Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Tohle js nekdy v minulosti nekde cetl...ale nevim zda to akutecne patri k olejim 15w...byl to tenkrat clanek k ducati myslim...ale peincipielne by to sedet mohlo.. Berte tonjen jako nazor peo inspiraci
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Btw znalci, co si myslite o temto?
https://www.motorkar...no-1000-1265559.html
Vim od prodajcu ze tlmice a zrejme kola su prehodene z factorky. Ale ten rok a vykon mi vubec neseda. Nepoznate nekdo?
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
btw. co si myslis o tem tuone v inzerate? ak to teda vubec tuono puvodne bylo, podla spolujezdcovej sedacky to vypada na prekopane rsv
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Alw inac jasne chapem ten rozdil.
Btw. Este tu nekdo stale resite big bore? Popr sledujete nekdo na fejsu skupinu Aprilia Performance? Ono je to vlastne firma v UK ktera robi aj bezny servis plus aj upravy a na svojem webe predavaju dokonca par velice zajimavych vecicek.
No vcera jeden z tych chlapu pisal ze rozebral jeden big bore motor tusim 1106 ktery ma celkovo asi 11t mil a olejove cerpadlo tam na tem bylo hodne zle. Tak tam na to upozornoval...
https://www.apriliap...ce.co.uk/collection/
https://www.facebook...59602934922/?app=fbl
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Par krat som tu cital ze motor aj s 30t je furt ok na spodku pre big bore. Takze podla tohto treba radsej davat bacha.
Jo a prispevok je z Aprilia Tech fejsu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Kazdopadne tam take spomina ze nektere ty dily cerpadla uz aprilka neprodava. Ale v komentoch komunikoval s nejakym rakusanem ktery pisal ze cekne ty dily primo u neho v praci. Nevim ci robi pro rotax alebo co...
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
SPIJKER píše: assassin> jestli neni lepsi kouoit na konci jara Yetiho..vysrat se na motorky..nabrat detirodinu..nandat rakev..a jet nekam na balkan..ukrajinu...moc by me lakalo turecko iran... ..me tak napada..nez narvat dalsich 100 do repase strlary vrany na ktery vyrazim parkrat...zda tech 100 neprojet nekde v exotice s detma...
jo to asi je. ja si chci pujcit obytny auto a vyzkouset vetsi vylet...
okruhu bych se zatim nerad vzdaval. a s tou silnicni moto to mam asi taky trochu jinak, me vic bavi se v tom vrtat nez jezdit ... a dva nekompletni BBkity uz doma mam, takze uz bych v te "repasi" neutopil tolik
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jedine asi ten typek z rakus robi primo v Rotaxi (aspon to tak pise ve svojem profily) tak by mohel vedet zehnat este nove dily. pisal tam o tych diloch s inyma part num. ale ze to zajtra v praci ocekuje.
Ja len, ze keby nekdo potreboval...
btw. to s tym vyletem s rodinu take neni spatny napad.... po obytnaku sem take vzdycky tuzil sice ne az tak jak po motorce
3 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
ale nejdriv to musim vyzkouset, jestli ma smysl se do neceho takoveho poustet ... a hlavne jak velky, co vse to ma a nema mit atd....
assassin píše: kralik: ja bych chtel neco s garazi ... spis pro aktivni dovolenou, kola, motorky... nez luxus u more.... neco jako delaji americti outside van
ale nejdriv to musim vyzkouset, jestli ma smysl se do neceho takoveho poustet ... a hlavne jak velky, co vse to ma a nema mit atd....
Tak urcite...prodas byt..vymenis za us truck.. To tak da.. Bude to zrat treba o 4 o 7 litru vic nez srovnatelnej mercedes...ale nez projedes trojnasobnej rozdil v cene...muzes bejt klidnej..
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Ale ten karavan ma laka. Ked sem zil v anglicku tak sa mi lubilo jak to tam mali mistni. Karavan u baraku, raz za rok cvakel poistku a na mesic zmizel.
Ale poznal sem aj takych co docasne byvali aj v takem tem velkem dlhem karavane, s tym sa teda cestovat urcite neda a ani to na to nebylo spravene.
Ale je pravda, ze ty motorky a par veci okolo este.stale u mna vyhravaju v temto smeri
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 0 | 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie |