globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prosím o radu Honda AT 750
Ahoj, prosím o radu ohledně kamaradovi Afriky, je to rok 99. Trochu o problému : Nechával si tam od nějakýho bastlíře montovat motoalarm, borec vystříhal co mohl, posléze pájel a zapojoval co rozstříhal a nějakým zázrakem to fungovalo. ALE do doby co kamarád od něho odjel k domovu cca 50km a po přijetí a následné kontroly všech spojů zjistil že se mu pečou kabely a vře baterka. Všechno hned odpojil vyškubl slavný motoalarm a zapojil vše bez něj tak jak to bylo před tím ale mašinu už nenaskočí. Včera jsem byl u něho a díval jsem se mu na to a párvěcí mi nejde do hlavy.
Poznatky o pečících kabelech : Spekly se kabely jen od alramu a jeden kabel na startovacím relé (vyměněno)

Dle manuálu a lektrikcekého schématu motky co se kontrolovalo a měřilo tak je zapojeno vše tak jak má být,proud jde tam kam má, startovací relé je ok, pal. čerpadlo taky ok, pojistky ok, na cívky proud jde, jiskru to dává ale motorka prostě nenaskočí. Zkoušely jsem to i roztlačit a nic.

Tudíž mě zajímá : je možné že by odešla ŘJ?, mohlo se stát že alarm zablokoval nějak ŘJ a bez něho to nejede okdyž je odpojený ( a nejspíš i spálený)?

Děkuju za všechny rady

Prosím o radu Honda AT 750

29.6.2012 v 09:28 | Nahoru | #1
Vím,že je to možná hloupost a asi blbej nápad,ale máte zaplej benzín?

Prosím o radu Honda AT 750

29.6.2012 v 09:31 | Nahoru | #2
Ahoj, mozny je vsechno .. ikdyz me to prijde nepravdepodobny. Jestli to hazi jiskru, tak aspon zkusit baj voko jestli nekde u HU.

JO jentak mimochodem... kdyz jste resili ty draty prepajeny neprohodili jste draty co vedou od spinace na klice k ECU ? To bych potom chapal ze to nenaskoci, kdyz by valce palily obracene.

Prosím o radu Honda AT 750

29.6.2012 v 09:46 | Nahoru | #3
V zásadě tři možné scénáře.
1) Hází oba válce jiskru v HÚ?-ANO-Jsou svíčky přesto mokré?-ANO=nezapaluje jak má ((snímač otočení kliky (proměřit a projít kabeláž od něj), nebo vadná ECU))

2) Hází oba válce jiskru v HÚ?-NE=nefunguje zapalovací systém(snímač otočení kliky (proměřit a projít kabeláž od něj), nebo vadná ECU, případně indukční cívky)

3) Hází oba válce jiskru v HÚ?-ANO-Svíčky jsou suché?-ANO=nejde tam benzin (projít palivový systém.

Prosím o radu Honda AT 750

29.6.2012 v 09:57 | Nahoru | #4
Děkuji zatím za odpovědi věechny se je pokusíme prověřit, jinak benzín zaplý je nebo spíš nádrž máme sundanou ale ve filtru je a ikdyž se nalije přes trychtýř tak si ho čerpadlo normálně saje. Co se týče zjištění jiskry v HU tak to zatím nevím, zapoměl jsem napsat že jsme svíce neměly venku z důvodu že nemáme tak tenký svíčák ale seženemeho a pozjišťuju. Jinak co se týče možnosti přehozených drátů tak to je dle mého zapojené (i podle schématu) dobře protože naštěstí stříhal jen ty a tak, že jiné zapojení není možné (dle barvy origo kabelu). Další poznatek co bych uvedl že při startovaní a nebo roztláčení jde cítit benzín takže beznín by měl do válců jít. Dále další poznatek je že motorka naposledy ještě startovala se zapojeným alarmem, po jeho odstranění to už nejde nahodit proto by mě zajímalo zda by mohl alarm nějak zablokovat ŘJ a po jeho odpojení by byla bloklá? Co se týče toho snímače otočení kliky tak ho zkusím změřit ten mě nenapadl ( jak se dá proměřit? nějaké hodnoty?), do indukčních cívek proud jde a znich jiskra taky (po odšrubování kabelu jsem ho trochu odendal a jiskra je znatelná)
Vím bez toho svíčáku je to na pytel

Prosím o radu Honda AT 750

Skvělá odpověď, děkuji! 29.6.2012 v 10:08 | Nahoru | #5
Jak vis ze ti to pali, kdyz jste nemeli svice venku ? Jestli smrdi benzin tak tam asi jde a nezapali se, tak bych typnul ze to nepali. Btw: pokud jste to uchlastali a svicky jsou mokry, tak bez jejich vyndani to stejne nechytne. JEstli chcete pujcit svicak tak si pro nej klidne dojed, predpokladam ze na Afriku by mohl byt stejny jako na TA. Ted jsem v Praze odpoledne/cever v Sestajovicich.

Prosím o radu Honda AT 750

Skvělá odpověď, děkuji! 29.6.2012 v 10:20 | Nahoru | #6
Může to být jenom tím, že jste "zalili" svíčky... Takže nový a před tím prověřit vše ostatní. Pak by měla chytnout...
ECU nezablokuješ. Jedině prorazíš...
Myslíš, že to fungovalo právě na snímač kliky. Šel bych po něm a jeho obvodech...!
Proměřit na Africe jde. Podle manuálu. Ten stáhneš tady

Naposledy editováno 29.06.2012 10:54:43

Prosím o radu Honda AT 750

29.6.2012 v 12:17 | Nahoru | #7
Díky za rady, jako co se týče těch svýček tak je mi to jasný že musí ven, jen pátrám ještě po tom co by to mohlo být dalšího. Skusím ještě proměřit ten snímač a uvidíme snad se to podaří. Díky moc za rady
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vyplatí se kupovat Hondu AT xrv 750... Honda XRV 750 Africa Twin Kadlina 16 4.4.2024 v 21:40 Anti
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... TomasNBK 0 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent
RD04 vs. RD07 Honda XRV 750 Africa Twin ErlSinkler 8 28.11.2023 v 13:44 vilemx
Africa XRV hřídel převodovky [1, 2] Honda XRV 750 Africa Twin smuherr 36 30.9.2023 v 10:40 smuherr


TOPlist