Zajima me jestli negdo ze servisaku ma na tohle odbornej nazor zda to motorce muze uskodit nebo ne (napr. jestli je pri zabehu horsi mazani apod.) nebo jestli jsou dneska motory uz z vyroby na takove urovni, ze tato chvilkova otackova zatez jim nijak neublizi, i kdyz se dela uz v zabehu... protoze co servisak to jinej nazor, samozrejme v manualu je tusim jezdit do 5 tisic prvnich 1000 a tak ten motor taky v 99 procentech prvnich 1000 kilaku i jezdi.... dik a jezdete opatrne, zrovna vcera sem se malem skamaradil se srnou...
2 reakcí na tento příspěvek Zajíždění nové moto - vytočení do 10 tisíc?!?
-nastartovat a nechat běžet do ohřátí cca 5 min, mírně plynovat a pak nechat vystydnout do okolní teploty
- zopakovat ještě jednou běh cca 5 min bez zátěže
- nastartovat , nechat 5 min ohřát a 10 min projet s minimální zátěží, nechat vystydnout
- nastartovat, 5 min zahřát a 15 min projet se stř zátěží ale bez prudkého přidávání plynu
- vyměnit ojej a jezdit bez omezení
Takže obdobný princip- od nejmenší zátěže zvyšovat, ale ze začátku se vyvarovat prudké akceleraci, ale vyšší otáčky /proměnlivě/ vůbec nevadí