Téma: Průser s převodovkou
 
4.7.2012 v 11:33
Čau, vím že se to sem nehodí, ale nevím si rady a je tu i dost lidí, kteří se vyznají nejen v motorkách. Včera jsem si při při výměně svislých čepů na plechovce(lanos 1.5,8v rv.97) chytře pohnul s poloosou, tak že jsem hnul s nečím v převodovce a teď to dělá kravál jak prase. Nevíte někdo co by to mohlo být a jak to hodit zpět do normálu? Musím sundat celou převodovku nebo co s tím?? Díky za každou radu a sry za offtopic.

Uzavřeno 04.07.2012 v 12:40 uživatelem kawazephyr

1 reakcí na tento příspěvek Průser s převodovkou

4.7.2012 v 11:41 | Nahoru | #1
Jak, pohnul poloosou? Nerozpadnul se ti spíš homokineťák?

(reakce na) Průser s převodovkou

4.7.2012 v 11:45 | Nahoru | #2
FiZzeR> právě že ne homokineťák je v pohodě, byl jsem s tím u chlápka co mi dělal geometrii a ten říkal ,že jsem při výměně nejspíš povýtahl poloosu a něco se tam hlo a já teď nevim co s tím...

Průser s převodovkou

4.7.2012 v 11:53 | Nahoru | #3
rozhodne bych s tim nejezdil pokud to bude delat ten hluk, muzes si zholit to ozubeni co je na poloose (teda v pripade, ze se ti povytahla) vyndat poloosu z prevodovky a zkontrolovat co se tam stalo...

1 reakcí na tento příspěvek Průser s převodovkou

4.7.2012 v 11:55 | Nahoru | #4
to je nesmysl z převodovky nic nevytáhneš, ale na tom konci poloosy do převodovky je taky kloub, většinou jen tripoid, a na každým vrcholu je ložisko (kámen a uvnitř jehly), jednou se mě stalo, že vyletěla pojistka co ten kámen drží a pár jehel vyjelo a mleli je kameny a auto se klepalo jak ratlík v zimě, tak spíš sundej vnitřní manžetu a prozkoumej kloub.

Průser s převodovkou

4.7.2012 v 11:55 | Nahoru | #5
... já myslel, že sesypat diferák se mohl naposledy u favorita A jak se dá nedopatřením povytáhnout poloosa by mě taky zajímalo, mě to dá většinou dost práce, než ji vyrazím

(reakce na) Průser s převodovkou

4.7.2012 v 11:56 | Nahoru | #6

Fugo píše: to je nesmysl z převodovky nic nevytáhneš, ale na tom konci poloosy do převodovky je taky kloub, většinou jen tripoid, a na každým vrcholu je ložisko (kámen a uvnitř jehly), jednou se mě stalo, že vyletěla pojistka co ten kámen drží a pár jehel vyjelo a mleli je kameny a auto se klepalo jak ratlík v zimě, tak spíš sundej vnitřní manžetu a prozkoumej kloub.



já si taky myslím, že to bude tohle
Téma je zamknuto


TOPlist