globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: A-cko pre zaciatocnika
 
27.7.2012 v 23:16
Zdravim.
Konecne som sa rozhodol rozsirit si VP aj o skupinu A. Snad postupom najblizsieho casu dojde aj na kupu prvej motorky. Stale mi velmi imponovali cruisre a doteraz som bol takmer pevne rozhodnuty pre Yamahu XV 535 Virago no ako som sa tu docital pre vyssich jazdcov je takmer nepouzitelna (mam necelych 182cm). Informacne som preto zacal pokukovat aj po niecom inom, celkom sympatická mi prisla aj kategoria Naked, konkretne napr. Suzuki GS500, Kawasaki ER-5 alebo Honda CBF 500, na ktorej som aj absoloval kurz, mala, pekna a na svoj objem pomerne vykonna, no zo spominanych si drzi najvyssiu cenu. Preto sa pytam, ozaj je to bez uprav(prepakovanie, riaditka) na Viragu take horzne ? Obzerat sa po niecom inom a celkovo co je vhodne pre takto zameraneho zaciatocnika ? Samozrejme najlepsie 2 valec do 50KW,... no ziaden supersport, to je mi trocha proti srsti.
Dakujem

A-cko pre zaciatocnika

27.7.2012 v 23:40 | Nahoru | #1
Taky zdravim. Táta byl prakticky ve stejné situaci jako ty - něco málo přes 180 cm, rozšíření řidičáku o A a vidina choppera. Pořídil právě 535ku a nemůže si jí vynachválit. Jak ovladatelností (nádherně se vede do zatáček), tak do pohodlí (se standardní polohou stupaček a pákování). Když jsem si na ní zkoušel sednou a kousek se projet, tak jsem měl pocit, že se na ní oproti naháčovi sedí skoro jak na židli (velmi pohodlné, měkoučké židli ), což může být ze začátku trochu nezvyk (hlavně ty nohy vpředu, ale tak o tom chopper/cruiser styl je, že :)). Co jsem se s ním bavil, tak přemýšlel o přepákování taky, ale pak od toho upustil. Jet s nataženýma nohama sice vypadá jako z americkýho filmu, ale při cestě na delší vzdálenost jet jenom s téměř nataženýma nohama není to nejpohodlnější (navíc si myslím, že oproti standardním stupačkám trochu utrpí ovladatelnost). Jestli jsi jezdil na CB 500, tak uvidíš sám, že i standardní stupačky jsou oproti ní na Viragu dost vepředu. Rozhodně bych se ale poměru tělesná výška vs. velikost motorky v tvém případě nebál.

Naposledy editováno 27.07.2012 23:41:17

A-cko pre zaciatocnika

28.7.2012 v 05:41 | Nahoru | #2
Čau,

je fakt, že jezdci vyšších postav na Viragu 535 vypadají jak vosa na bombóně. To je ale jen vizuální problém. Z hlediska řidiče (mám 185 cm) mi ergonomie vyhovovala jak na mém kousku (předkopy, rovná řidítka), tak i na sériových strojích. Třeba na tebou zmiňované GS 500 jsem si připadal víc sťísněně.

Nejlepší bude zkusit si nějakou projet. Pokud jsi zatím jezdil jen CB500, tak tě asi napřed překvapí celková pasivita posezu na Viragu (nohy ne tak moc pod sebou, tělo prakticky rovně). To je nicméně vlastní všem chopperům/cruiserům.

A-cko pre zaciatocnika

28.7.2012 v 11:35 | Nahoru | #3
pozri si na tejto stranke, ako to vyzera - celkovy posed, nohy na zemi.
v Options si zklikni metricke hodnoty !

ergonomia na moto





Naposledy editováno 28.07.2012 11:39:18

A-cko pre zaciatocnika

28.7.2012 v 11:40 | Nahoru | #4
je to jedno co za 500 koupíš, stejně to za rok prodáš

A-cko pre zaciatocnika

28.7.2012 v 14:12 | Nahoru | #5
Dakujem vsetkym za reakcie, pomohli ste mi. Podla odkazu co sem hodil popinjay som zistil, ze vsetky pollitrove zalezitosti su velkostne zhruba rovnake, no i tak by som bol rad keby sa mi podarilo nejake Virago nazivo vyskusat. Som aj dost obmedzeny na skladovanie a manipulaciu, cize nieco velke, silne a nad 200kg zatial neprichadza do uvahy, ako vravi honza, mozno neskor.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist