globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aprilia RSV úpravy a tuning
1.8.2012 v 10:26
Čau všem nadšencům pro tenhle stroj

Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.

Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...

Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.

98-00: první generace

01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž

03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...

04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________

Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer

LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE

Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:

Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***

Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo

Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.

Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000

RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000

Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...

Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...

Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)


Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

24.1.2019 v 11:08 | Nahoru | #3301
Ani kroužek mezi půlkama ani pístky... nějaký důvod, proč?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

24.1.2019 v 11:13 | Nahoru | #3302
Mileek> Divím se, že to za ty roky není rozmačkaný do placata a nezavzdušňuje se to tamtudy. Já si nikdy brzdiče půlit netroufl, aniž bych měnil těsnění. Tak asi ok, no

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

24.1.2019 v 11:31 | Nahoru | #3303
FiZzeR> není no... rozměr nových gumiček nevím, ale když to skládám zpátky a dám půlky k sobě (těch třmenů) tak v místě, kde je gumička, jde vidět mezera, což znamená, že vymačkaná není... kdyby byla, už by to šlo bez mezery "kov na kov", ne?

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

27.1.2019 v 13:04 | Nahoru | #3304
caute pani,

pokial viem, tak RSV/Tuono mali asi tri verzia zadneho plastu-prdele.... Tak ma napada, je mozne ich vzajomne prehodit? Napr. z tuona hodit na RSV ten zadny plast cely. Mille tusim okolo 2000-2002 mala tu prdel vcelku velku a macatu, to mi moc neveze.....

Take sem zistil, nevim co je na tem pravdy, ale ze tuono Gen1 non Factory ma asi do 120 koni, aspon co som cital. Prve Mille mali pokaial si pamatam 128. Cize cisto teoreticky, prerobena Mille na Téčko by mala byt lepsia. Otazka je, ci je to naozaj tak a co prevodovka, aka je, ci tam su rozdiely v prevodoch ci nie.
Vedel by niekto z vas fundovanych to potvrdit ci doplnit?

vdaka vopred

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

27.1.2019 v 16:13 | Nahoru | #3305
krAlik33> Tuňák měl stejný výkon jak RSV 01+ ...92kw. Plasty přehodit jdou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

27.1.2019 v 17:28 | Nahoru | #3306
krAlik33> a prvni milka mela jen 87kw

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

27.1.2019 v 17:56 | Nahoru | #3307
SPIJKER> urcite? Co si pamatam tak moja '99 mala pisanych 128hp. Dokonca mi to iste ale nezavisle na mojej info napisal chlapik tusim na Aprilia tech skupine na fcb.
Uplne naj by bylo asi naj videt ofiko tabulku z aprilie. Nevite asi o nejakej nekdo co?

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

28.1.2019 v 09:04 | Nahoru | #3308
krAlik33> ..taky jsem jen cetl okolo. ale vykony do zavedeni emmisi stoupali. mrkn na pvni prispevek tady..je tamno tom myslim psany. alenpodle me zadna milka nikdy nemela 128 k. Je to jen muj nazor. Ale sam jsem si doninzerve psal ze moje 2002 ma 128k ale melnjsem ji zmerenou... melo to vejfuk sani a nejakej chip a jela moc hezky...

podle me udaje do tpbbyly zapisovany rucne, a tak se na to nejde spolehnout. Nvim zda nejaky orvot i limitky typu sp99 nebo jak se to jmenovalo meli krom vybavy i vykon navic. Ale erka a factorky zda se meli jen vybavu ale vykon stejmej. Narozdil od R modelubu ducati kzery meli 996/998/999R 150k ale vymenu oleje predepsanou po 1500 km..

kazdej ti rekne ze prnlvni modely byly slabsi 87kw a 01-03 92kw cili 125k ale obcas se nekde objevibi tech.datech 128k ...nevim odkud...vsechny tabulky jsou psany rucne... takze nelze moc verit.

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

28.1.2019 v 09:10 | Nahoru | #3309
..i hmotnosti jsou uple jinak...a nejsem si jistej ze ta starsi co ma psano 199kg to skutecne vazi... spis ze to italove odlehcili na vazeni anebo nekde doslo k chybe v tabulkach.

podle technicaku jsou to dve uplne jiny motorky...22 kg rozdil ve vaze... a vykon stejnej..

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

28.1.2019 v 09:26 | Nahoru | #3310
SPIJKER> jj to je prave to, ze je tazke najit nekde fakt relevantne info, alebo ofiko tabulku s vykonama atd. Hledal sem na AF1, zalozil nejake diskusie tak uvidim, ked sa podari najit nejaku ofiko tabulku tak to sem hodim. Mna by to teda zaujimalo.
Kazdopadne si fakt pamatam, ze u mojej bylo pisane 128k. A zda sa mi, ze o R-ku alebo factorke sem nekde cital dokonca 135, ale co je na tem pravdy nevim....

Aprilia RSV úpravy a tuning

28.1.2019 v 09:33 | Nahoru | #3311
BTW. ducati, su to pekne masiny, ale ta udrzba je odradzujuca....aspon pre mna.
Take sem mal pred par rokama moznost na par kol otestovat malu panigale na okruhu. Pocul sem mechanika rikat takovu vcelku zajimavu vec. Iny chalan, co si tam dosel zajezdit sa ho pytal ci to ma quickshift, on ze ano, ale ze radsi nech ho nepouziva, kvuli prevodovke! Ta hlaska ma teda vcelku dostala. Kdo vi, mozna to byl problem konkretnych kusu...
Za to na RSV4RR, na kterej sem chvilu pred par dokama jezdil, fungoval aj v premavke uplne perfektne!

Aprilia RSV úpravy a tuning

28.1.2019 v 11:34 | Nahoru | #3312
Dechlá převodovka qvůli quickshiftru. 848

Aprilia RSV úpravy a tuning

28.1.2019 v 13:24 | Nahoru | #3313
Jo to chapu. To aj on rikal.
Len bych cekal ze origo tovarensky quick bude vyvinuty a nastaveny tak aby to vydrzalo.
Tato 848 ma tovarensky ci dodelany qs? Tipujem dodelany a u teho to chapem

Aprilia RSV úpravy a tuning

4.2.2019 v 15:50 | Nahoru | #3314
Chlapy kde kupujete originální díly, dobrá zkušenost atd. chtěl jsem objednat nové pružiny na výfuk... sorry že furt takhle spamuju ale jsem nováček a hledám no

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

4.2.2019 v 16:59 | Nahoru | #3315
Partsdepot by mal pomoct. Ale musa byt nove? Ked tak bazar tady alebo tipmoto...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

6.2.2019 v 15:00 | Nahoru | #3316
krAlik33> díky uz jsem koukal, asi koupím nový, nebo kdyby tady někdo měl tak bych dvě bral

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

6.2.2019 v 16:57 | Nahoru | #3317
JozT> inak niekto tu tusim spominal aj Aprilia v Prahe

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

6.2.2019 v 17:26 | Nahoru | #3318
Hosi taka otazecka. Pozna nekdo tento stroj?
https://www.motorkar...o-1000r-1362899.html

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

6.2.2019 v 18:17 | Nahoru | #3319
krAlik33> nějaký předražený ne?

Aprilia RSV úpravy a tuning

6.2.2019 v 18:49 | Nahoru | #3320
No vzhledem k stavu aj jo. Teda ty plasty ma az tak netrapa skur ram atd.
Ale favoritu mam inycj

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

6.2.2019 v 20:31 | Nahoru | #3321
Zdar, kdo by se chtěl zbavit krytu zadního sedla na Mile nejlépe v červené:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

6.2.2019 v 20:52 | Nahoru | #3322
R.a.g.n.a.r> ja sem myslim videl tady v bazari jeden na rsv cerveny.
Inak byl tam aj jeden na tunaka. Prave sem ho chcel kupit a uz odtat zmyzel

Edit: nemate nekdo doma nepotrebny kryt zadneho sedadla na tunaka gen1?

Naposledy editováno 06.02.2019 20:58:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

6.2.2019 v 21:20 | Nahoru | #3323
krAlik33> pořídil jsem Tuňáka 1 gen se zadkem z Mile, nevypadá to špatně ale ten kryt by nebyl špatnej.

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

6.2.2019 v 23:20 | Nahoru | #3324
R.a.g.n.a.r> jo to chapu. Vypada to trosku lepsi. Toto je tu na bazari
https://www.motorkar...t-sedla-1362544.html

Len si treba dat pozor ci to bude sedet na ten tvuj. Mille gen1 mali tusim tri zadky za tych par roku

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

7.2.2019 v 09:44 | Nahoru | #3325
Nechceš tam dát zadek ze ZX10R? Na tu bych krytku měl

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

7.2.2019 v 09:53 | Nahoru | #3326
FiZzeR> ked si to nacal, tak ma napada jedna vec. V inzeratoch je par Tunaku s upravenym predkem, resp. s druhu masku atd. Nemozu si pomoct, ale taketo upravy temu fakt nejdu. este kor ked to nekdo prezentuje tak, ze ta motorka je teraz krajsi..... no nic, proti gustu zadny disputat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

7.2.2019 v 10:29 | Nahoru | #3327
FiZzeR> Na to ti seru:D Za mě ale na Tuonu ten zadek z Mile sedí lépe. viz. https://www.motorka.../motorka/?mid=110275

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

7.2.2019 v 10:32 | Nahoru | #3328
R.a.g.n.a.r> no ten z Mille neni spatny, ale mne sa tam ten origo Tuono lubi vic. Ten z Mille mi dojde dost velky

btw. tento tunak je k nakousnuti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

7.2.2019 v 10:40 | Nahoru | #3329
krAlik33> taky je můj:) tak dík, vidíš že se ti libí:D

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

7.2.2019 v 10:59 | Nahoru | #3330
R.a.g.n.a.r> jo vypada very good.

btw. ja sem predtym myslel ruzne upravy predku, ina maska, pristrojovka, svetlo atd. to mi pripada hodne divne, este ked to nekdo prezentuje skur jak vyhodu!

Inac, ten link na kryt sedadla co sem daval skurej, myslim ze bude prave na ten tvuj pasovat!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 0 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie


TOPlist