Proto bych se rad zeptal, jestli to nekdo obdobnym zpusobem realizuje, nebo proste poridil druhou masinu jen na okruh. Popripade jaky "pojiste" atd tak nejak vsechno okolo.
Diky za info
1 reakcí na tento příspěvek Výměna kol pouze na okruh
reddick píše: No jako nechce se mi kupovat funglace Corso, kdyz jsem koupil masinu s funglovkama Strada
ty strady jsou dobrý gumy, navíc když jsi na okruhu nikdy nebyl. Stejně se tam napoprvý budeš plácat. A jestli spadneš, tak to chyba gum nebude, lidi padaj i na lepivkách. V Mostu daly v pohodě 2:03, což není tak špatný, napoprvý to těžko zajedeš.
Ale záleží jak jezdíš, někdo přijede na okruh, rve to co to dá aniž by pořádně věděl co dělá, a pak je možný že by ho lepivý gumy podržely víc.
Důležitý je mít správnej tlak, obecně bych řekl že bys určitě neměl na okruhu přesáhnout za tepla tlak předepsanej výrobcem za studena. To znamená ufouknout třeba na 2.4/2.5 před první jízdou, a pak zkontrolovat jestli nemaj víc než 2.5 a 2.9. Tohle je obecná zásada, konkrétní tlak už záleží na gumách, strady neznám a nevím jak jsou na to citlivý, ale motá se to kolem 2.4-2.5 za tepla předek a 2.3-2.7 zadek.