globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vadný karburátor?
11.7.2012 v 12:19
Zdarec všichni,řeším už rok problém z karbcema. Při běhu motoru přední válec střílí a někdy se ulívá uplně.Skusil jsem přehodit cívky jestli není problém v nich ale opět se ulíval přední válec.Díky docela solidnímu přístupu ke karburátorům jsem je otočil sice bez plynového lanka a s prodlouženou hadicí ale šlo to.Kupodivu ted se flákal zadní válec a přední běžel uplně bez problémů. Samozřejmě jsem přehodil i jehly jelikož na viragu je na každém karbci jiná jehla.Karbce jsou oba stejně vyštelované co se týče bohatosti směsi i hladiny jsou stejné.Jestly máte někdo zkušenost nemo máte tušení kde by mohla být chyba tak napište.Budu vděčný za každou odpověd.Pokud budete vědět kde sehnat druhé karbce jedná se o r.v.1994 karbce s předehřevem tak mi to taky pomůže.Moc díky Mates.

1 reakcí na tento příspěvek Vadný karburátor?

11.7.2012 v 12:33 | Nahoru | #1
CO syncronizace karburatoru ??

2 reakcí na tento příspěvek Vadný karburátor?

11.7.2012 v 12:50 | Nahoru | #2
Tím to nebude nechal jsem běžet každý válec zvlášt bez svíčky na tom druhém prostě oba válce na jeden karbec běží ana jeden ne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vadný karburátor?

11.7.2012 v 14:03 | Nahoru | #3
Rovinkář22> Tak to co pises neresi jestli mas spravne sestelovany podtlaky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vadný karburátor?

11.7.2012 v 14:09 | Nahoru | #4

gugo píše: Rovinkář22> Tak to co pises neresi jestli mas spravne sestelovany podtlaky.


Přesně tak, ten jeden karbec bude rozhozený - rozebrat, profoukat složit nastavit plovákové výšky a zkusit...
A jsou v obou předepsané trysky?

(reakce na) Vadný karburátor?

11.7.2012 v 14:16 | Nahoru | #5

kuzmič píše: Přesně tak, ten jeden karbec bude rozhozený - rozebrat, profoukat složit nastavit plovákové výšky a zkusit...
A jsou v obou předepsané trysky?


To tomu neuskodi, ale mluvim o synchronizaci. Pripojis podtlaky na merice podtlaku nebo vyrobis hadice do U na prkne, do ni nablijes neco barevne tekutiny a pak v ruznych otackach resis aby si tu hladinu uhlidal alespon tak aby ti ji motorka jednim valcem nevypila
Dokud tohle nebude hotove nema cenu stelovat karburatory.

Vadný karburátor?

11.7.2012 v 14:37 | Nahoru | #6
Rovinkář:Gugo má pravdu, proveď správně synchro karbců a pak laboruj dál.
Hlavně aby byly komponenty karbce t.j. hlavní tryska,voln. tryska atd. pro zadní a přední válec dle manuálu daného typu motky, včetně jejich nastavení.
To je základ, pokud je sací a výfukový systém v origo stavu.

Loni jsem měl doma na seřízení virago 535 s úplně stejnýmy příznaky jak popisuješ.

Takže úkol byl řádně vyčistit oba dva karbce, koupit nový vzduchový filtr-původní byl na vyhození včetně svící a vše znovu smontovat dohromady.
Po nastartování a prohřátí motoru jsem musel udělat synchro karbců, jelikož z motoru se ozývaly docela zajímavé mech. zvuky a až jsem doladil synchro, tak se mech. hlučnost motoru úplně vytratila a motor začal šlapat jak má.
Ještě před samotným ladění na volnoběh si zkontroluj jestli je dostatečně těsný sací a výfukový systém, protože pokud ne, tak budeš ladit akorát nesmysly a motor Ti spolehlivě nepojede jak má.

Toď moje zkušenost a možná pro Tebe i návod..a přeju hodně štěstí při hledání závady

Čus S

(reakce na) Vadný karburátor?

11.7.2012 v 14:58 | Nahoru | #7
Rovinkář22>
Loni jsem měl stejný problém.A jak tady všichni radí,opravdu to byla synchronizace.
Podle návodu jsem si vyrobil "hadici do U na prkně",a bylo po problému.Netvrdím,že je
to tvůj případ,ale mi to pomohlo.Když se zadrhneš, napiš,dám ti kontakt a podíváme
se na to spolu.Možná to vyřešíme.

(reakce na) Vadný karburátor?

11.7.2012 v 18:42 | Nahoru | #8
gugo>

1 reakcí na tento příspěvek Vadný karburátor?

11.7.2012 v 18:42 | Nahoru | #9
Díky za rady ale podle mě to synchronizace nebude jelikož motorka byla v servise a podtlaky byly seřízené a ja taky podtlakové budíky mám.Moje teorie je že pokud mám dva uplně stejné karburátory a jsou stejně vyladěné a na jednom mi oba válce jedou ana druhý ne tak je chyba v karbci protože druhý válec se jen vezl protože byl bez svíce tak synchronizace v tom nemůže hrát roli.Je to jen má teorie možná se pletu,ale je to teoreticky stejné jako bych sestavu karbců rozmontoval a nechal motorku běžet jen na jeden karbec a na jeden by oba válce jely a na druhy ne.

(reakce na) Vadný karburátor?

11.7.2012 v 18:48 | Nahoru | #10
Rovinkář22: Hladinu v karburátorech jsi měřil?

2 reakcí na tento příspěvek Vadný karburátor?

11.7.2012 v 18:56 | Nahoru | #11
Aby jste byly v obraze motorku jsem koupil a nebyl s ní problém,asi po jedné sezoně mi začalo jemně střílet do výfuku při brždění motorem.Jelikož jsem nevěděl jak motorku ošetřoval puvodní majitel vyměnil jsem olej svíce filtry problém ale zustal.Tak jsem požádal kolegu v servise o seřízení ventilů a podtlaků.To udělal ale problém se střelbou byl stejný.Tak zkontroloval hladiny karbců azjistil že přední karbec má hodně vysokou nebo nízkou hladinu (už si to nepamatuju je to dost dlouho)což sešteloval a dobře jelikož i já to už možná desetkrát kontroloval,a od té doby se s motorkou nedá domluvit.Kolega to zkoušel doladit na směsi a zvedáním jehel apod.ale vše vydrželo chvíli a pak se to zas posralo.Já mám podezření na nějaku mikrotrhlinu v těle karburátoru,ale je to jen doměnka.Mám za to že člověk který mi motorku prodal o problému věděl nechal to někomu poladit at to chvíli jede arychle se jí zbavil protože ji prodával chvilku po tom co ji koupil.

Naposledy editováno 11.07.2012 19:11:58

(reakce na) Vadný karburátor?

11.7.2012 v 20:00 | Nahoru | #12
Rovinkář22: Jestli se to ulívá, rozeber příslušný karburátor, vymontuj komplet jehlový ventil a ověř, jestli pomalu neprosakuje. Může se stát, že i když je zpočátku hladina dobrá, postupně se komora zaplaví a válec se ulije.
Jakým způsobem jste hladinu měřili? Byl motor zahřátý a v chodu?

(reakce na) Vadný karburátor?

11.7.2012 v 21:00 | Nahoru | #13
Rovinkář22> Hele to ze se dela synchro pred nastavovainim smesi ma nejakej duvod.
Jinak co pise virago je taky mozny. Bud ta jehlovej ventil nebo blba hladina.
Ev. to sedlo jeholovyho ventilu je tesneny Okrzouzkem a muze to prosakovat.
Nebo jeste jedna moznost nad sedlem jehlovho ventilu je sitko, ja v nem mam diru / nadnim byl bordel a ulejvalo me to karburator.

Vadný karburátor?

12.7.2012 v 12:01 | Nahoru | #14
Dík za rady podívám se nato a když tak napíšu.Jen pro jistotu bavíme se o jehlovém ventilu pro přívod paliva do plovákové komory?Karbec jsem měl totiž rozebraný myslím komplet ale sítko jsem tam nenašel žádné asi moje chyba.Hladiny jsem kontroloval při běžícím motoru.

Vadný karburátor?

12.7.2012 v 12:29 | Nahoru | #15
Bavime. nevim jeslti ho tam ma Virago. Kdzy vyndas tu jehlu, ta to sedlo by melo jit povolit 10tkou orechem. Kdyz ho vyndas tak bud to sitko vyndas i snim a nebo by to sitko melo zustat v te dire a blbe se vyndava.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XIV Velká Virago Vyjížďka 2024 se ... [1 ... 346, 347] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10406 Včera v 11:01 _Kovboj_
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago CubaLibre 5 17.4.2024 v 12:28 zetka125
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago Denyd 1 14.4.2024 v 19:30 Kolja73
hladina karburátorů Yamaha XV 535 Virago Sieg 4 30.3.2024 v 21:00 Sieg
schopný opravář na Chomutovsku Yamaha XV 535 Virago Pavel3319 5 8.2.2024 v 09:21 TaťusPájus


TOPlist