věřím, že sem chodí takoví odborníci, kteří mi s pomocí fotek mojí zadní gumy dokáží zhruba poradit, co bych mohl dělat na motorce líp.
Jedná se o Horneta, takže kromě předpětí zadního péra se nic štelovat nedá a jde mi o jízdu na okruhu.
Děkuji!
vsh
PS. Nejvíc mě zajímaj ty hladký kraje a pak to přejde ve slušnej "vzorek". Znamená to, že pozdě přidávám plyn?
Naposledy editováno 24.06.2012 20:44:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?
vsh píše:
(Aktualne jezdim 2,2 + 1,9 okruh a 2,25 + 2,25 silnice zatacky, oboji za studena)
Jaký má smysl jezdit na silnici 2,25 + 2,25?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?
mike.46 píše: Jaký má smysl jezdit na silnici 2,25 + 2,25?
Nevim, zkousim. Zatim mi s tim nikdo neporadil. Na okruh se nejaky doporuceny tlaky daj najit, na silnici to obvykle nekdo splachne tim, ze tam mam dat, co je v manualu, jenze tovarnich 2,5 + 2,9 je na hovno, motorka se na tom chova hodne blbe. Ony se ty gumy dost zahrejou aji na silnici, overeny manometrem.
Mas nejakou konkretni overenou radu?