bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki M800 x M1800
24.7.2012 v 00:33
Mám zánovní Suzuki Intruder M800 (r.2005). Jsem s ním pro své účely naprosto spokojený - jsem moto začátečník, i když už nejsem žádný "rybízek"(36 let/120 kg). Jezdím z 90 % sám, kochačky rychlostí 50-100 km/h, klikatící se silnice 2-3 třídy krásnou krajinou s cílem vyčistit hlavu, trasy kolem 50-100km. Jenže pořád mi leží v hlavě M1800R (nebo M1800R2). I když jsem na ní osobně nejel(neměl jsem možnost), prostě se mi líbí a nějak mě fascinuje. Ale když nepočítám tuto vnitřní emoci, všechny racionální důvody mluví proti ní, ve prospěch současné moto - M1800 je dražší na pořízení, provoz - servis, díly, příslušenství, pneu, pojistka, dále těžší, vyšší spotřeba (dnes jezdím 4,5-4,7), manipulace, nevyužití jejich vlastností pro mé podmínky a účely: horší ovladatelnost v zatáčkách a serpentinách a její tvrdost na rozbitých českých silničkách 2-3 třídy... Prostě bych potřeboval pohled někoho nezaujatého, který by mě zase vrátil nohama na zem, do reality a potvrdil mi, že uvažuji snad racionálně. Díky.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki M800 x M1800

24.7.2012 v 05:42 | Nahoru | #1
M800 a M1800 jsou nebe a dudy. S 18-tistovkou to máš jak s krásnou blondýnou, co je s ní skvělej sex, ale neumí vařit a leze do peněz. Takže jde o volbu, jestli si chceš pořádně zašukat, užít adrenalin a nekoukat na nějakou tu pětku, nebo mít doma hodnou a milou myšku. Taky je ale možný mít doma krásnou ženskou a žít v celibátu.
To sem ti poradil, co?
edit: A jízda na M1800 může bejt, stejně jako dobrej sex, pro někoho návyková záležitost kdy padají zábrany a odkrvuje se mozek - bacha na to!

Naposledy editováno 24.07.2012 06:50:41

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki M800 x M1800

24.7.2012 v 06:12 | Nahoru | #2
možná zkusit kompromis M 1500, ta by měla být i dobře ovladatelná a určitě dobře pojede

Suzuki M800 x M1800

24.7.2012 v 06:49 | Nahoru | #3
Jednoznacne VOBJEM NYCYM NENEHRADYS. A jako bonus: kazdejch 100 kubiku objemu prida minimalne centimetr na peru!!!

(reakce na) Suzuki M800 x M1800

24.7.2012 v 06:52 | Nahoru | #4

Palomoto píše: možná zkusit kompromis M 1500, ta by měla být i dobře ovladatelná a určitě dobře pojede


Jenže když přijde na chuť M1500, tak bude tuplem slintat po M1800 - alespoň kámoš to tak má a teď je smutnej a teskní že nešel rovnou do 18-ky. Takže to je fakt těžká volba.

Suzuki M800 x M1800

24.7.2012 v 07:32 | Nahoru | #5
Charlie,máš nádherně poetickou duši,

Suzuki M800 x M1800

24.7.2012 v 07:36 | Nahoru | #6
stejně jsi ztracenej... ,jak už se ti to jednou takhle uhnízdilo v hlavě, tak je vymalováno. Charlie ti to napsal dobře

IP:195.47.2....
PM
M800 a M1800 jsou nebe a dudy. S 18-tistovkou to máš jak s krásnou blondýnou, co je s ní skvělej sex, ale neumí vařit a leze do peněz. Takže jde o volbu, jestli si chceš pořádně zašukat, užít adrenalin a nekoukat na nějakou tu pětku, nebo mít doma hodnou a milou myšku. Taky je ale možný mít doma krásnou ženskou a žít v celibátu.
To sem ti poradil, co?
edit: A jízda na M1800 může bejt, stejně jako dobrej sex, pro někoho návyková záležitost kdy padají zábrany a odkrvuje se mozek - bacha na to!

.
V těchto záležitostech většinou rozum nevítězí...spíš srdce ,a o tom ty motorky nakonec i jsou...,když musíš tak musíš... Budeš si to různě odkládat a zdůvodňovat proč ne...a pak stejně...

