globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bandit 650 nebo 1250?
 
17.6.2012 v 13:57
Zdarec,
hned mě nekamenujte, že to tu je, hledat jsem zkoušel. Dělám teď řidičák na velkou (předtím jsem na motorce nejezdil), zatím mám jen po druhé jízdě, ale úplné dřevo nejsem a jsem z toho nadšený, vždycky jsem motorku chtěl. Dělám to na Banditu 600S, do budoucna chci taky bandasku, ale rozhoduji se mezi 650 nebo 1250. Mám cca 193cm 110kg, školař v autoškole +- taky a na motorku se vejdeme oba . Jen bych chtěl znát váš názor, vím, že banďour není zákeřná motorka, ale přesto. Vzhledem k mým tělesným parametrům, nebude mi pohodlnější 1250? Ale na druhou stranu, není do začátku lepší 650? Určitě chci naháče. Je mezi 650 a 1250 velký rozdíl co se jízdy, ovládání a náročnosti týče? Protože koupit 650 a další sezonu zase kupovat 1250 je docela vyhazování peněz..

Uzavřeno 27.07.2012 v 19:38 uživatelem macikcz

Naposledy editováno 19.06.2012 09:06:07
Anketa: Co je podle Vás lepší volba?
Bandit 650
68%
57
Bandit 1250
32%
27

1 reakcí na tento příspěvek Bandit 650 nebo 1250?

21.6.2012 v 09:44 | Nahoru | #1
Taky se přidám se svým do mlýna. Jsem zastáncem postupného zvyšování kubatury. Osobně jsem začínal na simálovi, pak MZ 150, šestkovej Diversion chvíli a teď aktuálně právě ten litr.
Na můj styl jízdy mi nejvíc vyhovuje ten litr a to proto, že jsem spíš klidný jezdec, který využívá hlavně krouťáku pro pohodlné ježdění. Navíc nerad motorky točím... Samo, možná by mi tedy stačila nějaká šestka ve dvouválu do V...
Sto koní na 250 kg motorku "není moc", ale je potřeba brát v úvahu hlavně krouťák nastupující už téměř od volnoběhu. Když jsem si půjčil od kámoše loni na projížďku GSX 1400 tak i při zkušenostech z CBF 1000 byl znát rozdíl "jen" o cca 20 Nm krouťáku Suzuki víc jako kráva. Ten motor Suzuki táhne jako lokomotiva. Zvláštní bylo, že mě osobně se tedy lépe jezdilo spíš na té Suzuce, kdežto kámošovi na mojí Hondě Bych jí klidně vyměnil, jenže bych se svojí muší váhou musel hned koupit přední plexi
A o klidném zápěstí to taky není. A víte proč? Protože jízda na motorce je o zápěstí jen z několika málo procent. Ostatní je o způsobu jízdy, odhadu rychlosti, umění brzdit, naklánět se do zatáčky, řadit, předvídat, myslet za druhé, zkušenostech,....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit 650 nebo 1250?

21.6.2012 v 11:34 | Nahoru | #2
Nohy na silnici v zatackach fakt nemam a kolena o asfalt rozhodne nebrousim a ze me predjede neco co ma o nekolik set kubiku min? no a co? tak me to predjede.V zatackach nebrzdim protoze brzdim zasadne pred zatackou. A ze jedu s tim jak "posranej" to je prece snad moje vec. Fakt nemam koule na to litat po meste 150 a na dalnici pres 200. Ani me to nebavi. Koupil sem si litra na cestovani a ne okruhovyho speciala ala R1. Me to proste pride ze vsichni co maj sestku tak vsem vnucujou sestku protoze to je to jediny spravny rozhodnuti na svete ale pritom mam porad takovej pocit ze se ji chtej zbavit a timhle zpusobem treba narazit na potencialniho kupce, kterej jeste nevi ktera bije. Machersky reci jak ste to vsem nandali na podstatne slabsich strojich tu radsi ani nebudu komentovat. Pletete si silnicni provoz s okruhem. Ja uz sem dost starej na to abych si nekde honil s litrem svoje ego a stihal sestkare a vsechno ostatni co ma pod litr, abych jim ukazal zada. Nejak zapominate na to ze to je porad dopravni prostredek a ze kazdej zrovna nemusi sekat zakruty jak Rossi. Nez me tu ukamenujete, berte prosim v potaz to, ze to je jen a pouze muj nazor a ze tedy neni nutne spravny a jediny mozny.
Téma je zamknuto


TOPlist