7.2019 v 12:09 | Nahoru | #3880
oioi01> to mi přijde spíš jako plast, taky jsme to v práci měli

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

27.7.2019 v 12:11 | Nahoru | #3881
No cim popustis vidle vic v brylach, ide to vic na predek a lepsi to zataca. Naopak je to ked zdvihnes bryle, mas hore menej cadek

Diky, no zezenu barvu a skusit to podla vaseho postupu. Je to lacnejsi jak kupovat druhe padaky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

27.7.2019 v 12:14 | Nahoru | #3882
krAlik33> jen to tam nech pár dní, chvíli trvá, než se to dostane do těch pórů, občas to povařit

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

27.7.2019 v 13:11 | Nahoru | #3883
strakon> dik. Musim kupit farbu teda a zhodit to dole

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

28.7.2019 v 01:01 | Nahoru | #3884
Ozzy_> Ozzy opět jede svůj celoživotní hejt na upravený motorky
Třeba já mám Amanna co je upravenej nevím přesně 9-10 let? Má za sebou nějaký pády, tři majitele, celkem slušnou čočku jak na okruhu, tak na silnici a jede pořád bez jediné závady nebo investice větší než je klasická údržba...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

28.7.2019 v 09:18 | Nahoru | #3885
Jindřej> A to je ten, kde ti foukly těsnění pod palicema, nebo ten kde se musel měnit prasklej karter?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

28.7.2019 v 10:04 | Nahoru | #3886
FiZzeR> Pravda, na těsnění jsem zapomněl. Beru zpět. Už se to v tom množství těsnění ztrácí, bo neupravený corsaro o nej přišlo myslím 4x.
Takže- třeba já mám Amanna co je upravenej nevím přesně 9-10 let? Má za sebou nějaký pády, tři majitele, celkem slušnou čočku jak na okruhu, tak na silnici a jede pořád bez jediné závady nebo investice vyjma standardního servisu a jedné opravy těsnění pod hlavou a následného předělání prasacké práce pánů z dmota.
Na to jaká je to úprava myslím dobrý.
A prasklej karter tenhle motor nikdy neměl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

28.7.2019 v 10:07 | Nahoru | #3887
Jindřej> karter se měnil na tom koldovým RP

Aprilia RSV úpravy a tuning

28.7.2019 v 10:25 | Nahoru | #3888
souhlasim s ozzym, ze pokud je pro nekoho to nej na jezdeni to samotne jezdeni tak je idealni vybrat motorku co funguje v serii a nevrtat se v ni...

jenze nekomu proste ty "mods" prinasi urcite zvlastni uspokojeni a to ze to pak obcas i jede je prijemnej bonus

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

28.7.2019 v 10:33 | Nahoru | #3889
FiZzeR> Ten jsem mel ja, po vymene kartru to taky odjezdilo nesmysl, melo to 4-5 majitelu, ne zrovna hezke zachazeni a jen se mnou dva pady panna/orel v Brne a na Hungaci. Po tom druhem uz zustal prave jen motor, ram, kyvka, kola, zadni tlumic a par drobnosti...

Aprilia RSV úpravy a tuning

28.7.2019 v 10:41 | Nahoru | #3890
Hele vsadím se že kdyby přišel do ruky mně, tak se na něm vysere úplně všechno aniž bych na to sednul

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

28.7.2019 v 10:43 | Nahoru | #3891
Jeziiis kluci, se necertete . Psal sem ze obdivuju lidi, co neco umej, a kdyz do toho sahnou tak to pak funguje. A nikde sem nepsal ze takove motorky (a motory) nejsou. Motorky jsou o individualimu, a naprosto chapu ze chcete mi "odladenou" tu vasi, nekdo technicky, nekdo vzhledem a nekdo oboji. Sem si trosku dloubnul, nemyslel to zle, tak se tu po sobe nemusite vrhat. Vzdyt kdyby mel kazdy stejny nazor, a libilo by se mu to same, a umel to same ... byla by na svete DESNA NUDA

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

28.7.2019 v 11:28 | Nahoru | #3892
Ozzy_> skoda, uz to zacinalo vypadat na slusnu melu... no nic
Je pravda ze ja sem si vzdy na okruhu dobre zajezdil s motorku v serii, myslim motor. Tam to z hlediska nakladu a casto aj z hlediska naseho mrdalstvi fakt nema cenu tlacit do neceho. Zas takeho amanna bych rad skusil hlavne na okruhu.
Su ale zvedavy jak tunak funguje na okruhu. Na to sa uz hodne tesim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

29.7.2019 v 19:46 | Nahoru | #3893
krAlik33> To je hezký, já se zase těším, až na tom budu umět vůbec někdy jezdit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

29.7.2019 v 20:02 | Nahoru | #3894

R.a.g.n.a.r píše: krAlik33> To je hezký, já se zase těším, až na tom budu umět vůbec někdy jezdit



Na to uz se tesim 20let

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

29.7.2019 v 20:04 | Nahoru | #3895

assassin píše: Na to uz se tesim 20let



Taky taky

Ale já na to šel mazaně, když nedokážu využít možnosti stroje, pořídím si mrdku která se přiblíží možnostem mým

Aprilia RSV úpravy a tuning

29.7.2019 v 21:26 | Nahoru | #3896
Já se o to ani nesnažím, ale většinou nebrzdím nikoho

Aprilia RSV úpravy a tuning

29.7.2019 v 22:00 | Nahoru | #3897
No je fakt ze cim dal vic zistuju ze je pravda to co sa o nich rika, cim vic na to tlacis tym sa to lepsi ovlada a aj pocity su perfektne. Dnes sem si fakt dobre zajezdil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

30.7.2019 v 11:09 | Nahoru | #3898

FiZzeR píše: Taky taky

Ale já na to šel mazaně, když nedokážu využít možnosti stroje, pořídím si mrdku která se přiblíží možnostem mým



Myslíš servisním nebo jezdeckým

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

30.7.2019 v 11:11 | Nahoru | #3899

dakarista píše: Myslíš servisním nebo jezdeckým



Hajzle

Aprilia RSV úpravy a tuning

30.7.2019 v 11:19 | Nahoru | #3900
Ty máš fakt nějakou špatnou karmu. Věřím tomu, že když s tebou půjde člověk do hospody, dá si stejný guláš. Tak ty ho budeš mít hnusný
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 0 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie


TOPlist