Suzuki M800 x M1800

24.7.2012 v 08:12 | Nahoru | #7
Až jednou na té osmnáctistovce zrychlíš,tak ti to v té hlavě přestano ležet....J.

(reakce na) Suzuki M800 x M1800

24.7.2012 v 08:39 | Nahoru | #8

charlie.vtx1800 píše: M800 a M1800 jsou nebe a dudy. S 18-tistovkou to máš jak s krásnou blondýnou, co je s ní skvělej sex, ale neumí vařit a leze do peněz. Takže jde o volbu, jestli si chceš pořádně zašukat, užít adrenalin a nekoukat na nějakou tu pětku, nebo mít doma hodnou a milou myšku. Taky je ale možný mít doma krásnou ženskou a žít v celibátu.
To sem ti poradil, co?
edit: A jízda na M1800 může bejt, stejně jako dobrej sex, pro někoho návyková záležitost kdy padají zábrany a odkrvuje se mozek - bacha na to!



Líp to popsat ani nejede

Suzuki M800 x M1800

24.7.2012 v 08:42 | Nahoru | #9
Při jízdě ta ovladatelnost bude určitě ok. Jen trochu větší spotřeba paliva a zadní gumy- ale jestli jezdíš opravdu pro radost a ne o honění stovek km, neřešil bych to a do 18tky šel.

Suzuki M800 x M1800

24.7.2012 v 08:57 | Nahoru | #10
No tak já ti taky napíšu pár zaručeně nezaujatejch postřehů. Ano je drazší při koupi, dražší pojistka, těžší...o tom žádná.
Ale... ta váha tam vůbec nevadí, mě se s ní zatáčí a manipuluje mnohem lépe než s minulou VS800.
Spotřeba...pokud pojedu, jak popisuješ, spotřeba bude hodně blízká té tvé. Při svižnejší jízdě mám kolem 6 litrů
Horší ovladatelnost...těžko říct, ale do zatáček jde skvěle, žádný přemlouvání, já si každý serpentiny užívám.
Podvozek, ano je o něco tvrdší, dá se trošku poladit, ale nic moc.
Guma je cca o dva litry dražší, no pokud ti vydrží guma na sezonu, to se myslim dá ustát.
Ceny servisu nemůžu porovnat. Tak jen pro představu: Přední desky 2 000, filtry 2000, svíčky klasika jako všude, jsou tam 4. Nová komplet spojka i s prací 9 000 (ceny orig. součástek). Oleje, brzkovky to bude asi všude stejný. Nic vím mě nanapadá, co bys musel nějak časteji kupovat.
Takže to bylo mých pár těžce nezaujatejch rad Myslím si, že bys s M1800, mohl fungovat naprosto stejně jako jsi zvyklý s M800 a navíc dostaneš porádný zrychlení, kvalitní brzdy (stejný jako má Busa) a pozvozek a mohutný vzhled. Škoda že jsi tak daleko, klidně bych tě na ní svezl.
Hlavně proboha neudělej tu blbost, že skončíš na půl cesty a koupíš M1500, zaručuju ti, že budeš pěkně naštvanej na sebe. Kdyby tě něco zajímalo dál, klidně se ptej
Ale jak už tady zaznělo, jak už jednou začneš takhle přemýšlet, tak už seš jasnej

Suzuki M800 x M1800

24.7.2012 v 12:33 | Nahoru | #11
Udělej si výlet za někým kdo ji má, at tě sveze a budeš vědět...
Stejně si ji jednou pořídíš, tak proč to odkládat.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki M800 x M1800

24.7.2012 v 13:25 | Nahoru | #12
To jsem si zase dal Čekal jsem, že mně budete dávat kázání o věrnosti a výhodách manželství z rozumu a vy mi cpete úžasnou nepraktickou sexbombu a líčíte úžasné chvilky při sexu s ní Ale vážně. Díky za osobní zkušenost. Ta je k nezaplacení. Musím si to nechat pořadně projít hlavou a případně něco přišetřit (a nebo vrátit flašky ). Letošní sezónu určitě zůstanu věrný a budu sbírat zkušenosti, kterých zatím moc nemám. Pak se uvidí. Buď mě ta zamilovanost přejde a zůstanu v manželství z rozumu, nebo ... Prostě mě ta M1800R fascinuje a ještě asi víc se mi líbí verze R2. Předpokládám, že rozdíl mezi nimi bude jen v designu, ne? Příjemná je ta zkušenost se spotřebou. 1500 by byla zase jen určitý kompromis. Takže to ne. Buď a nebo Hlavně si ji budu osobně vyzkoušet, pak si myslím, že bu mít jasněji, zda ne nebo ANOOOOOOO! Rád si přečtu i další vaše názory.

