globalmoto_kveten





Téma: Mereni hlucnosti na okruhu
 
8.7.2012 v 20:31
Cau okruhari,


chystam se v budoucnu na okruh i do zahranici a vsiml jsem si, ze se velmi casto u okruhu objevuje informace k hlucnosti vyfuku . Predevsim v nemecku je to prakticky standard. Rozdil mezi jednotlivymi okruhy se lisi maximalni povolenou hlucnosti. Napriklad Assen 88 dbc pri plnem plynu pri prujezdu -> mereno ve 4 metrech nad zemi . Nevim kolik motorek jezdi na okruh se seriovym vejfukem a bez otevrenych vzduchacu, ale ani jeden z mych vejfuku pri plnym plynu pod tuto hranici nejde.
Zajima me teda, jakym zpusobem ,jak pravidelne a jestli vubec mereni probiha , a nebo to vylozene zavisi na uchu poradatele .Take jestli to ma v pripade nedodrzeni udavane hlucnosti v rozmezi napriklad +5 - 10 dbc nejaky serizoni dusledek --> napriklad vyhozeni z tracku :o)
Pokud s tim mate nekdo zkusenosti ,tak se podelte. Bezny provoz me nezajima !! Pouze okruh .

RK


Mereni hlucnosti na okruhu

8.7.2012 v 20:54 | Nahoru | #1
Je to zodpovednost poradatele. Lausitz nikdo nikdy nemeril.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist