globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Odstoupení od kupní smlouvy - skryta zavada
 
11.7.2012 v 17:28
Ahojte, potřeboval bych poradit. Koupil jsem auto ( amlouvam se za auto - jsem jinak velky motorkar ) U auta je skrytá závada v podobě špatně fungujícícho vstřikovacího čerpadla. Oprava presahuje 20 tis. kc.
Spatna fuknce se projevuje tak, ze mimo obec - kdy se jede rychleji - auto velice spatne tahne. Pri zkusebni jizde jsme jezdili po meste a ve meste to jde velice spatne poznat. Nechal jsem auto pichnout na diagnostiku a je to proste vadne vstrikovaci cerpadlo. Technik nedoporucil s autem dale jezdit - je pry otazka casu, kdy tahle zavada odvari turbo.

S prodavajicim neni absolutne rec, nebere telefony, resp. vezme a polozi. Je to proste svine, tak doufam ze mi nejak poradite, jak ho skřípnout, ptž jak se říká - na každou svini se vaří voda. Jinak chlápek je z pardubic, kdyby ho chtěl někdo zbuchat.

1 reakcí na tento příspěvek Odstoupení od kupní smlouvy - skryta zavada

18.7.2012 v 07:14 | Nahoru | #1
Tak sem si to celé pročetl. Koukám, že zakladatel vlákna to nějak sabotoval, protože neřekl co to je za auto a kolik stálo (zřejmě to bude takovej vrak s tak nízkou cenou, že se bojí, že mu všichni řeknou, co by za ty prachy chtěl)

Co se týče aut, měl sem accenat z bazaru. Píšu jak to bylo:
Koupeno za 60t, než přišla krize a auta byly v kurzu. To bylo ještě o 5tis levnější za rychlý jednání ... narval sem do něj za rok asi 15t a prodával za 45t, takže sem byl 30tisíc v mínusu ... tak to je.
Pak sem koupil od rodičů seata toledo, oni ho kupovali nový, mělo najeto origo 120 000km když sem ho kupoval. Cena 60t, že to bylo od rodičů, věděl sem že sou KO čepy a silentbloky na zadku. Oprava8t. Pak ještě rozvody 3,5t protože tátův dvorní mechanik tvrdil, že se u tohodle auta rozvody nedělaj, ale když sem to hledal tak v servisce bylo 90 000km. Já je měnil někde ve 130 000 a ten řemen už byl moc hezkej ... to jen že i takový mechanici sou mezi náma, že i v příručce píšou co kdy měnit a on u rozvodů řemenm řekne, že se neměnej...blbec...no a pak mi praskla převodovka (oprava 4,5t) ... takže zavařeno a prodáno do AAA za 59t., hlavně že to bylo z domu, nechtěl sem to nikomu prodat, aby mě pak někdo netahál právě po soudech. Áčka at si s tim dělaj co chtěj, měli to i zvedlý a nic neříkali ... No a pak sem si za odměnu nadělil, sice renaulta, ale fungl novýho. Renault Meane III grandtour (kombik). Nemůžu si to vynechválit, samozřejmě zpracování nejde s koncernem porovnávat, ale za 2 roky sem měnil olej a filtry za 2000kč. to je všechno ... takže za mě nový auto, pojezdim ho tak do 100 000km, to už budu muset dělat třeba přední desky, možná nějakou dorbnost a pude pryč a koupim nový. Nemám čas na to, aby mi auto stálo po servisech. A navíc, i když mám kamaráda automechanika, tak prostě nad nový není. On sám si koupil nový, jelikož se mu nechtělo rvát do starejch slupek ...

Takže se prostě nediv, že když koupíš starý auto s bůhvíčím najetým, že to bude jako nový. Jo může se to stát, ale většinou nestane. Kamarád koupil teď vectru, a za měsíc do ní narval taky 10t... a to to je auto po 1.majiteli, serviska, najeto 140 000km, rok 2003. A stejně tam byl problém, ale neřešil to, koupil starý, tak musí opravovat. Na skrytou vadu to neuhraješ ...

