bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Generování servisního kódu
25.6.2012 v 18:39
Čau, v pátek jsem měl pád na okruhu a dnes zprovozňuji motor. Jedná se o ZX-10R 2008. Vyletěl i olej, takže jsem dnes dával nový. Nějaké věcí jsem zkontroloval apod. První svítila na displeji porucha FI. Po pár vypnutí a zapnutí zapalování jsem motor celkem bez problémů nastartoval a nechal zahřát. Po pár minutách jsem ho chtěl znova nastartovat, ale už to nešlo. Všiml jsem si, že když se na powercommanderu rozsvítily kontrolky, tak jak mají, tak motor šel, ale teď se nerozsvěcují a pokud ano tak to jenom blikne a zas nic. FI už na displeji není, ale když točí startér, tak FI bliká, ale žádný kód nevidím a jestli byl před prvním startem zobrazený to jsem si nevšiml. Budu rád za každou radu. Vím, že je tu o FI napsáno dost, ale já jsem nic konkrétního nenašel. Díky.

Generování servisního kódu

25.6.2012 v 19:11 | Nahoru | #1
najeď si na můj profil a pak na zx10 a tam je servisní manuál, kap.3-38 Fuel system, self- diagnosis- tam najdeš jak zjistit číslo chyby a kap.3-41,42,43,44 jsou popsané chyby

1 reakcí na tento příspěvek Generování servisního kódu

25.6.2012 v 21:04 | Nahoru | #2
Ok, díky. Já manuál mám, ale nějak sem to z toho moc nepochopil. A motor, už jede normálně. Zjistil jsem, že když jsem měl kabeláž ze zádi motorky přehozenou přes řídící jednotky, tak to blblo a když jsem ji pak náhodou sputil normálně dolů tam kde má být, tak už to šlapalo normálně. Nevím proč, jestli nějaké poškozené dráty ikdyž to tak nevipadá, ale když jsem zkoušel hýbat s těma kabelama, tak to pořád šlo normálně.

Generování servisního kódu

25.6.2012 v 22:22 | Nahoru | #3
Blikající FI při startování je čídlo náklonu, neboli pádu, ale to předpokládám máš obejitý, když jezdíš na okruhu, nebo ne? Já s nim teď docelala bojoval na versysu po pádu. Nakonec to vypadá na celou jednotku. Prý na kawě po pádu sem tam umře.
Týden mě moto nejela, jela sem tam, nestartovala, prostě jak kdy... teď už 2 dny jezdí, ale ECU jsem koupil radši do zálohy jinou

(reakce na) Generování servisního kódu

26.6.2012 v 10:48 | Nahoru | #4

SIWS píše: O když jsem měl kabeláž ze zádi motorky přehozenou přes řídící jednotky, tak to blblo a když jsem ji pak náhodou sputil normálně dolů tam kde má být, tak už to šlapalo normálně. Nevím proč, jestli nějaké poškozené dráty ikdyž to tak nevipadá, ale když jsem zkoušel hýbat s těma kabelama, tak to pořád šlo normálně.



elektromagneticke emise nebo taky EMI (elektromagnetická interference (rušení))..

Generování servisního kódu

26.6.2012 v 22:14 | Nahoru | #5
Tak to bude asi to čidlo náklonu. Nic takového jsem neřešil zatím jezdím okruhy opravdu hobby. Jeden ze dvou konektorů, co jsou v zádi zapojeny, vede do malé kostky a je na ní šipka se směrem pozice a popiskem "UP", takže to bude to čidlo co způsobovalo ty problémy. Díky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 57 22.4.2024 v 20:25 MEK0TA
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 543, 544] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16301 16.4.2024 v 16:26 FiZzeR
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom


TOPlist