globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak na vracečky
10.7.2012 v 16:31
Jak, na jaký stupeň jezdíte vracečky, prostě zatáčky o 180 st, většinou to je někde v lese, takže dost úzké a nic moc možností na opravu? Spojkujete u toho, někde jsem četl, že se dá používat přibržďování zadní brzdou? Mám ZX12 a celkem se s tím peru. Před tím jsem měl karburátor a ten byl na to příjemnější, když jsem udělal chybu, tak než to přechroustal, tak jsem byl ze zatáčky pryč. Tady mám furt strach, že motor na dvojku jede v takové té zóně mezi volnoběhem a místem kde zabírá a na jedničku je to zase dost ucukané. Prostě mám strach, abych to někde neurval.
Nějaké tipy? (kromě výměny motorky, vyndání 3svíček, změna trasy apod )

Uzavřeno 10.07.2012 v 18:46 uživatelem mmks

Otevřeno 11.07.2012 v 19:23 uživatelem mmks

Naposledy editováno 10.07.2012 16:32:38

1 reakcí na tento příspěvek Jak na vracečky

Skvělá odpověď, děkuji! 11.7.2012 v 23:29 | Nahoru | #1
Jak sem Ti psal, tak se v pravych vraceckach (o 180 stupnu, jak tu bylo spravne oznaceno) odrazim i nohou. Ono to totiz je na kazdy motorce jiny a kazda vracecka je jina. Nektery vracecky nejdou ani vytocit aniz by clovek nevyjel do protismeru (treba v Alpach, Glock, Julske) a jet naklopenej 10-20km/h, kdy sebemensi ubrani plynu zpusobi pad, je nesmysl.

Nekdo tu psal, ze ma 1ku a vysoky otacky, ale to je treba u moji motorky nemozny, kdyz se jede treba 20-30km/h, tak na 1ku mam 2tis otacek, ze 14tis celkem, to jsou tezko vysoky otacky. Ale na nejaky maly lehky lehce zprevodovany motorce to muze byt uplne jinak a uplne jinak se s ni jede takova zatacka. ZX12R neni motorka do horskych vracecek, to je jako chtit se tam vytocit se stihackou.

Takze psat, ze se nejdriv mas naucit na slabsi jezdit zatacky a pak presednout na velkou motorku je zcela mimo misu, protoze na velky motorce to bude porad uplne naprd.

Stejne tak je nesmysl, ze nekdo Ti napise (treba s endurem), ze to jezdi na 2, pritom u ZX12R by adekvatni rychlost byla treba 0.3

Mozna je dobra rada drzet porad plyn a prip zpomalit zadni brzdou, coz eliminuje moznost ubrani a nasledne cuknuti kvuli vuli na plynu.

(reakce na) Jak na vracečky

12.7.2012 v 21:34 | Nahoru | #2

Bubrak ZX10R píše: Jak sem Ti psal, tak se v pravych vraceckach (o 180 stupnu, jak tu bylo spravne oznaceno) odrazim i nohou. Ono to totiz je na kazdy motorce jiny a kazda vracecka je jina. Nektery vracecky nejdou ani vytocit aniz by clovek nevyjel do protismeru (treba v Alpach, Glock, Julske) a jet naklopenej 10-20km/h, kdy sebemensi ubrani plynu zpusobi pad, je nesmysl.

Nekdo tu psal, ze ma 1ku a vysoky otacky, ale to je treba u moji motorky nemozny, kdyz se jede treba 20-30km/h, tak na 1ku mam 2tis otacek, ze 14tis celkem, to jsou tezko vysoky otacky. Ale na nejaky maly lehky lehce zprevodovany motorce to muze byt uplne jinak a uplne jinak se s ni jede takova zatacka. ZX12R neni motorka do horskych vracecek, to je jako chtit se tam vytocit se stihackou.

Takze psat, ze se nejdriv mas naucit na slabsi jezdit zatacky a pak presednout na velkou motorku je zcela mimo misu, protoze na velky motorce to bude porad uplne naprd.

Stejne tak je nesmysl, ze nekdo Ti napise (treba s endurem), ze to jezdi na 2, pritom u ZX12R by adekvatni rychlost byla treba 0.3

Mozna je dobra rada drzet porad plyn a prip zpomalit zadni brzdou, coz eliminuje moznost ubrani a nasledne cuknuti kvuli vuli na plynu.


ano,souhlas a navíc velmi jednoduše vysvětleno mě se nechtělo to moc rozepisovat
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist