globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Karbec ?
cauves kluci.. mam problem moje aprilka ma jednu velkou vadu a to od doby co jsem ji koupil..
kdyz jedu tak na pul plynu tak je vse ok.. ale jak prudce pridam tak motorka zacne poskakovat jako by neco branilo v privodu paliva ale kdyz zavru plyn a pomalu zacnu pridavat tak je zase vse v poradku ... vse je ciste takze nevim kde by mohl by problém.. tak jestli stim nekdo nema zkusenost..? :)

Karbec ?

16.7.2012 v 23:34 | Nahoru | #1
seřídit karbec a projdi si hadičky přívodu paliva

Karbec ?

16.7.2012 v 23:43 | Nahoru | #2
kde se seřizuje nemám manual na karbec :( spíš kterej šroubek na karbeci to je ?

Karbec ?

17.7.2012 v 06:30 | Nahoru | #3
Když vynechám karbec, když to jede pěkně na půl plynu, proč by to nemělo jet na třičtvrtě, ovšem nevylučuju ho, tak to můžou bejt cca 3 věci. Přívod paliva - jestli tam máš benzínovej filtr, tak ho vyměň, zkontroluj jestli ti kohout propouští dost paliva, jestli neni v nádrži ucpanej, jednoduše si pust z hadičky do skleničky, pak do ní foukni, aby ti to probublalo do nádrže a zase pust, když poznáš rozdíl v průtoku, je v nádrži bordel. Přívod vzduchu do karburátoru - koukni na vzduchovej filtr, zkontroluj jestli nemáš někde něco přiskříplího. Elektrika - zapalování, indukční cívka, svíčka.

Karbec ?

17.7.2012 v 07:41 | Nahoru | #4
Já taky kdýž rychle přidam plyn tak se prochu přidusí, ale tak za 2s se chytne. Neni to 4t musíš plynule přidávat. Takhle mě to dělá v nízkejch otáčkách v přívěře až můžu klidně plnej, ale i tak radši volim plynulý přidávání

EDIT: Dokonce i v manuálu mam že "Nikdy nedávejte prudce plyn na plno!!!!". Je to 2t, jestli chceš rychlý přidávání tak si kup 4t

Naposledy editováno 17.07.2012 07:43:32

Karbec ?

17.7.2012 v 09:43 | Nahoru | #5
tan karbec nemá žádnej podtlakovej ventil nebo něco takovýho jak u větších mašin, takže když to rychle otevřeš tak ten motor prostě uchlastáš. mě to Mito taky sem tam dělá..

Karbec ?

17.7.2012 v 11:00 | Nahoru | #6
Tak to nemáte dobře nastavený nebo dáváte plnej v moc malejch otáčkách.

Karbec ?

17.7.2012 v 11:45 | Nahoru | #7
Nádrž je čistá benzín teče dobře.. sem myslel že 2takt má jít za plynem a ne že musím čekat na ten náběh než se mi začne otevírat přívěra podle mě je to špatně seštelovaný protože mám spoustu známých co mají 2takt a takovýhle problémy nemají :( víte kde je ten štelovací šroubek na karbeci ? nerad bych to ještě nějak pokazil..

1 reakcí na tento příspěvek Karbec ?

17.7.2012 v 11:51 | Nahoru | #8
Ahoj, Pegaso by mělo mít karbce 2 i když je to jednoválec, nevím jestli se to neměnilo s rokama, hodně častá závada bejvaj podtlakový membránky, který Ti zvedaj jehly v karburátorech, když jsou děravý, tak to může 1-3vteřiny trvat, než se udělá tlak a může to takhle zlobit, jsou pod těma černejma krytama nahoře v karburátorech, opatrně, jsou hoodně jemný tak až to budeš vracet, ať je neskřípneš, jsou dost drahý.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karbec ?

17.7.2012 v 11:56 | Nahoru | #9
sseba1> ja mam ale pegaso 125 a tam je jeden karbec ...

(reakce na) Karbec ?

17.7.2012 v 12:02 | Nahoru | #10
Oton> no joo, promiň koukl jsem se na to až pozdě, a tu membránu tam nemáš?

Karbec ?

17.7.2012 v 12:08 | Nahoru | #11
nekoukal jsem se ale myslím že tam nebude je to klasickej karbec.. Dell Orto..

Naposledy editováno 17.07.2012 12:34:37

Karbec ?

Skvělá odpověď, děkuji! 17.7.2012 v 13:16 | Nahoru | #12
mrkni na to, jinak teda klasickej: mrkni na vzduchovej filtr,palivovej filtr, karbec rozebrat, profoukat trysky i kanály a nastavit dobře jehlu a udělat hladinu plováku a jestli tam benzín teče, musí to frčet! Pak ještě může zlobit svíčka

Karbec ?

17.7.2012 v 13:39 | Nahoru | #13
Dobře kouknu na to :) ale svička je nová a vzduchovej filtr čistej :) tak zkusim ten zbytek :)

Karbec ?

Skvělá odpověď, děkuji! 17.7.2012 v 15:03 | Nahoru | #14
Spíš bych se podíval na jehlu do karburátoru (je v šoupátku- přístup zeshora od karbce) a zjistil si, na jakým je zářezu - je tam takové malá segerovka - no a zkusil bych ji přehodit a tu pozici tý tím jehly změnit. Ty pozice tam jsou 4, nebo 5, tak zkusit, jeslti by tomu nějaká nesedla líp. U 34 mm karburátoru by to mělo být na 1-2 zářezu odshora, u 28 mm karburátoru 2-3 zeshora. Lidi s tímhle dost často manipulují, aniž by věděli, co dělají, ale ono se to pak v tom přidání plynu projeví. Taky seštelovat trochu směs malým šroubkem na karburátoru by mělo pomoct, to rozhoduje o přechodu z volnoběhu do prvních tisíců otáček. Všechno se ale musí zkoušet při ohřátém a projetém motoru !

Karbec ?

17.7.2012 v 19:16 | Nahoru | #15
Hele vy tu řešíte blbostí u 2t je tohle v nízkejch otáčkách normální že se přidusí. 2t de zaplynem až od 7200ot

Karbec ?

5.4.2015 v 20:40 | Nahoru | #16
zdravim vas někde sem ztratil šroubek na bohatost neměl by někdo navic nebo kde ho koupim nebo jak by stim šlo vyjebat :D
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Elektrika Aprilia Pegaso 125 Hyn3k 3 22.7.2022 v 21:38 Ariete
Motor vysoká komprese Aprilia Pegaso 125 N_xau 20 24.1.2022 v 17:39 Kohlstein
Výběr motrky od 16 let Cagiva Planet 125, Honda XL 125V Varadero, Honda CBR... moto_man 14 25.4.2021 v 20:53 Honza_DT
Jakou cenu bych tak za ni mohl chtít Aprilia Pegaso 125 Pichy3 7 7.4.2018 v 09:36 Pichy3
125ccm 4 takt, 12 tisic km v kuse. Honda XR 125, Aprilia Pegaso 125, Honda XR 125 L march08 23 7.5.2017 v 14:23 pernik92


TOPlist