globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: brzdové čelisti
13.6.2012 v 14:34
Zdravím chlapy,měnil sem na ČZ brzdovy čelisti(předek aj zadek) smontoval sem to kupy,shodim ČZ ze stojanu a zjistil sem že to lehce samo brzdí(prostě nemusim zmáčknout páčku)..nevim jak to nastavit aby to nedělalo..poradtě mi prosim co a jak.Díky moc

brzdové čelisti

13.6.2012 v 15:18 | Nahoru | #1
Motorku na stojan, protočit párkrát kolo, předek seštelovat křídlovkou u bubnu, zadek podobně na táhle. Povolováním. Pokud by to dál drhlo i když bys měl už páky bubnů volný, vyndat a trošku orašplovat obložení.Anebo ještě jedna možnost, párkrát za krátkou jízdu silně zabrzdit a sledovat jestli si to nesedne.

1 reakcí na tento příspěvek brzdové čelisti

13.6.2012 v 15:27 | Nahoru | #2
tu křidlovku mám uplně na konci,a pořád to dělá takhle..no a když chcu zabrzdit tak to brzdi uplně stejně,takže když bych na ni jel a chtěl prudce zabrzdit tak spiš pojedu dál..

1 reakcí na tento příspěvek brzdové čelisti

13.6.2012 v 15:33 | Nahoru | #3
Pokud ti to přibržďuje po namontování táhla (bowdenu), tak musíš přesadit páku klíče na tom tisícihranu.
To dá přece rozum, né?!
No a pokud ti přibrzďuje bez namontování táhla či čeho, tak musíš trošku v místě chytání ošudlit pakny. Pilníkem. Kdybys na to šel šmirglem a já tě měl po ruce, tak ti vyliskám.
Stejně jak temu africkému trabantistovi, když šmirgloval přidřený píst.

brzdové čelisti

13.6.2012 v 15:34 | Nahoru | #4
nebo mě ještě napadlo tu křidlovku dotáhnout,a pak mačkat silně brzdy na mistě..třeba si to sedne,uvidim no

brzdové čelisti

13.6.2012 v 17:53 | Nahoru | #5
Nesedne - co jsem kupoval na 350 pakny (na prdel se dávají ty stejný), tak jsem zjistil, že tak většina současné produkce (aspoň to, co mají v Brně Michura a Vorel) má nalepený moc silný obložení. Bez pílníku to tam skoro nikdy nevleze.
Ono vůbec současný náhradní díly bývají tragický. Už mi prošlo rukama malý zapalování (díry na šrouby se nepotkají s těma na dynamu), vadný jehly do karbecu, děravý plováky, krátký bovdeny, šišatý výfukový kolena (a to nebyla čína, ale originál Jawa) a podobný prasečiny.

brzdové čelisti

13.6.2012 v 20:37 | Nahoru | #6
Takže přesadit na tisícihranu případně orašplit pilníkem. Enthropy, jakým zůsobem jsi měl vadnou jehlu?? Ona teď nedávno kamošovi rupla v zářezu a já se tomu divil, protože třicet roků co se kolem jawy motám se mi to ani nikomu jinýmu nestalo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdové čelisti

13.6.2012 v 20:42 | Nahoru | #7

Vojta150ETZ píše: tu křidlovku mám uplně na konci,a pořád to dělá takhle..no a když chcu zabrzdit tak to brzdi uplně stejně,takže když bych na ni jel a chtěl prudce zabrzdit tak spiš pojedu dál..



To je divný, dal jsi tam pérka a nastavil klíč tak aby byly pakny co nejvíc u sebe? Obráceně snad pakny dát nejdou...

(reakce na) brzdové čelisti

13.6.2012 v 20:55 | Nahoru | #8
Bimbam> mám tam všechno tak jak má být,a dělá mi to jenom na předni brzdě,zadek je už v pohodě,zitra chcu udělat jednu věc..povolim ty brzdici kliky na bubnu a dám je do jine polohy tzv. aby ta hlavní byla blíž tomu šroubu na kterem se to dotahuje křidlovkou..

brzdové čelisti

13.6.2012 v 21:56 | Nahoru | #9
Jo, to je to co ti psal Zdenál - přesadit páky na tisícihranu klíče

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brzdové čelisti

14.6.2012 v 10:52 | Nahoru | #10

Zdenalbenal píše: Pilníkem. Kdybys na to šel šmirglem a já tě měl po ruce, tak ti vyliskám.
Stejně jak temu africkému trabantistovi, když šmirgloval přidřený píst.

Já bych se Dana Přibáně docela zastal - jak bys to řešil, uprostřed africké pustiny? PPL tam asi pravidelnou linku nemá

(reakce na) brzdové čelisti

14.6.2012 v 22:20 | Nahoru | #11
Endy>Pilníkem na nehty (byla s nimi dáma) a nebo skleněným střepem.
Do toho měkkého pístu se zamáčknou zrníčka ze šmirglu a to teda není dvakrát dobré.
Písty, když se obrábějí, nebrousí se, ale soustruží vysokou řeznou rychlostí, právě z těchto důvodů.
Napečený hliník z válce se dá oškrábat šábrem, křivákem a tam se na ohlazení onoho místa šmirgl použít dá, ale na píst teda ne. Ani v buši.
No a oni jedou někam do perdele a nemají pilník?! A kladivo?! A nůžky na plech?!(aj u Trabanta jsou potřeba) A majzlík?!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ČZ 175/487 kvalty jako neutrál ČZ 175/487 Rider372 15 16.3.2024 v 10:48 Kalasnikov
Jsou rozdíly mezi starpákami ČZ 175/487 milous_xx 10 24.2.2024 v 16:44 Destroyer
Vape 6v na 12v ČZ 175/487 milous_xx 5 31.12.2023 v 15:37 Kohlstein
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
ojnice originál nebo CKR ČZ 175/487 milous_xx 4 16.8.2023 v 18:26 kuba350


TOPlist