1 reakcí na tento příspěvek Poraďte jakou plechovku
1 reakcí na tento příspěvek Poraďte jakou plechovku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte jakou plechovku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte jakou plechovku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte jakou plechovku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte jakou plechovku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte jakou plechovku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte jakou plechovku
ale sedanek... to je znak dospelosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte jakou plechovku
1 reakcí na tento příspěvek Poraďte jakou plechovku
Osvědčený jsou starý nafty typu 1,9 SDi. Tam nic není a nic moc se nemůže rozbít. Jenže naftu na couračky.... Z benzínů v koncernu buď 1,4 MPi (Fabia apod.) nebo 1,6 8V 75kW.
Opel, Ford nic moc na korozi. Francouz zas celkové mizerné materiály, zpracování a elektrika. Japonec asi dobrý až na korozi. Prostě obecně neřešitelné!
Jediná dobrá rada je vybrat auto co nebylo napadený kutilem a bylo aspoň trochu slušně udržovaný. Bouraný za tu dobu bude stejně každý a bez investic nebude taky žádný. Ty opravdový držáky jako MB W124, Volvo 850 apod. jsou ve slušném stavu dost drahý, ale nesplňují požadavek na bezpečnost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte jakou plechovku
Packyn píše: MedWed> sedánky sou pěkný,ale mín praktický zase
mno a kolikrat stehujes pracku? :D
kdyztak si pujcis vozejk :D
1 reakcí na tento příspěvek Poraďte jakou plechovku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte jakou plechovku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte jakou plechovku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte jakou plechovku
Japonec je torchu specifikum. Nevím jak ty 323 apod. Sem tam se mi do ruky dostane Mazda 6 nebo něco okolo rv. 2005 +. Spíš ale Toyoty. Z replik už se na tyhle starý Japonce dá sehnat docela dost věcí. Teda krom karosařiny (dveře apod.). To je z originálu darda jak blázen. Ty 6tky dost trpí nejspíš na korozi zadních lemů a asi i elektronika motoru a přístrojovky, ale nemám dostatečný vzorek. Origo zadní blatník asi 20 tis. Kč. Nebo na Toyotu RAV 4 kryt rezervy na pátých dveřích ze dvou dílů. Oba plasty dohromady z originálu asi 32 tisíc. To samý třeba Kia a podobný levný Korejci... Na Japonce potřebuješ spíš někoho kdo se na ně specializuje. Diagnostika (kromě Delphi z těch univerzálních) s nima nemluví pořádně prakticky žádná. Plus tohohle je, že se do toho nevrtá každej.
Z těch novějších pracantů se mi líbí koncept Loganu. Maximálně jednoduchý a účelný. Aloe to auto není celkově moc kvalitní/trvallivý. I když ojetý se dá sehnat za 50 a je to rok 2006+. Kdyby nebyl dobitej...
1 reakcí na tento příspěvek Poraďte jakou plechovku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte jakou plechovku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte jakou plechovku
1 reakcí na tento příspěvek Poraďte jakou plechovku
Míra:To Mondeo je pěkný jeden klučina tu má 2.0 benzín ale moc to s tim nejede je to dost těžký auta a spotřeba taky nic moc