Kompletní sada ložisek
- Velmi kvalitní kuličková ložiska značky (SKF)
- Vhodné pro následující modely: S51, S53, S70 a S83 a KR51 / 2, SR50 a SR80, a mnoho dalších.
Kit obsahuje:
- 2 ložiska klikové hřídele 6204 C4
- 1 směnný uložení hřídele 16 004 C4
- 1 směnný uložení hřídele 6004 C4
- 1 spojka hřídele ložiska 6203 C4
- 1 spojka hřídele ložisko 6000 C4
je to za 687 KORUN A JE TO Z AKF děkuju za radu
Capt.Spaulding píše: SKF šlo s kvalitou pěkně do piče, hlavně že vyrábí za půldarma u papuánců
Vždy jsem žil v domnění, žě SKF patří ke špičce mezi ložiskama, ale už jsem nezávazně taky slyšel že SKF jde s kvalitou do řitě, vlivem výrobní politiky
Naposledy editováno 13.07.2012 07:55:34
ps. taky jsem naletěl /většinou trh z Polska/
S51 SR50 kompletní sada ložisek - ložiska C4 Tuning
- Velmi kvalitní kuličková ložiska značky (SKF)
- Vhodné pro následující modely: S51, S53, S70 a S83 a KR51 / 2, SR50 a SR80, a mnoho dalších.
Kit obsahuje:
- 2 ložiska klikové hřídele 6204 C4
- 1 směnný uložení hřídele 16 004 C4
- 1 směnný uložení hřídele 6004 C4
- 1 spojka hřídele ložiska 6203 C4
- 1 spojka hřídele ložisko 6000 C4
Benda1 píše: Firma SKF nejde s kvalitou dolů,ale spíše se vyrojilo spousty napodobenin. Tyto jsou podezřelé právě svoji cenou. Není nic, co by nešlo ve světě komunikace vyřešit. Stačí pár telefonátů na nějaké zastouponí SKF a bude jasno. J.
ps. taky jsem naletěl /většinou trh z Polska/
já jsem to sem nechtel psát, ja jsem prodejce a s plagiátama je problém, a dalsi problem jsou lidi a to jakejma zpusobama montujou
Benda1 píše: DRN.> Tak se zdá,že jsme na jedné lodi - jsem opravce a z praxe vím,že málokdo umí správně nalisovat ložisko.Dnes už skoro nikdo nepoužívá fyziku nebo logiku ale spíše hrubou sílu. J.
souhlas ze to lidi do díry cpou za vnitřní kroužek kladivem a podobný prasárny a pak vsude rikaj jaka je to sracka ze to prd vydrží je normál, taky jsem zazil nahřívání ložisek na plotýnce a hlídání teploty že na ně plivnou, jo nekdy je veselo
Capt.Spaulding píše: bych to viděl tak že si SKF nechalo dělat někde v asii a potom co zjistili že nejsou schopný ohlídat kvalitu tak to svedli na plagiáty. Potom seřvou papuánce a ti jim pak budou vyrábět kvalitnějš. Do té doby nakupuju jinde
muzu se zeptat cim mas todle podložený?
fabriky v asii uz jsou x let, krom toho se tam dela minimum lozisek (spíše jenom gufera a hrubá kovařina, domečky, frb kroužky do nich a podobne), problem plagiatu je posledni asi tri (nevim presne) roky ale hadat se nehodlam, kupuj si co chces, pouzivej si co chces
edit: možná to bylo jen tima guferama, ale odneslo to vždy i ložisko, někdy i skříň
Naposledy editováno 13.07.2012 17:57:25
Capt.Spaulding píše: ve firmě brali ložiska + gufera do kompresorů, některý vydrželi tejden, některý do první zkoušky, některý půl roku, některý asi "originál" SKF běhají dodnes. s INOu a FAGem nebyl zatim jedinej problém.
edit: možná to bylo jen tima guferama, ale odneslo to vždy i ložisko, někdy i skříň
jo to jsem chtel dopsat, je pravda ze nektery berou urcite typy od faga nebo od iny (prakticky jedno, je to pod jednim majitelem)
hrozne dulezitý je dát tam co tam bylo, neveril bys kolik denne vola koumaku co chtej bejt chytrejsi nez projektant a nahradit to necim jinym a nevysvetlis ze je to blbost
co bylo guferum?
jo a zapomel jsem skf nekupuje v cine od mistnich vyrobcu, jsou tam vlastni fabriky (jako asi vsude po svete) tady v cechach se delaj treba hridele, pojezdy a podobne
Naposledy editováno 13.07.2012 18:05:00
Naposledy editováno 13.07.2012 18:50:16
NejedloMilan97 píše: to je hezká diskuze ale já potřebuju vědě jesli je to dobrý a mam to koupit nebo si mam koupit nějaké jiné a kdýžtak jaký.
za ty prachy je to divný, kup klidne nejaky japonce, ntn, nsk, asi i zkl zvl by to mely zvladnout, ty jsem pouzival driv do jawek a drzelyCapt.Spaulding píše: DRN.> to byla firma která ty kompresory vyrábí takže těžko tam dávat to co tam bylo, k projektantum se radši vyjadřovat nebudu, protože to člověk žasne co může študýrovanej projektant vymyslet. Co bylo guferum nevim, ty si psal že je dělají v číne já to dal jako možnej zdroj problémů.
jo tak to jo, no ono myslim normalniho projektanta, taky si volaj maj rozmery a zajimaj je jestli je takove lozisko realne
ti nevim, ja jsem na gufera stiznosti neslysel, jak jsem rikal gufera jsou z cinskych skf fabrik, ale neplest si s cinskejma z cinskejch fabrik, blbe se to vysvetluje
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Simson jake pneu Simson S 51 Enduro | Bluecz98 | 13 | 5.1.2024 v 17:05 Ozzy_ |
Nové moto do 50 kubíků na skupinu A... [1, 2] Simson S 51 Enduro, Derbi Senda 50 | pozdnímíza | 34 | 11.12.2023 v 05:11 mildanek72 |
Karburátor nefunguje Simson S 51 Enduro | Endiiis | 8 | 29.11.2023 v 12:57 vit51 |
Simson ztratil výkon z ničeho nic Simson S 51 Enduro | Endiiis | 9 | 28.11.2023 v 19:40 Kohlstein |
Simson, jak narovnat podsedlovku Simson S 51 Enduro | Bluecz98 | 11 | 24.10.2023 v 20:18 maku100 |