globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak na vracečky
10.7.2012 v 16:31
Jak, na jaký stupeň jezdíte vracečky, prostě zatáčky o 180 st, většinou to je někde v lese, takže dost úzké a nic moc možností na opravu? Spojkujete u toho, někde jsem četl, že se dá používat přibržďování zadní brzdou? Mám ZX12 a celkem se s tím peru. Před tím jsem měl karburátor a ten byl na to příjemnější, když jsem udělal chybu, tak než to přechroustal, tak jsem byl ze zatáčky pryč. Tady mám furt strach, že motor na dvojku jede v takové té zóně mezi volnoběhem a místem kde zabírá a na jedničku je to zase dost ucukané. Prostě mám strach, abych to někde neurval.
Nějaké tipy? (kromě výměny motorky, vyndání 3svíček, změna trasy apod )

Uzavřeno 10.07.2012 v 18:46 uživatelem mmks

Otevřeno 11.07.2012 v 19:23 uživatelem mmks

Naposledy editováno 10.07.2012 16:32:38
Předchozí
1 2 3
Následující

Jak na vracečky

10.7.2012 v 16:41 | Nahoru | #1
Zastav, sesedni a motorku zatáčkou protlač. Nebo si zkus zaplatit kondiční jízdy v autoškole .

Jak na vracečky

10.7.2012 v 16:41 | Nahoru | #2
Vyměň motorku, vyndej 3 svíčky a změň trasu

Jak na vracečky

10.7.2012 v 16:42 | Nahoru | #3
když to naklopíš pořádně až na stupačku a pořádně vylehneš tak budeš mít větší rychlost a motor tím pádem poběží ochotněji

1 reakcí na tento příspěvek Jak na vracečky

10.7.2012 v 16:49 | Nahoru | #4
jéé, to se mi líbí. "Kluci, koupil jsem si 1200ccm a nevím jak se jezdí vracečky."
Rada: vyser se na velkou motorku, kup si pětikilo a začni se učit jezdit.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na vracečky

10.7.2012 v 16:59 | Nahoru | #5
seikos> jezdím 4 sezonu a neříkám, že jsem extra jezdec a mám toho extra najeto. Před tím to taky nebylo 5tikilo, ale ZRX11 a s tím jsem ke konci jezdil na stupačky. Taky jsem si ale připadal v těch pomalých jistější.

Jak na vracečky

10.7.2012 v 16:59 | Nahoru | #6
nadjet si a klopit, klopit , a klopit a nebat se .

Jak na vracečky

10.7.2012 v 17:01 | Nahoru | #7
ja na 2

(reakce na) Jak na vracečky

10.7.2012 v 17:05 | Nahoru | #8

mmks píše: seikos> jezdím 4 sezonu a neříkám, že jsem extra jezdec a mám toho extra najeto. Před tím to taky nebylo 5tikilo, ale ZRX11 a s tím jsem ke konci jezdil na stupačky. Taky jsem si ale připadal v těch pomalých jistější.


To že někde jedeš zatáčku na stupačky, neznamená že jsi dobrej jezdec.
Ale obecně řečeno, já jsem jezdil extra vostrý zatáčky na jedničku, ve vyšších otáčkách a jistil jsem se zadní brzdou. Ono takovýchto zatáček až tolik není, aby to motorce jakkoliv ublížilo

Jak na vracečky

10.7.2012 v 17:07 | Nahoru | #9
já vždycky slezu a poprosim někoho, kdo by mi to za tu zatáčku dojel... co kdyby se mi něco stalo, nebo nedej bože mašině asi sem si měl koupit dragstera

Jak na vracečky

10.7.2012 v 17:28 | Nahoru | #10
Jezdím podle radiusu zatáčky (podle rychlosti), někdy dvojka, někdy jednička, občas si pomužu zadní brzdou, ale malokdy.
Dvouvál je na tohle asi jeste horsi nez 4V, ale na výjezdu to chce opatrne na plyn.
Pokud to mas ucukaný v nízkých otáčkách, tak to jezdi na jedničku a neser tam hned plnej.

Jak na vracečky

10.7.2012 v 17:41 | Nahoru | #11

ta predni brzda tam neni pro paradu

Jak na vracečky

10.7.2012 v 17:42 | Nahoru | #12
Práce s tělem.Nemusíš se fixovat na koleno jak v televizi,ale to těžiště prdelí přesuň a jdi níž,dovolí ti to menší náklon při úměrně malé ztrátě rychlosti.Je znát pocit jakoby zhoupnutí,když ti to jde.Při náhlém výkyvu tahu motoru můžeš i upadnout,protože s tím tahem počítáš.Počítáš se setrvačností hmoty v pohybu.Považuju to za základ,nemám tohle učení na těžkých strojích rád,tam už máš za to lézt jako hotovej jezdec.

2 reakcí na tento příspěvek Jak na vracečky

10.7.2012 v 17:42 | Nahoru | #13
180 stupňů je snad rovně,tam není třeba brzdit ani podřazovat

Jak na vracečky

10.7.2012 v 17:43 | Nahoru | #14
Jak se jezděj 180st zatáčky ti nepovim, protože neexistujou.

