globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: nízké napětí po jízdě
20.7.2012 v 21:57
nazdar vespolek, potřeboval bych pár vašich cenných zkušeností...
za studena nastartuju na první ťuk (napětí na baterce je nějakých 12,4 V, nic moc ale startuje). Po chvíli během jízdy najednou začala místy ztrácet výkon. Když dojedu tak tak startovat nechce (napětí je teď na baterii nejakých 11,6V).
Po nějakém čase, cca 10 min., se vyšplhá na zas na 12V. Takže:
Je špatná baterka?
Je špatné dobíjení (regulátor napětí)?
Díky moc..

nízké napětí po jízdě

20.7.2012 v 21:59 | Nahoru | #1
Tak jak jsem psal ve vlákně, kde jsi uvažoval o koupi.. Často odchází vinutí statoru. Prvně proměř odpor mezi cívkami. I když možná to bude jen reglerem.

1 reakcí na tento příspěvek nízké napětí po jízdě

20.7.2012 v 22:29 | Nahoru | #2
Pichni merak na baterku a zmer to ve více otáčkách (od volnobehu po otáčky ve kterých jezdis ). Pokud to bude klesat tak to bude regec, pokud to bude OK tak to bude vynutí civek.

nízké napětí po jízdě

20.7.2012 v 22:29 | Nahoru | #3
jej nestraš...v té elektrice se moc nevyznám, jaký by tam měl být odpor?na co hodit + a na co - ?

nízké napětí po jízdě

20.7.2012 v 22:39 | Nahoru | #4
blesk90: vyzkušam, dik moc. Taky sem se doslech od jednoho maestra elektrikáře že ten regulátor rád odchází když se jezdí bez světel, což sem asi prováděl...

1 reakcí na tento příspěvek nízké napětí po jízdě

20.7.2012 v 22:39 | Nahoru | #5
Mezi fázemi by měl být odpor max desítky ohmů, oproti kostře by každá fáze měla mít odpor nekonečný - tedy nevodivé.

nízké napětí po jízdě

20.7.2012 v 23:06 | Nahoru | #6
nastartuj, pripoj merak na baterku a podrz v otackach. pokud tam nebude pres 14v tak bych zacal neco resit. pri 12,3V baterka musi startovat jeste dobry, nemas spis baterku v prdeli?

nízké napětí po jízdě

20.7.2012 v 23:21 | Nahoru | #7
milion: tož ale kdyby byla baterka v hajzlu tak by to zas přes noc nenaskakalo na těch 12,4 ne?

nízké napětí po jízdě

20.7.2012 v 23:26 | Nahoru | #8
mel sem baterku. nabil si ji, dal do moto a kontrolky svitily, svetla, dalkovy vsechno zmacknul si starter otocil tak o pul otacky motor a uz nesvitili kontrolky. za par minut ty kontrolky taky svitily, svetla uz jenom zhavili a nakonec uz ani ty ne. Vymenil se elit, nechala se nabit, pomalu vybit a byla furt k hovnu takze letela pryc

zmer to napeti a jakmile tam bude 14V v otackach(zaply svetla musis mit) tak kupuj baterku

(reakce na) nízké napětí po jízdě

21.7.2012 v 08:45 | Nahoru | #9

Blesk90 píše: Pichni merak na baterku a zmer to ve více otáčkách (od volnobehu po otáčky ve kterých jezdis ). Pokud to bude klesat tak to bude regec, pokud to bude OK tak to bude vynutí civek.



milion píše: zmer to napeti a jakmile tam bude 14V v otackach(zaply svetla musis mit) tak kupuj baterku



Takže jen tak pro rekapitulaci: Pokud to v otáčkách nebude ubývat, tak je to buď baterie nebo vinutí na statoru , jo?

No jenže jak už jsem psal, tak to přece ubývá(před jízdou 12,4 a po jízdě - proběhlo to nějakýma otáčkama - to kleslo skoro o volt).Není jedno jestli to tůruju na místě nebo na tom jedu? třeba se pletu ale logicky mi to tak sedí..

nízké napětí po jízdě

21.7.2012 v 09:38 | Nahoru | #10
rekapitulace -jakmile se ti trochu zvedne napeti(nebo vubec) nez kdyz to mas nastartovany a v otackach tak je chyba v dobijeni. Pokud ti stoupne na 14V je v prdeli baterka. Alternator zmeris tak ze ho odpojis nastartujes a zmeris jeho tri faze kde bude v otackach tusim aspon 50V stridavyho. Pokud to tam bude mas v prdeli regulator nebo nekde prechodak v konektoru v elektroinstalaci.

je jedno jestli stojis nebo jedes motor se toci furt stejne, jenom to vytocis naprazdno pro zkousku. jo a davej pozor podrz to v otackach tak 10s minimalne ono to napeti tam neni hned 14V ale postupne se zvysuje - to se lisi od pouzityho regulatoru

Naposledy editováno 21.07.2012 09:40:27

nízké napětí po jízdě

21.7.2012 v 15:05 | Nahoru | #11
jako obvykle mer podle navodu , nna baterku bych to netypoval.

nízké napětí po jízdě

21.7.2012 v 19:52 | Nahoru | #12
díky moc hošani, už jdu podle toho valit snad to dopadne dobře, páč shánět zapalko na morinu je asi jak shánět pannu v bordelu, akorát dražší

nízké napětí po jízdě

22.7.2012 v 15:25 | Nahoru | #13
Jinak 12.5 V na baterce je málo, normální je něco přes 13.

(reakce na) nízké napětí po jízdě

23.7.2012 v 01:51 | Nahoru | #14

c.j. píše: Mezi fázemi by měl být odpor max desítky ohmů, oproti kostře by každá fáze měla mít odpor nekonečný - tedy nevodivé.



no to teda nevím, jednotlivý vedení by podle mě určitě neměly mezi sebou mít víc jak pár ohmů (spíš desetiny), když tam budou desítky tak už to značí problém... technicky vzato jsou to spojený dráty

nízké napětí po jízdě

23.7.2012 v 19:05 | Nahoru | #15
Takhle se mě chovala motorka když mě poprvé odešel regulátor dobíjení... Na benzínce jsem zastavil a nenastartovala, po chvíli se trochu zletýrovala baterie a chytlo to, vyměnil jsem baterii, na ni přišlo prvně podezření, ale nepomohlo to - byl to regulátor.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Náhradní díly na moto morini Moto Morini Excalibur 501 beeran13 11 27.11.2023 v 13:42 Krautkopf
Moto Morini Excalibur 501 /350/ sch... Moto Morini Excalibur 501, Moto Morini 350 Excalibur Honyk 0 21.6.2016 v 07:22 Honyk
moto morni excalibur 350 nebo 501 Moto Morini Excalibur 501, Moto Morini 350 Excalibur fikulini 3 24.9.2015 v 16:10 honza.honda
Zapalování Moto Morini Excalibur 501 Roskoo 9 10.6.2014 v 12:39 honza.honda
Moto morini - koupit či ne? [1, 2] Moto Morini Excalibur 501 beeran13 33 9.2.2013 v 20:36 c.j.


TOPlist