za studena nastartuju na první ťuk (napětí na baterce je nějakých 12,4 V, nic moc ale startuje). Po chvíli během jízdy najednou začala místy ztrácet výkon. Když dojedu tak tak startovat nechce (napětí je teď na baterii nejakých 11,6V).
Po nějakém čase, cca 10 min., se vyšplhá na zas na 12V. Takže:
Je špatná baterka?
Je špatné dobíjení (regulátor napětí)?
Díky moc..
1 reakcí na tento příspěvek nízké napětí po jízdě
c.j. píše: Mezi fázemi by měl být odpor max desítky ohmů, oproti kostře by každá fáze měla mít odpor nekonečný - tedy nevodivé.
no to teda nevím, jednotlivý vedení by podle mě určitě neměly mezi sebou mít víc jak pár ohmů (spíš desetiny), když tam budou desítky tak už to značí problém... technicky vzato jsou to spojený dráty
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Náhradní díly na moto morini Moto Morini Excalibur 501 | beeran13 | 11 | 27.11.2023 v 13:42 Krautkopf |
Moto Morini Excalibur 501 /350/ sch... Moto Morini Excalibur 501, Moto Morini 350 Excalibur | Honyk | 0 | 21.6.2016 v 07:22 Honyk |
moto morni excalibur 350 nebo 501 Moto Morini Excalibur 501, Moto Morini 350 Excalibur | fikulini | 3 | 24.9.2015 v 16:10 honza.honda |
Zapalování Moto Morini Excalibur 501 | Roskoo | 9 | 10.6.2014 v 12:39 honza.honda |
Moto morini - koupit či ne? [1, 2] Moto Morini Excalibur 501 | beeran13 | 33 | 9.2.2013 v 20:36 c.j. |