Suzuki M800 x M1800

24.7.2012 v 13:48 | Nahoru | #13
Tak přemýšlíš, jestli si nekoupit tu nejhezčí motorku, tak přece tě nebudeme odrazovat.

Jedinej probém může být v tom, že R2 se již nevyrábí a pokud budeš chtít novou, bude možná problém ji sehnat. A pokud seženeš, tak takovou, která stála x let někde v prodejně
Jedinej rozdíl je opravdu to světlo.

Suzuki M800 x M1800

24.7.2012 v 13:49 | Nahoru | #14
Jinak všechny možný další informace zde http://www.m1800r.cz/

Suzuki M800 x M1800

27.7.2012 v 21:03 | Nahoru | #15
jj, jedna úplně nová M1800 R2 stojí v Repremotu Opava, Cena 299 táců a tmavě modrá barva, krásný to kus.

(reakce na) Suzuki M800 x M1800

31.7.2012 v 23:49 | Nahoru | #16
zahadnytajemny>
Taky jsem začínal s M800 a byl jsem přesvědčenej,že nic většího nepotřebuju.Pak jsem narazil na novou M1800 R2 za neuvěřitelnou cenu,kterou radši neprozradím aby to tady s váma nefláklo.Koupil jsem jí a už bych žádnou jinou nechtěl, a to nejsou jenom kecy.Teď pro klid v duši doufám,že nezačne Suzuki vyrábět M3000 R2.Tu patnáctistovku bych taky nebral protože bys mohl skončit s vyškubanejma vlasama.Když už,tak už.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki M800 x M1800

1.8.2012 v 19:32 | Nahoru | #17
Jisté je jedno. Budu si muset osobně tu M1800 vyzkoušet. Vlasů mám už teď pomálu, takže s patnáctistovkou to už riskovat nebudu Pořád se mi ale nezdá, že by reálná spotřeba obou modelů byla opravdu skoro stejná? A nevíte náhodou o nějakém klubu majitelů M800, podobně jako výše uváděný www.m18OOr.cz? Přece i majitelů populárního modelu M800 by mělo být dost, ne?

(reakce na) Suzuki M800 x M1800

1.8.2012 v 20:30 | Nahoru | #18

zahadnytajemny píše: Jisté je jedno. Budu si muset osobně tu M1800 vyzkoušet. Vlasů mám už teď pomálu, takže s patnáctistovkou to už riskovat nebudu Pořád se mi ale nezdá, že by reálná spotřeba obou modelů byla opravdu skoro stejná? A nevíte náhodou o nějakém klubu majitelů M800, podobně jako výše uváděný www.m18OOr.cz? Přece i majitelů populárního modelu M800 by mělo být dost, ne?



O existenci klubu M800 nic nevím ale podle mě jsou to fajn motorky.Kdyby se mi nepoštěstilo s tou osmnáctkou tak bych na ní ještě teď jezdil.Prodal jsem jí kámošovi a ten je moc spokojenej už třetí rok.
Ohledně spotřeby M1800R jsi si určitě něco přečetl na fóru ale když už někdo nakoupí tuhle obludu,nevěřím,že se spořebou vážně zabývá.Jestli si jako já motorku nepojistíš tak by tě mělo zajímat něco jiného.Někde jsem slyšel,že například originál samotný zadní ráfek(bez pneu) stojí 40.000,- Kč.Říkal jsem si,že si ze mě dělaj prdel a zavolal jsem do Suzuki Hamouz na Kladně (tam jsou docela slušný) a tam mi řekli,že si ze mně někdo udělal prdel,že kolo stojí 46.000 ,- Kč.Víc už jsem radši nepátral.Takže až to někde položim a pokud pak budu svéprávnej a soběstačnej,tak to hodim ze skály.
Asi tak.

Naposledy editováno 01.08.2012 20:35:25

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki M800 x M1800

1.8.2012 v 22:31 | Nahoru | #19
Díky za zajímavou informaci. Na tom, co píšeš je kus pravdy. Asi bych si měl zjistit (nebo raději ani ne) kolik taková sranda stojí i na moji M800? Ta informace by mi mohla sloužit jako další prevence před riskantní jízdou Taky o existenci klubu M800, případně společného s C800, nevím. Je to zajímavé, protože to byly a stále jsou docela oblíbené modely.

Suzuki M800 x M1800

20.8.2012 v 17:43 | Nahoru | #20
Jestli na to mas penize (myslim na koupi),pak do toho jednoznacne jdi!!!Ten pocit z toho co mas pod zadkem nemuzes nikdy na M800 zazit.Klidne si dal jezdi 50 a 100 (ikdyz to teda asi tezko vydrzis:)),ale pak kdyz budes potrebovat najednou predjet,vystreli jak raketa a ver mi,ze to bude tak navykovy,ze si na 800 ani nevzpomenes. M800 jsem popsal ve svem profilu,byla to jedna z mych velikych chyb!! p.s. chlap 36/120 kg?? m1800 jasna volba

(reakce na) Suzuki M800 x M1800

20.8.2012 v 18:21 | Nahoru | #21
zahadnytajemny>
Suzuki - VZR1800,Z
WHEEL,REAR (SILVER)
dodání do 6 prac. dnů*:
53 852 Kč
dodání do 30 prac. dnů*:
48 426 Kč

Suzuki - VZ800 (2005)
WHEEL COMP,REAR
dodání do 6 prac. dnů*:
22 350 Kč
dodání do 30 prac. dnů*:
21 109 Kč

IMHO se z tohoto ale nemůžeš odrážet pro rozhodování, zda koupit nebo nekoupit, protože s takovou ti nejlépe vyjde čínská mrdka, která má nejlevnější díly.
Btw, neumím si dost dobře představit crash cruiseru, při kterém odrovnáš zadní kolo (a pokud už ano, nejspíš ti to pak už bude úplně jedno).

Suzuki M800 x M1800

29.8.2013 v 14:13 | Nahoru | #22
Rok s rokem se sešel, další sezona pomalu končí a myšlenka na výměnu M800 za M1800 mě pořád úplně nepustila. Problém je, že sním o něčem, co jsem ani nevyzkoušel. Možná proto mě sen nepustil, ale ani ho zatím nezrealizoval.

Mám prosbu. Nenajde se někdo, kdo by byl ochotem mi M1800 půjčit na krátké projetí a vyzkoušení? Jsem z Brna. Díky.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki M800 x M1800

29.8.2013 v 19:27 | Nahoru | #23
ÁÁÁÁÁÁ hoy byl jsem na tom úplně stejně jako ty, taky jsem měl M800. Akorát byl mezi námi zásadní rozdíl... Mě se 18-ka intráč vůbec nelíbil (podle fotek). Loni jsem jel s motorkářema na dovču a ejhle, najednou tam intráči byli 2. Tak jsem je obhlídl a šíleně se do nich zamiloval!!! "Zlato, to chci!!!" řekl jsem přítelkyni. Doma jsem vlítnul na net a asi 3 měsíce hledal, než jsem našel tu pravou.
Musím souhlasit s Růža1800 akorát já mám spotřebu okolo 8 litrů. Nevím, čím to je. Snad tím, že má najeto teprv 2300km a je relativně nová... netuším, protože teprv zajíždím a neměl bych překročit 3500ot, tak jako prase nejezdím.
Je fakt, že mě to nutí jezdit rychleji, než s původní 800. Ale už bych rozhodně neměnil!!!

(reakce na) Suzuki M800 x M1800

17.11.2014 v 20:35 | Nahoru | #24
Chlapy já to udělal Byl jsem na tom stejně M800 už bylo jako pincek. Tohel je moto super moto
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
M1800R výfukový systém bez Lambda s... Suzuki M1800 IntruderR Andy_Joyful 9 22.9.2023 v 01:50 pkkaca
Kryty výfuků Suzuki M1800 IntruderR odboj333 3 25.7.2022 v 19:53 acsss
Sedlo spolujezdce Suzuki M1800 IntruderR, Suzuki M1800 IntruderR2, Suz... vex 0 20.7.2022 v 22:34 vex
Co se to stalo s cruisery Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki LC 1500 Intruder, Su... peta.mar 24 15.7.2022 v 05:02 Yura
Měřím 198 cm složím se na ní? Suzuki M1800 IntruderR Alex,-M 16 15.3.2022 v 05:14 Andy_Joyful


TOPlist