globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bandit 650 nebo 1250?
 
17.6.2012 v 13:57
Zdarec,
hned mě nekamenujte, že to tu je, hledat jsem zkoušel. Dělám teď řidičák na velkou (předtím jsem na motorce nejezdil), zatím mám jen po druhé jízdě, ale úplné dřevo nejsem a jsem z toho nadšený, vždycky jsem motorku chtěl. Dělám to na Banditu 600S, do budoucna chci taky bandasku, ale rozhoduji se mezi 650 nebo 1250. Mám cca 193cm 110kg, školař v autoškole +- taky a na motorku se vejdeme oba . Jen bych chtěl znát váš názor, vím, že banďour není zákeřná motorka, ale přesto. Vzhledem k mým tělesným parametrům, nebude mi pohodlnější 1250? Ale na druhou stranu, není do začátku lepší 650? Určitě chci naháče. Je mezi 650 a 1250 velký rozdíl co se jízdy, ovládání a náročnosti týče? Protože koupit 650 a další sezonu zase kupovat 1250 je docela vyhazování peněz..

Uzavřeno 27.07.2012 v 19:38 uživatelem macikcz

Naposledy editováno 19.06.2012 09:06:07
Anketa: Co je podle Vás lepší volba?
Bandit 650
68%
57
Bandit 1250
32%
27

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit 650 nebo 1250?

21.6.2012 v 11:34 | Nahoru | #1
Nohy na silnici v zatackach fakt nemam a kolena o asfalt rozhodne nebrousim a ze me predjede neco co ma o nekolik set kubiku min? no a co? tak me to predjede.V zatackach nebrzdim protoze brzdim zasadne pred zatackou. A ze jedu s tim jak "posranej" to je prece snad moje vec. Fakt nemam koule na to litat po meste 150 a na dalnici pres 200. Ani me to nebavi. Koupil sem si litra na cestovani a ne okruhovyho speciala ala R1. Me to proste pride ze vsichni co maj sestku tak vsem vnucujou sestku protoze to je to jediny spravny rozhodnuti na svete ale pritom mam porad takovej pocit ze se ji chtej zbavit a timhle zpusobem treba narazit na potencialniho kupce, kterej jeste nevi ktera bije. Machersky reci jak ste to vsem nandali na podstatne slabsich strojich tu radsi ani nebudu komentovat. Pletete si silnicni provoz s okruhem. Ja uz sem dost starej na to abych si nekde honil s litrem svoje ego a stihal sestkare a vsechno ostatni co ma pod litr, abych jim ukazal zada. Nejak zapominate na to ze to je porad dopravni prostredek a ze kazdej zrovna nemusi sekat zakruty jak Rossi. Nez me tu ukamenujete, berte prosim v potaz to, ze to je jen a pouze muj nazor a ze tedy neni nutne spravny a jediny mozny.

(reakce na) Bandit 650 nebo 1250?

21.6.2012 v 11:57 | Nahoru | #2
Bubuss> nebruč dědku

tem muj příklad "ukaž mi kterej z vás bude stačit banditovi 650" byl kvuli lidem co tu píšou "kup 1250 protože je 650 slabá" - jinak když jedeš pohodu, je to tvá pohoda i kdyby jsi jel na boeingu - mám kamráda co si koupil Busu a jezdí kchacím tem pem, on si protě užívá svůj sen a je uplně fuk, že má pod zadkem o 150koní víc než by potřeboval.

jinak k "těm klidnějším" nemám vůbes žádný problém s motorkářema co jedou svý tempo - nasere mne jen debil co dá na rovince plnej kotel na litrovým SS abych ho následující zatáčku dojel, předjel a on zas dal plnej kotel - ve finále zastavuju u krajnice a čekám až dostane takovýho fóra že už ho dojet nemůžu - nebo dám kouř a nechám se vyprovokovat na moje limity - -je to stejný jako vesničan favoritem na tacháku 120 a jede v nejrychlejším pruhu protože ze zákona je souběžná jízda OK...

jinak se tu asi ani moc nezabýváme myšlenkou co je ideál a na kolik máš využít motku jako spíš co si koupit s mokrým řidičákem (k čemuž asi máš co říct pokud jsi koupil CBF po Jawičce) měj se fajn

..CBF jsem nejel, ale pokud se nepletu má jiný průběh výkonu (krouťáku) - měla by být v malých otáčkách o dost hodnější - než B12

Naposledy editováno 21.06.2012 12:00:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit 650 nebo 1250?

21.6.2012 v 12:49 | Nahoru | #3

Bubuss píše: Nohy na silnici v zatackach fakt nemam a kolena o asfalt rozhodne nebrousim a ze me predjede neco co ma o nekolik set kubiku min? no a co? tak me to predjede.V zatackach nebrzdim protoze brzdim zasadne pred zatackou. A ze jedu s tim jak "posranej" to je prece snad moje vec. Fakt nemam koule na to litat po meste 150 a na dalnici pres 200. Ani me to nebavi. Koupil sem si litra na cestovani a ne okruhovyho speciala ala R1. Me to proste pride ze vsichni co maj sestku tak vsem vnucujou sestku protoze to je to jediny spravny rozhodnuti na svete ale pritom mam porad takovej pocit ze se ji chtej zbavit a timhle zpusobem treba narazit na potencialniho kupce, kterej jeste nevi ktera bije. Machersky reci jak ste to vsem nandali na podstatne slabsich strojich tu radsi ani nebudu komentovat. Pletete si silnicni provoz s okruhem. Ja uz sem dost starej na to abych si nekde honil s litrem svoje ego a stihal sestkare a vsechno ostatni co ma pod litr, abych jim ukazal zada. Nejak zapominate na to ze to je porad dopravni prostredek a ze kazdej zrovna nemusi sekat zakruty jak Rossi. Nez me tu ukamenujete, berte prosim v potaz to, ze to je jen a pouze muj nazor a ze tedy neni nutne spravny a jediny mozny.



Já jezdím jak na 650 tak na 1400 stejně jako kolega Filous co píše o pár řádků vedle. Nevím proč bych měl někomu něco vnucovat, chvástat se a podobně. O tom proč je šestka pro začátečníka vhodnější je tu toho již mraky. Ale i tak je to jen můj názor a pro mě za mě ať si koupí třeba letadlo. A že sem to nandal 6kou silnějším strojům? Ano v určitých úsecích ano. A pro tvou informaci, ani jsem nepřekročil povolenou rychlost stejně jako jsem nikoho jinýho neohrozil. Nešlo o nějaké chvástání jako spíše o fakt, že většinou se každý žene za litrem v touze po výkonu a sám nevyužije ani výkon a potenciál šestky. Takže pokud tu chceš rozumě diskutovat, nedávej průchod svým smyšleným tezím a neškatulkuj ostatní. Starej si na to dost jak píšeš.

Naposledy editováno 21.06.2012 12:50:49
Téma je zamknuto


TOPlist