bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Účel této nádobky a důležitost?
30.7.2012 v 16:28


Prosím o radu, mam úplně rozsypanou přírubu na obrázku a nový dělají převážně bez otvorů pro "jakousi" přetlakovou nádobku mezi přírubami kterou tam mam. origo příruby s otvory se pohybují kolem 3 tisic coz je neskutečná cena. chci se zeptat jestli by byl problém kdybych tu nádobku vyhodil a příruby nahradil levnějšími, popřípadě kdybych místo přírub použil nějakou gumu, kterou bych vytěsnil prostor mezi motorem a karbcem?

Prosím nutně o pomoc, spěchá to. klidně pište tipy i na mail vit.jirka@seznam.cz dík moc všem...

PS: ta nádobka mě tam pěkně sere, blbě drží a okolo se stále nepatrně přisává vzduch, pak i hůř chytá a při jízdě bez plynu z kopce moto cuká, problém připisuju právě přírubám, snad se nemýlím...

Účel této nádobky a důležitost?

30.7.2012 v 17:04 | Nahoru | #1
Teda nevim jak u XT, ale na Yamaháckým 2T (TDR) to bylo z důvodu, aby se tam zachytávala směs, která se nestačí dostat do válce

Účel této nádobky a důležitost?

30.7.2012 v 17:09 | Nahoru | #2
aha,, no to nevim... jdu se pokusit sundat karbec, snad pak budu moudrejsi

1 reakcí na tento příspěvek Účel této nádobky a důležitost?

30.7.2012 v 17:14 | Nahoru | #3
je ale zvlastni ze to nektery xt maj a nektery ne...

(reakce na) Účel této nádobky a důležitost?

30.7.2012 v 17:19 | Nahoru | #4
juramaha> ty co to nemají, to sundaly, protože je to na ho*no. Vyhoď to pryč.

Účel této nádobky a důležitost?

30.7.2012 v 17:26 | Nahoru | #5
Souhlas s tim, že to je na hovno...Měl jsem to tam taky, předchozí majitel to sundal a zaslepil diry...už s tím jezdím spokojeně pátou sezónu

Účel této nádobky a důležitost?

30.7.2012 v 17:48 | Nahoru | #6
heh chlapi dík, už je to pryč :D jen sundat karbec je nadlidský úkol :D doufám že jí dám zas dokupy :D a co s tou rozjebanou přírubou? obě jsou strašně zpukřelý, vypadaj jak origo, tzn z roku 97 :D stačila by tam dát vyztužená gumová trubka?

1 reakcí na tento příspěvek Účel této nádobky a důležitost?

30.7.2012 v 17:50 | Nahoru | #7
To je jenom jakási rezonanční komora, nebo jak se tomu říká, je to kvuli tomu aby nedělala motorka rámus

Účel této nádobky a důležitost?

30.7.2012 v 17:57 | Nahoru | #8
Priruby kup novy...myslim ze je mel motoline kolem 800Kč..to zas neni takova darda nez to nejak bastlit

Účel této nádobky a důležitost?

30.7.2012 v 18:27 | Nahoru | #9
jj objednam novy, zas to alespon neco vydrzi

Účel této nádobky a důležitost?

30.7.2012 v 18:35 | Nahoru | #10

Účel této nádobky a důležitost?

30.7.2012 v 19:37 | Nahoru | #11
jo na ty sem koukal, asi nejlevnejsi co sem kde nasel a co sem se ptal. jen doufam ze prijdou co nejdriv, nemam na cem jezdit do prace :D a predstava ze mi v lete stoji stroj je desiva jinak dik moc vsem co prispeli k tematu, urco sem dam vedet jak vse dopadlo a zda je vymena znat, rovnou jsem udelal ocistu, predchozi majitel rikal ze jezdil lehky teren, ha ha bahno je uplne vsude ale uplne, masakr.....

(reakce na) Účel této nádobky a důležitost?

30.7.2012 v 20:24 | Nahoru | #12

JindraITC píše: To je jenom jakási rezonanční komora, nebo jak se tomu říká, je to kvuli tomu aby nedělala motorka rámus

Dobrej joke

Účel této nádobky a důležitost?

30.7.2012 v 21:00 | Nahoru | #13
tak k čemu to tam vlastně slouží? já slyšel jako že prej nějaký vyrovnávání přetlaku nebo co....

Účel této nádobky a důležitost?

30.7.2012 v 21:08 | Nahoru | #14
Není to nějaká podivná podoba pravěkého YICS ?

Účel této nádobky a důležitost?

30.7.2012 v 21:39 | Nahoru | #15
to teda nevim, ale rok výroby je 97 ...

Účel této nádobky a důležitost?

30.7.2012 v 22:06 | Nahoru | #16
Už kdysi se to tu řešilo a myslím že někdo psal že to slouží k nahromaděni palivove směsi a po prudkem přidání plynu se ta nahromaděná směs měla dostat do motoru. ale myslim že tu nadobku nemělo moc motorek snad jen nejaý konkrétní rok to byl

Naposledy editováno 30.07.2012 22:07:52

Účel této nádobky a důležitost?

4.8.2012 v 10:22 | Nahoru | #17
Tak příruby jsou vyměněný, vyhodil jsem tu podivnou nádobku a vyčistil a přetesnil celou soustavu na přisávání vzduchu, teda a musim říct výsledek je skvělý, zlepšilo se startování (už nestřílí všude možně kolem karbce) na sytič netočí do šílených 3,5 tis. otáček, po stáhnutí sytíče nechcípá, a výkon se taky o nějaký to procento zlepšil, určo klesne i spotřeba (měl jsem kolem 5 - 6 l jak kdy)

takže shrnutí: všem co mi radili a pomohli velice děkuju a přeju mnoho šťastných kilometrů. dík

Naposledy editováno 04.08.2012 10:23:15
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motard kola na motocykl Yamaha XT 600 E Yamaha XT 600 E, Yamaha TT 600 R, Yamaha TT-R 600 Muluri 15 8.1.2024 v 11:17 Muluri
Liberec Motocentrum Kurt Lindner - ... [1, 2] Yamaha XT 600 E Fichtlař20 34 19.12.2023 v 16:30 kokokokoko
Seřízení ventilů yamaha xt 600E Yamaha XT 600 E Uhla 14 27.11.2023 v 12:19 Slávek-TDM
Nový výfuk gpr XT 600 E Yamaha XT 600 E skodas1 1 27.6.2023 v 21:40 Kohlstein
Štítek Yamaha XT 600 E sekáčmagor 13 10.2.2023 v 13:58 sekáčmagor


TOPlist