Abych to shrnul, tak accenta sem koupoil v 18ti, na naučení dobrý, furt v servise proděláno 30t za rok co sem ho měl.
Toledo sem koupil v 19ti od rodičů, měl sem ho rok a čtvrt, tam sem díky levný koupi byl v mínusu jen to co bylo za opravy, takže nějakjech 16 000 za opravy ... ale kdybych si ho nechal, už mě čekala spojka a další dobrnosti, takže bych do toho zase jen sypal ...
Tak sem si pak koupil nový s přítelkyní, teď už s manželkou a parádička. Já s tim teď moc nenajedu, ale manželka s tím jezdí každej den do práce 10km a vim, že nastartuje, že to není žádnej střep. Nehledě na to, že úroveň bezpeší je někde jinde, vím, že to nebylo bouraný, že sou všechny pytle OK a nechyběj v nich třeba patrony a tak...to si člověk musí uvědomit taky, že 15let starý auto třeba s pytlema a všim možným nezaručuje to, že ty pytle fungujou, nebo tam dokonce nejsou. Takový auto koupil jeden zákazník od toho kamaráda mechanika ... naboural a pytle vylítli jen boční, přitom náraz na čumák. Když se pak sundaval volant, zjistilo se, že vepředu ty pytle nejsou!!! ... taky to neuhrál na srytou vadu a soudit se nechtěl ...
sorry za román, jne mě tohle štve, lidi koupěj levný LUXUSNÍ auto za 50 000 s 2,5TDi, neuvědoměj si že auto nový stálo milion a tomu odpovídaj třeba i ceny dílů ... pak brečej ... a chudák prodejce, třeba o tom taky nemusel vědět, to nikdo neví ... taky ode mě koupil jeden motorku z roku 62 a pak psal, že byla po povodni (já o tom s čistým svědomím nic nevěděl) a chtěl abych mu z těch 14 000 co za ní dal 10 000vrátil, tak sem mu napsal, že mi podepsal, ež to je starej nepojízdej křáp s papírama (tak to bylo zformulovaný ve smlouvě) a jako že co chce, že si to důkladně prohlídl, a že po 50ti letech by chtěl novej sroj ? ... magor ... to je pak člověk nasranej, že si to nenecjhal ležet v garáži, než takovýho vola, co mí 8x denně volal a psal maily, jak kdyby koupil motorku za půl míče ... tak sem mu napsal at jí v tom stavu co jí převzal přiveze a že mu vrátim peníze (měl to 300km) ale že to musí bejht přesně tak jak to bylo před tím, v původním stavu, ale on už to do mrtě rozebral a pak mě zkoušel, že to vrátí a ještě abych si pro to přijel ... nakonec dal pokoj a uznal chybu, že si to měl důkladně zkontrolovat...
tak hezkej den.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstoupení od kupní smlouvy - skryta zavada

18.7.2012 v 11:45 | Nahoru | #2
CentriFUGA>
Auta jsem vždy kupoval starší, u mne je jen problém to auto koupit,zajímá mne, jak vypadá i zespodu. Škodu 120 jsem kupoval 6 let starou a vydržela mi v origo stavu dalších 24 let, najezdiljsem na motoru bez šáhnutí do něj 220 000 km. Nyní mám staršího mnohými odsuzovaného Forda Escorta pátým rokem. Najel jsem na něm kolem 50 000 km a kromě předních kotoučů a desek O.K. Teď budu muset udělat přední tlumiče, kulák a volnoběžný ventil, což jsou spotřební věci.
Klikovi jsem původně sháněl Felicii, ale na to jak hnijí, tak cena hrůza. Nakonec jsme koupili olítaného Hyundaje Acenta za 6 litrů i s náhradníma elektronama. Vrazily se skoro 4 litry do brzd, protože borec jen jezdil. Za rok na tom kluk nalítal přes 10 000 km, sice dolil 2 litry oleje, ale jinak nic.Jinak oproti feldě je auto daleko výš výbavou i jízdními vlastnostmi. Veškerý servis aut si dělám sám a základem přežití karosérie je včasné stříkání dutin a podvozku, což skoro nikdo nedělá.
Nebavím se tady o autech vyšší cenové relace, tam je to trochu jiné a na koupi a provoz takového auta musí být many.
Takže někdy se dá koupit i starší dobré auto, ale je to vždy risk a člověk musí počítat se vším.

Naposledy editováno 18.07.2012 11:48:09
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist