Konecne som sa rozhodol rozsirit si VP aj o skupinu A. Snad postupom najblizsieho casu dojde aj na kupu prvej motorky. Stale mi velmi imponovali cruisre a doteraz som bol takmer pevne rozhodnuty pre Yamahu XV 535 Virago no ako som sa tu docital pre vyssich jazdcov je takmer nepouzitelna (mam necelych 182cm). Informacne som preto zacal pokukovat aj po niecom inom, celkom sympatická mi prisla aj kategoria Naked, konkretne napr. Suzuki GS500, Kawasaki ER-5 alebo Honda CBF 500, na ktorej som aj absoloval kurz, mala, pekna a na svoj objem pomerne vykonna, no zo spominanych si drzi najvyssiu cenu. Preto sa pytam, ozaj je to bez uprav(prepakovanie, riaditka) na Viragu take horzne ? Obzerat sa po niecom inom a celkovo co je vhodne pre takto zameraneho zaciatocnika ? Samozrejme najlepsie 2 valec do 50KW,... no ziaden supersport, to je mi trocha proti srsti.
Dakujem
Naposledy editováno 27.07.2012 23:41:17
je fakt, že jezdci vyšších postav na Viragu 535 vypadají jak vosa na bombóně. To je ale jen vizuální problém. Z hlediska řidiče (mám 185 cm) mi ergonomie vyhovovala jak na mém kousku (předkopy, rovná řidítka), tak i na sériových strojích. Třeba na tebou zmiňované GS 500 jsem si připadal víc sťísněně.
Nejlepší bude zkusit si nějakou projet. Pokud jsi zatím jezdil jen CB500, tak tě asi napřed překvapí celková pasivita posezu na Viragu (nohy ne tak moc pod sebou, tělo prakticky rovně). To je nicméně vlastní všem chopperům/cruiserům.
v Options si zklikni metricke hodnoty !
ergonomia na moto
Naposledy editováno 28.07.2012 11:39:18