Téma: Výměna kol pouze na okruh
28.6.2012 v 09:41
Ahoj... Mam takovej dotaz na zkusenejsi bikery. Obcas mam chut si trosku zablbnout, ale jelikoz jsem trosku jedinec se svedomim, tak nechci blbnout na silnicich a rad bych vyrazil na okruh. Zasadni problem je, ze nechci "huntovat" klasicke gumy a tak me napadlo poridit druhou sadu rafku a a na to obout okruhove gumy. Po prijezdu na okruh po ose na klasickych pneu prehodit rafky obkrouzit si svoje a pred navratem zase prehodit sadu na klasiku. V tu chvili me ale napadly zasadni problemy a to s řetezovkou a brzdama.

Proto bych se rad zeptal, jestli to nekdo obdobnym zpusobem realizuje, nebo proste poridil druhou masinu jen na okruh. Popripade jaky "pojiste" atd tak nejak vsechno okolo.

Diky za info

1 reakcí na tento příspěvek Výměna kol pouze na okruh

28.6.2012 v 11:15 | Nahoru | #1
No jako nechce se mi kupovat funglace Corso, kdyz jsem koupil masinu s funglovkama Strada

(reakce na) Výměna kol pouze na okruh

Skvělá odpověď, děkuji! 28.6.2012 v 11:26 | Nahoru | #2

reddick píše: No jako nechce se mi kupovat funglace Corso, kdyz jsem koupil masinu s funglovkama Strada



ty strady jsou dobrý gumy, navíc když jsi na okruhu nikdy nebyl. Stejně se tam napoprvý budeš plácat. A jestli spadneš, tak to chyba gum nebude, lidi padaj i na lepivkách. V Mostu daly v pohodě 2:03, což není tak špatný, napoprvý to těžko zajedeš.
Ale záleží jak jezdíš, někdo přijede na okruh, rve to co to dá aniž by pořádně věděl co dělá, a pak je možný že by ho lepivý gumy podržely víc.
Důležitý je mít správnej tlak, obecně bych řekl že bys určitě neměl na okruhu přesáhnout za tepla tlak předepsanej výrobcem za studena. To znamená ufouknout třeba na 2.4/2.5 před první jízdou, a pak zkontrolovat jestli nemaj víc než 2.5 a 2.9. Tohle je obecná zásada, konkrétní tlak už záleží na gumách, strady neznám a nevím jak jsou na to citlivý, ale motá se to kolem 2.4-2.5 za tepla předek a 2.3-2.7 zadek.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist