globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: SV 650 / FZ 6 N
Zdravím. Snažil jsem se najít odpovědi na moje téma, ale nenašel jsem přesně to, co jsem potřeboval, tudíž se obracím na Vás, zkušenější. Rozhoduji se mezi těmito motocykly. Potřeboval bych poradit co by bylo pro mě, jakožto téměř začátečníka vhodnější volba. Měřím něco přes 186 cm a něco málo přes 94 kg. Lákají mě obě dvě motorky. Další otázkou je stránka údržby, spolehlivosti a ovladatelnosti těchto mašin. Mockrát díky za Vaše reakce a prosím bez rýpavých vět. :)

Uzavřeno 19.06.2013 v 22:27 uživatelem maree
Předchozí
1 2
Následující

SV 650 / FZ 6 N

9.7.2012 v 22:42 | Nahoru | #1
...svez se na obou a uvidis co ti vice sedne

SV 650 / FZ 6 N

9.7.2012 v 22:42 | Nahoru | #2
Každá má svoje, chce to zkusit. Tou postavou padneš líp asi na Yamahu

1 reakcí na tento příspěvek SV 650 / FZ 6 N

9.7.2012 v 22:54 | Nahoru | #3
na sv se vejde i dva metrovy ale blbe vypadat budes na obou jakmi rekli dve mile slecny se svez kazdemu vyhovuje neco jineho na cem si jezdil predtim si kup tu ktere teto vic tahne

SV 650 / FZ 6 N

9.7.2012 v 23:01 | Nahoru | #4
Jestli chceš držet pod krkem a mít větší výkon, ber fz6. Jestli chceš více traktor, ber SV, za mě SV, s fz6 sem něco najezdil a vadí mi ten supersportový průběh motoru, z pohodové jízdy dvakrát klepnout a až pak to jede.

(reakce na) SV 650 / FZ 6 N

9.7.2012 v 23:02 | Nahoru | #5
Pjercak> Tak to abych si koupil obě Snad se mi někdy poštěstí si je vyzkoušet obě v nejbližší době. S FZ6 by možná problém nebyl, horší je to s tím SV.

SV 650 / FZ 6 N

9.7.2012 v 23:02 | Nahoru | #6
Najdi si na stránkách akrapovice jejich dyno charty, taky ti něco o motoru napoví. Ale určitě se svez, obou motorek je všude jak sraček ;)

1 reakcí na tento příspěvek SV 650 / FZ 6 N

9.7.2012 v 23:36 | Nahoru | #7
si to projed nekde v bazosi a co hornet gsr?? Jo ty shanis s 25Kw tak to j uplne jedno so ci koupis

Naposledy editováno 09.07.2012 23:37:44

SV 650 / FZ 6 N

10.7.2012 v 00:31 | Nahoru | #8
dosti rozdilne stroje ne ?!! ale jinak obe spolehlive, doporucoval bych se povozit

SV 650 / FZ 6 N

10.7.2012 v 09:01 | Nahoru | #9
FZ6 N.

2 reakcí na tento příspěvek SV 650 / FZ 6 N

10.7.2012 v 09:32 | Nahoru | #10
Jestli sem to dobře pochopil, tak chceš otevřený motky. Pokud neplácám kraviny, tak SV má o něco menší výkon, zas má ale daleko níž špičku výkonu. FZ6 je klidná od spoda, takže když chceš aby to fakt jelo, musíš tam mít 8 tisíc a víc. Já nevim, do začátku bych asi šel do FZ6, stejně jako já loni

(reakce na) SV 650 / FZ 6 N

10.7.2012 v 09:54 | Nahoru | #11
Pjercak> No sháním s 25 kW, ale jen v TP

(reakce na) SV 650 / FZ 6 N

10.7.2012 v 09:57 | Nahoru | #12
JonyJirka> Přesně tak. Otevřený.

SV 650 / FZ 6 N

10.7.2012 v 09:58 | Nahoru | #13
Možná bych potřeboval zjistit jak jsou na tom s akcelerací obě dvě vzhledem jedna ke druhé. Maximálka je jasná věc a není co řešit.

1 reakcí na tento příspěvek SV 650 / FZ 6 N

10.7.2012 v 10:19 | Nahoru | #14
podle nových pravidel ti stejně 25kw v papírech nepomůže , protože to má otevřené 72kw o pro snížení na 25kw to může mít otevřené max 50kw. Tak i tak stejně jakoby jsi jezdil bez papíru.
Za mě FZ6. SV650 ti za chvili stačit nebude , tak na jednu dvě sezony.

1 reakcí na tento příspěvek SV 650 / FZ 6 N

10.7.2012 v 10:22 | Nahoru | #15
Bude to zhruba stejne, on se totiz pocita vykon kroutak x otacky, takze i kdyz bude SV papirove dost slabsi, myslim si, ze do 150 km/h to nepoznas. Ve vyssich rychlostech bude Fazer rychlejsi. Ja jsem resil ER6n a Hornet, myslim ze to je podobne. Rozdil 20 kW, ale zrychleni stejne. Kazdopadne 4 valec je pro zacatek, je takovy klidnejsi Ale zase si nemyslim ze by bylo SV nezvladnutelne, je to proste jine. Me osobne to nebavi tocit, tak jsem sel do ER6n...

(reakce na) SV 650 / FZ 6 N

10.7.2012 v 10:22 | Nahoru | #16
xsc> Nemá tohle platit až od roku 2013 a pro majitele ŘP, kteří od tohoto roku dostanou papíry ? Myslím, že jsem něco takového někde četl.

(reakce na) SV 650 / FZ 6 N

10.7.2012 v 10:31 | Nahoru | #17
kastan4175> Mě se hlavně u SV líbí ten hustokrutopřísný zvuk 2-válce !!! To SV mi příjde více na vyblbnutí. FZ6 spíše na rychlost. Každopádně bych si potřeboval pojezdit na nich a rozhodnout se.

SV 650 / FZ 6 N

Skvělá odpověď, děkuji! 10.7.2012 v 10:32 | Nahoru | #18
Je to jedno, obe jsou nesmrtelny motorky pohybujici se po silnicich ve stovkach kusu, vyzkouseny uz zubem casu.

Pokud si nekoupis rozbitou past, ale trosku rozumnej stroj, tak te prezije.

A ty motorky jsou o dost jiny, takze si je proste projed a kup si tu ktera ti vic sedne. A pokud z jakyhokoli duvodu tuhle volbu nemas, tak je proste objizdej a kup su tu co se ti bude vic libit

Ono totiz chybu udelat nemuzes, a jako uplnej zacatecnik jeste "motorkovej vkus" nemas, ten dostanes az s nejakym najezdem, a po dozkouseni vice motorek. Ja treba vzdycky rikal, ze nechci kapotovanou motorku, a podivej se ke me do profilu no. Toz tak.

SV 650 / FZ 6 N

Skvělá odpověď, děkuji! 10.7.2012 v 10:34 | Nahoru | #19
měl jsem SV 2sezony než jsem potkal mojí druhou půlku která vlastní FZ6 a za mě ber FZ6 je ve všem lepší....po tom co jsem na ní byl nucený jezdit po dobu opravy SV, jsem se SV rychle zbavil a koupil FZ1...

hlavní nevýhody SV
- nejede
- žere olej od nové!
- slabý podvozek

1 reakcí na tento příspěvek SV 650 / FZ 6 N

10.7.2012 v 16:37 | Nahoru | #20
- žere olej od nové!
Mě třeba SV nevezme vůbec nic od výměny do výměny.

Naposledy editováno 10.07.2012 16:38:33

(reakce na) SV 650 / FZ 6 N

10.7.2012 v 21:29 | Nahoru | #21

standamz píše: - žere olej od nové!
Mě třeba SV nevezme vůbec nic od výměny do výměny.


63K a spotreba zanedbatelna...

(reakce na) SV 650 / FZ 6 N

10.7.2012 v 21:59 | Nahoru | #22

JonyJirka píše: Jestli sem to dobře pochopil, tak chceš otevřený motky. Pokud neplácám kraviny, tak SV má o něco menší výkon, zas má ale daleko níž špičku výkonu. FZ6 je klidná od spoda, takže když chceš aby to fakt jelo, musíš tam mít 8 tisíc a víc. Já nevim, do začátku bych asi šel do FZ6, stejně jako já loni



souhlasím s tímto

SV 650 / FZ 6 N

10.7.2012 v 23:31 | Nahoru | #23
Ja sv/nova/ jezdil 4 sezony / na rozjeti / Olej nezrala ani trochu benalu od 4-7L ,trochu ji poladil ale pak nastal cas ji opustit
S odstupem casu to nebyla zadna strela ,ale vdecny bike. fazer hornet monster jsou kus dal.Ale taky stoji jine penize jako nové

Naposledy editováno 10.07.2012 23:31:35

SV 650 / FZ 6 N

11.7.2012 v 10:28 | Nahoru | #24
Začal jsem uvažovat taky nad hornetem 600. Není tak drahý jako FZ6 a dokonce i jako to SV. Ale co spolehlivosti ohledně horneta nevím absolutně nic. Byl bych vděčný za nějaké poznatky

SV 650 / FZ 6 N

Skvělá odpověď, děkuji! 11.7.2012 v 10:55 | Nahoru | #25
SV je dvouválec, takže se ti pořád pod prdelí něco děje, je to divočejší, než 4 válce... Mám na ní 53 000 a bez problémů, jen spotřební věci, občas dolejt decku oleje, žádná trága... Chtělo by to tvrdší vidle a lepší brzdy, ale stejně nejvíc záleží na rukou

SV 650 / FZ 6 N

11.7.2012 v 14:42 | Nahoru | #26
Pro ty co pisou ze SV nejede: mrknete na hodnoty zrychleni a zjistite, ze SV, ER6N, Hornet, Fazer jsou v tomhle hodne podobne. Jinak prvne jsem chtel FZ6, to mi rozmluvil servisak. Pak vsechno ukazovalo na Hornet, jenze se mi nelibi. Pak jsem videl ER6N a konec. Osobne mi sedi dvouval kvuli spodku, nemusim to tak tocit a spotreba me hodne prekvapila, kolem 5-6 litru a to nejezdim zrovna pomalu. Do zacatku si myslim ze to jednou kterou z nich (technicky). Hlavne at se ti libi, pak odpustis i nejake nedostatky

SV 650 / FZ 6 N

11.7.2012 v 16:01 | Nahoru | #27
Měl jsem SVS a teď mám Horneta a musím říct, že SV je pohodová motorka, ale celkem rychle jsem si na ni zvyk a přestala mě bavit. 53kW na dvouválec je prostě málo. Pokud V2 tak min 900. Hornet je jiný kafe. Ano, pokud chceš výkon, tak musíš točit, ale pak to jede...SV mi přišlo, že nejede.

SV 650 / FZ 6 N

15.7.2012 v 00:22 | Nahoru | #28
vzdy zalezi kdo na tom sedí ! , snama jezdi kluk na er5 a musim rict ze mu jen tak tak stacime , pokud tedy jedem soustkama , a to jezdime cbr , cbr f4í a fz6 , hornet 600, hodne to je o jezdci !!!

SV 650 / FZ 6 N

10.10.2012 v 18:17 | Nahoru | #29
Mám skoro tu samou otázku, jen s tím rozdílem, že jsem na FZ6N jednu sezónu odjezdila.
Nepatřím mezi nejvyšší (167cm), dosáhnu na špičky, což je v poho, ale třeba u FZ6 mám problém ten, že je to těžká potvora a řekla bych, že má i dost vysoko těžiště, mám stupačky přesně v úrovni nohou, takže mám problém se třeba otočit na místě "cupitáním", nebo to vytlačit někam do mírného kopečka (couvnout).
Proto se ptám, je SV (polokapota) lehčí na manipulaci? A co ty stupačky, jsou posunutý trochu víc "vzad"?

Jsem prostě nalomená FZ6 poslat do světa, chvíli uvažuju o motardu, chvilku o sportu, chvilku dvouvál (ještě jsem na 2V nejela, nemůžu porovnat), chvilku čtyřvál, prostě nevím, co chci a říkám si, jestli hned na začátku nevyzkoušet něco jiného...

1 reakcí na tento příspěvek SV 650 / FZ 6 N

11.10.2012 v 00:11 | Nahoru | #30
Sisina: Zkus to :) Pna foru ti nikdo neporadi ...
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 Rolda89 12 27.3.2024 v 07:43 Rolda89
Budiky Suzuki SV 650 Treable 4 29.2.2024 v 19:24 Mňojo
nastavení páky řazení - na lepidlo ... Yamaha FZ6 N zero1724 2 23.10.2023 v 08:31 zero1724
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
2 válec brždění motorem [1, 2] Suzuki SV 650 simon123 45 17.9.2023 v 02:41 eMnatřetí


TOPlist