1 reakcí na tento příspěvek Jak na vracečky

10.7.2012 v 17:43 | Nahoru | #15
sakra druhej co si toho všiml

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na vracečky

10.7.2012 v 17:45 | Nahoru | #16

artpep píše: 180 stupňů je snad rovně,tam není třeba brzdit ani podřazovat


To máš fuk. Nám to stejně nejede, nebrzdí a nezatáčí. Navíc z toho chčije volej a je to předražený

(reakce na) Jak na vracečky

10.7.2012 v 17:47 | Nahoru | #17

JindraITC píše: sakra druhej co si toho všiml



(reakce na) Jak na vracečky

10.7.2012 v 17:51 | Nahoru | #18

Unholyrider píše: To máš fuk. Nám to stejně nejede, nebrzdí a nezatáčí. Navíc z toho chčije volej a je to předražený



to je fuck. .jak jezdím jenom rovně a skopce

1 reakcí na tento příspěvek Jak na vracečky

10.7.2012 v 18:04 | Nahoru | #19
O 180 stupňů je rovně? Chlapi vy bavíte :D

1 reakcí na tento příspěvek Jak na vracečky

10.7.2012 v 18:06 | Nahoru | #20
já je jezdím 1-2 a jak se je naučit? Zajeď si do Alp, dej si pár pass a budeš to umět hned Letošní dovolená v Dolomitech mě toho naučila hodně, pravda Passo di Gavia NEVER MORE

Je třeba si je najet a snažit se je jet celé pod plynem, což zabrání "kopanci" při přidání při uklapnutým plynu, kterej umí být nepříjemný. Z kopce, kdy má motorka tendenci se rozjíždět, zadní brzda pomůže regulovat rychlost.
Ale mně se to kecá, s nahatým pětikilem Stejně mi to s ním furt nejde jak by mohlo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na vracečky

10.7.2012 v 18:06 | Nahoru | #21

artpep píše: 180 stupňů je snad rovně,tam není třeba brzdit ani podřazovat



nejsi Einsteinův potomek?

Jak na vracečky

Skvělá odpověď, děkuji! 10.7.2012 v 18:09 | Nahoru | #22
Třeba malinko napomůže tohle video.

(reakce na) Jak na vracečky

10.7.2012 v 18:11 | Nahoru | #23

Blix píše: O 180 stupňů je rovně? Chlapi vy bavíte :D



v Asii třeba ne

(reakce na) Jak na vracečky

10.7.2012 v 18:14 | Nahoru | #24

seikos píše: nejsi Einsteinův potomek?



jen podomek,ale strejda byl hodnej

Jak na vracečky

10.7.2012 v 18:17 | Nahoru | #25
Většinou jezdím na dvojku a když se utahuje,tak dám jedničku.
Zkus do půlky zatáčky brzdit a od druhé půlky přidávat.
Náklon reguluju plynem.Přidáš-narovnáváš,ubíráš-utahuješ.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na vracečky

10.7.2012 v 18:21 | Nahoru | #26
Kitty> Gavia je moje nejoblibenejsi :)

Jak na vracečky

Skvělá odpověď, děkuji! 10.7.2012 v 18:22 | Nahoru | #27
hmmm...lidi, nechcete se začít učit jezdit na hektolitru?

1) musíš mít odřazeno před a zatáčku regulovat plynem...čili ani jednička už moc nekope, páč základní přidání dáš v nájezdu
2) vracečky se projíždějí tak, že je lehce přetáhneš na nájezdu a pak o trochu víc zlomíš
3) při rychlejším průjezdu musíš pracovat tělem - přesouvat těžiště (dopředu/dozadu a dovnitř zatáčky)

pak to můžeš projíždět třemi styly
a) reguluješ jen plynem - většinou při cestovním tempu
b) reguluješ plynem a jistíš se zadní brzdou - při sportovním tempu (pokud máš těch vraceček víc - a dolů - bacha na uvaření brzdy )
c) nastavím plyn a reguluju spojkou, tohle se většinou jezdí na dvojku/trojku - při palbě a v terénu

ale já jsem jen rychlejší turista...

Jak na vracečky

10.7.2012 v 18:29 | Nahoru | #28
By mě zajímalo, proč si lidi kupujou motorku, když mají potom strach na ní jezdit do zatáček, a aby to nebylo ucukaný, když není cit v ruce, není ani na plynu,kup si něco slabšího a nauč se jezdit

Naposledy editováno 10.07.2012 18:36:26

Jak na vracečky

10.7.2012 v 18:46 | Nahoru | #29
ach jo. Co jsem tady taky mohl čekat že. Možná jsem to blbě napsal, možná si každý vyčetl co z toho vyčíst chtěl. Sere pes, moje chyba ptát se tady skupiny dokonalých. Osobně si myslím, že ty zatáčky nejezdím hůř než většina ostatních, jen chci být lepší a tam kde cítím slabinu ji odstranit. Některým díky, některé jsem aspoň pobavil a zvýšil jim pocit vlastní důležitosti.

1 reakcí na tento příspěvek Jak na vracečky

11.7.2012 v 19:24 | Nahoru | #30
překvapeně jsem teď čuměl kolik lidí psalo tady mimo téma a ať to znova otevřu. Všem co chtěli/chtějí poradit (a myslím, že to není jen pro mě)děkuju,ostatním přeju příjemnou zábavu a radost nad vlastní dokonalostí
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist