Nějaké tipy? (kromě výměny motorky, vyndání 3svíček, změna trasy apod )
Uzavřeno 10.07.2012 v 18:46 uživatelem mmks
Otevřeno 11.07.2012 v 19:23 uživatelem mmks
Naposledy editováno 10.07.2012 16:32:38
1 reakcí na tento příspěvek Jak na vracečky
Nekdo tu psal, ze ma 1ku a vysoky otacky, ale to je treba u moji motorky nemozny, kdyz se jede treba 20-30km/h, tak na 1ku mam 2tis otacek, ze 14tis celkem, to jsou tezko vysoky otacky. Ale na nejaky maly lehky lehce zprevodovany motorce to muze byt uplne jinak a uplne jinak se s ni jede takova zatacka. ZX12R neni motorka do horskych vracecek, to je jako chtit se tam vytocit se stihackou.
Takze psat, ze se nejdriv mas naucit na slabsi jezdit zatacky a pak presednout na velkou motorku je zcela mimo misu, protoze na velky motorce to bude porad uplne naprd.
Stejne tak je nesmysl, ze nekdo Ti napise (treba s endurem), ze to jezdi na 2, pritom u ZX12R by adekvatni rychlost byla treba 0.3
Mozna je dobra rada drzet porad plyn a prip zpomalit zadni brzdou, coz eliminuje moznost ubrani a nasledne cuknuti kvuli vuli na plynu.
Bubrak ZX10R píše: Jak sem Ti psal, tak se v pravych vraceckach (o 180 stupnu, jak tu bylo spravne oznaceno) odrazim i nohou. Ono to totiz je na kazdy motorce jiny a kazda vracecka je jina. Nektery vracecky nejdou ani vytocit aniz by clovek nevyjel do protismeru (treba v Alpach, Glock, Julske) a jet naklopenej 10-20km/h, kdy sebemensi ubrani plynu zpusobi pad, je nesmysl.
Nekdo tu psal, ze ma 1ku a vysoky otacky, ale to je treba u moji motorky nemozny, kdyz se jede treba 20-30km/h, tak na 1ku mam 2tis otacek, ze 14tis celkem, to jsou tezko vysoky otacky. Ale na nejaky maly lehky lehce zprevodovany motorce to muze byt uplne jinak a uplne jinak se s ni jede takova zatacka. ZX12R neni motorka do horskych vracecek, to je jako chtit se tam vytocit se stihackou.
Takze psat, ze se nejdriv mas naucit na slabsi jezdit zatacky a pak presednout na velkou motorku je zcela mimo misu, protoze na velky motorce to bude porad uplne naprd.
Stejne tak je nesmysl, ze nekdo Ti napise (treba s endurem), ze to jezdi na 2, pritom u ZX12R by adekvatni rychlost byla treba 0.3
Mozna je dobra rada drzet porad plyn a prip zpomalit zadni brzdou, coz eliminuje moznost ubrani a nasledne cuknuti kvuli vuli na plynu.
ano,souhlas a navíc velmi jednoduše vysvětleno mě se nechtělo to moc rozepisovat