globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Absolventská práce - dřevocelové svodidlo
10.6.2012 v 10:37
Dobrý den, potřeboval bych pomoci s poslední anketou do své absolventské práce, a to je bezpečnost dřevoocelových svodidel - Je to klasické ocelové svodidlo, které je hlediska estetiky osazeno dřevem, aby lépe zapadlo do krajiny. Je podle vás bezpečné ??? Podle mého by při kontaktu mohlo ojít k uvolnění dřevěných "okrasných" prvků, které by motocyklistu mohly zranit. Ale zkušenost s tím nemám... Bude stačit, když zodpovíte anketu, mockrát děkuji :) Obrázek dřevo-ocelového svodidla



Naposledy editováno 10.06.2012 10:49:59
Anketa: Je vhodné dřevo-oceclové svodidlo pro motorkáře???
Zcela nevhodné
52%
132
použitelné
20%
52
použitelné za předpokladu dolní svodnice
22%
56
použitelné-spodní svodnici obložit také
6%
16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Absolventská práce - dřevocelové svodidlo

11.6.2012 v 09:29 | Nahoru | #1
teamwhd> s těma plastama s tebou souhlasím... nejen, že to je bezpečnější, ale i levnější na výrobu (z odpadu), guma (plast) vydrží skoro věčně a hlavně - nekradli by to hnědočeši

(reakce na) Absolventská práce - dřevocelové svodidlo

11.6.2012 v 10:41 | Nahoru | #2

Mileek píše: teamwhd> s těma plastama s tebou souhlasím... nejen, že to je bezpečnější, ale i levnější na výrobu (z odpadu), guma (plast) vydrží skoro věčně a hlavně - nekradli by to hnědočeši


Taky to tak vidím! ale přiznejme si: každá mince má dvě strany a každá bankovka má tolik stran, na kolik se dá rozměnit.
Tedy: bude se dělat to, co se dá "promazat" (Česká cesta )
1) Když někdo povolil "lana", tak už povolí cokoliv.
2) Estetický faktor, je až na posledním místě, když cestáře nezajímá ani užitný faktor silnice (jako je povrch bez děr, štěrku a "rolet" v zatáčkách) a ono se na zatáčku líp dívá a jede, když má kvalitní asfalt/povrch
3) údržbový faktor taky v Čechách je "eternit" (viz Murphyho zákon:"Provizorní řešení vydrží takřka věčnost.")
Takže jakékoli svodidla v zatáčkách včetně dřevěných obložek jsou jen předsmrtné tortury těl motorkářů.
Jak někdo napsal přede mnou, nejlíp se lítá do udržované travičky v pangejtu (pak do mechu a kapradí, lopuchů, pak do kopřiv, a pak je to jedno...)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist