bmw_r1300gs_cartec





Téma: Strike Sport Motoráj Maraton 2012 - Rumunsko
 
6.6.2012 v 08:17
12. – 17. srpna 2012

Hluboké lesy, dravé potoky, travnaté pláně... to všechno a mnohem víc nabízí nespoutaná
rumunská příroda. Vloni jsme si to vyzkoušeli takříkajíc „na vlastní kůži“ při orientačním závodu pro endura a čtyřkolky, tedy při třetím ročníku Strike Sport Motoráj Maratonu 2011. A protože se nám v Rumunsku moc líbilo, rozhodli jsme se i pro čtvrtý ročník téhle akce, která nemá v naší zemi konkurenci. Ostatně ani nemůže mít, tolik „volného“ terénu, kdy za každým bukem nečíhá myslivec či ekofašista, u nás prostě nenajdete.
Jako minulé ročníky tedy půjde o čtyřdenní etapový závod pro endura a čtyřkolky, rozdělených
do jednotlivých kategorií. Orientace bude probíhat podle roadbooku a zůstává i systém
hodnocení, kdy bude z každé jednotlivé etapy měřena jen RZ, jako je tomu i u ostatních dálkových rallye. Samozřejmostí je technická podpora, včetně plně vybaveného servisního střediska, lékařská asistence (bude na trati i „flying doctor“ v sedle speciálně vybavené motorky), perfektní ubytování včetně polopenze, hlídané parkoviště závodních strojů atd. atd...
Novinkami roku 2012 jsou dvě věci. Za prvé délka jednotlivých etap, která se bude pohybovat
striktně nad 100 kilometrů. A s tím souvisí i obtížnost – chceme náš Maraton trochu „zrychlit“, takže zde nebudou tolik obtížné úseky jako v letech minulých. Reagujeme tím jednak na přání samotných závodníků, jednak na pomluvy, které se objevují na některých internetových fórech – a sice, že jsou naše závody příliš těžké a likviduje se při nich jak technika, tak i sebevědomí jezdců.
Dalším důvodem je i to, že chceme přiblížit tuhle akci i závodníkům méně terénem ošlehaným,
případně pilotům sportovních čtyřkolek.
Ovšem zase si nepředstavujte, že půjde o procházku růžovým sadem, při které budete kroužit po
jedné trati a půjde jen o rychlost – takové závody dělat nechceme. Jde nám o to, aby si závodníci pořádně zajezdili a zároveň si dokázali i schopnost orientace v terénu a dovednost při zdolávání překážek. Čili zjednodušení bude, triviálnost nikoliv.
Závod je otevřen tedy každému, kdo má chuť a odvahu se s námi letošního rumunského
dobrodružství zúčastnit, kdo chce poznat nejen své schopnosti, ale i řadu pohodových lidí, kdo chce zažít věci, na které bude dlouho vzpomínat. A tentokrát zveme i méně zkušené jezdce,
protože tohle je pro ně příležitost, jak se během několika dní naučit to, co by jim v podmínkách naší republiky trvalo týdny.
Tak neváhejte!




Naposledy editováno 06.06.2012 08:19:13
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Strike Sport Motoráj Maraton 2012 - Rumunsko

13.6.2012 v 18:03 | Nahoru | #31
Spíš každej Tydýt !

(reakce na) Strike Sport Motoráj Maraton 2012 - Rumunsko

15.6.2012 v 08:16 | Nahoru | #32
Fanoš Rušicka> ... asi jinej Gang ...

Strike Sport Motoráj Maraton 2012 - Rumunsko

15.6.2012 v 18:25 | Nahoru | #33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strike Sport Motoráj Maraton 2012 - Rumunsko

15.6.2012 v 22:10 | Nahoru | #34

Klasika píše: mandy8> ...Maratón dostal především v internetových diskuzích nálepku extrémní akce...



hnát lehký na fajf hyls nevidím jako problém, u těžkých jo

chce to zkrotit lesapána a bambulla

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strike Sport Motoráj Maraton 2012 - Rumunsko

18.6.2012 v 08:37 | Nahoru | #35
mariano> na pětikopci byl loni problém spíš to, že sedly mraky a v mlze nebylo vidět na víc jak 5 -6 m a to se blbě gazuje, když nevidíš co přijde. Jinak si myslim, že by to nebyl zase tak strašněj problém.
Už si přihlášenej, nebo seš zas měkký prso?

(reakce na) Strike Sport Motoráj Maraton 2012 - Rumunsko

19.6.2012 v 21:19 | Nahoru | #36
Hun> aha. já nikdy nezažil 5h suchý. nejpozději na třetím kopci se rozechcalo. letos taky.
mlha nikdy

jsem měkký prso, sháním práci. dokud nebude, nechám si ujít dražší srandy...a když ji chytnu, nebudu mít dovolenou.
já snad začnu podnikat

Naposledy editováno 19.06.2012 21:20:42

Strike Sport Motoráj Maraton 2012 - Rumunsko

20.6.2012 v 13:18 | Nahoru | #37
Ahoj,
shanim dopravu do Rumunska na Strike Sport Motoráj Maraton 2012 na vleku za podil na nakladech na cestu.
Pokud mate volno, ci o nekom vite, dejte mi prosim vedet.
Diky Dufino
602 130 227

Strike Sport Motoráj Maraton 2012 - Rumunsko

26.6.2012 v 18:07 | Nahoru | #38
Uvidíme...

Strike Sport Motoráj Maraton 2012 - Rumunsko

16.7.2012 v 21:19 | Nahoru | #39
Trasy jsou připraveny!

Znám křišťálovou studánku,
kde nejhlubší je les.
Tam roste tmavé kapradí
a vůkol rudý vřes...

Když tyhle verše Josef Václav Sládek psal, určitě dlel v místech, která jsme minulý týden projeli a která v našich stopách projedete během čtyř závodních dní i vy. Letošní trasy a terény, to je jedna velká báseň... Po široké kamenité cestě se vyšplháte do výšky více než 2100 m.n.m., úzká stezka vás zavede do Sládkova pohádkového kapradí; jestli někdy někde žili Křemílek a Vochomůrka, tak to bylo jedině tady. Přes několik sedel a úbočí sjedete k horským bystřinám, kolem kterých se klikatí nesčetné kilometry šotolinových cest, jako stvořených pro rychlostní zkoušky. Oddechnete si v bukovém lese, kde si budete připadat jako doma za humny. Jen s tím rozdílem, že pokud tady na vás někdo zamává, přeje vám Drum bun! čili Šťastnou cestu.
„Forrest drum“ spojující zapadlé a dávno opuštěné hájenky vám odhalí mrazivé pohledy do bezedných propastí a děti ve vesnicích si – asi po vzoru Dakaru – budou chtít s vámi plácnout dlaněmi...

Nu což, dost romantiky, zpátky do reality. Co jsme slíbili, to jsme dodrželi – letošní Strike Sport Motoráj Maraton bude o poznání snadnější. Etapy budou více „rallye“ a méně „enduro“, přesně tak, jak jste si to přáli. Ovšem – milovníci endura rozhodně nepřijdou zkrátka. Na vrcholky hor se lanovkou vyvážet nebudeme a na cestu dolů padáky také nerozdáme. Nahoru i dolů pěkně po svých – a už bude na umění, odvaze a zkušenostech každého, jestli to provede doslova, nebo obrazně. Na rychlých šotolinových pasážích budou možná někteří z vás hledat šestku. Ruku v ruce s touto změnou přišlo i plánované prodloužení etap. Čekají vás dvě etapy s délkou 170 km a dvě etapy nad 200 km. V každé etapě bude jedna až dvě různě dlouhé rychlostní zkoušky a každý jezdec bude mít přesně daný čas, kdy musí do rychlostky odstartovat. Nudit se nebudete, za to vám ručíme!

Jestli jste si z jakýchkoli důvodů nechali tři předchozí maratony ujít a čekali jste na tu pravou chvíli, věřte, že právě teď nastala. Strike Sport Motoráj Maraton nikdy nebyl tak otevřený nejširšímu spektru účastníků, jako je letos!

Těšíme se na vás,
orga







2 reakcí na tento příspěvek Strike Sport Motoráj Maraton 2012 - Rumunsko

16.7.2012 v 21:40 | Nahoru | #40
Safra, etapy 170 a přes 200km, to je aspoň třídenní? Některé trasy jsme v Rumunsku jezdili 60 km za celý den!

(reakce na) Strike Sport Motoráj Maraton 2012 - Rumunsko

16.7.2012 v 21:42 | Nahoru | #41
Fanda.Šáňa> 4denní A je to Rallye, nikoli enduro závod

1 reakcí na tento příspěvek Strike Sport Motoráj Maraton 2012 - Rumunsko

17.7.2012 v 00:12 | Nahoru | #42
Lenko, doufám že vám tam Bull namotal i tuto etapu, 2km 5hodin i když začátek byl velmi romantický

Naposledy editováno 17.07.2012 00:25:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strike Sport Motoráj Maraton 2012 - Rumunsko

17.7.2012 v 07:31 | Nahoru | #43
milan67> Já zase doufám, že Tě na Martonu uvidím na startovce v sedle dvěstěkilové motorky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strike Sport Motoráj Maraton 2012 - Rumunsko

17.7.2012 v 13:23 | Nahoru | #44
Fanda.Šáňa> ...Ty si kamaráde hlavně poznač termín P.A.W.u....letos to bude výživné....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strike Sport Motoráj Maraton 2012 - Rumunsko

17.7.2012 v 13:26 | Nahoru | #45
Richard> tak mne škrtni, nejedu!!! Nenechám se přeci zmrzačit!!!

(reakce na) Strike Sport Motoráj Maraton 2012 - Rumunsko

17.7.2012 v 20:26 | Nahoru | #46
sqwer> ...ty seš vůl....

(reakce na) Strike Sport Motoráj Maraton 2012 - Rumunsko

18.7.2012 v 20:38 | Nahoru | #47

Klasika píše: milan67> Já zase doufám, že Tě na Martonu uvidím na startovce v sedle dvěstěkilové motorky.


Kdepak neuvidíš, moje dvěstěkilová motorka je víc cestovní než endůro

Strike Sport Motoráj Maraton 2012 - Rumunsko

23.7.2012 v 13:32 | Nahoru | #48

1 reakcí na tento příspěvek Strike Sport Motoráj Maraton 2012 - Rumunsko

26.7.2012 v 10:49 | Nahoru | #49
Tak na Brebu Nou jsem byl od 23.6-30.6 2012 a musi říct že je to tam bomba, bydleli jsme na stejném penzionu, jako budou ubytováni soutěžící teto akce, musim říc že ubytování i jídlo je supr a o okolí se ani bavit nebudu , nedá se to tam projet všechno ani za měsíc, hlavně si dejte výlet-možná to bude i jedna z etap na horu Trescu je to bomba pak se tam dá ject cca 30km po hřebeni v nadmořské výšce 1500m až 2198m fakt zážitek. Jen příjezdová silnice směrem od Slatina -Timis do Brebu Nou je uplně na sračky-po letošních povodních a můj naloženej Trafic opakovane dřel spodkem ale měli jsme na káře 7 motorek a v atě 6 enduráků kolem 100kg takže asi tak. Je to lepší objet z druhé strany organizátoři budou vedět.Příští rok nebo možná letos na podzim tam jedem znova

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strike Sport Motoráj Maraton 2012 - Rumunsko

26.7.2012 v 15:25 | Nahoru | #50
Prochal11> ...musíš jezdit z druhé strany od města Resita...lepší a cca o 80km kratší cesta...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strike Sport Motoráj Maraton 2012 - Rumunsko

26.7.2012 v 17:33 | Nahoru | #51
Richard> Jen když máš trochu pod kůží, tak ty serpentiny z(do) Resity ve zdraví nepřežiješ

(reakce na) Strike Sport Motoráj Maraton 2012 - Rumunsko

29.7.2012 v 19:10 | Nahoru | #52
dr.Sagar> ...no tak halt musíš jezdit kamaríde střízlivej....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strike Sport Motoráj Maraton 2012 - Rumunsko

31.7.2012 v 01:12 | Nahoru | #53
Richarde, znám jednoho ten si tam stihnul i zapíchat...za střízliva...

Naposledy editováno 31.07.2012 01:14:50

(reakce na) Strike Sport Motoráj Maraton 2012 - Rumunsko

1.8.2012 v 09:55 | Nahoru | #54
milan67> ...tak to já znám kamaráde jednoho trotla, kterýmu na cestě tam i zpět, v kopcích před Brebu za Resitou, upadla ve stejným místě židle z vleku....

Strike Sport Motoráj Maraton 2012 - Rumunsko

2.8.2012 v 13:39 | Nahoru | #55
Přátelé, kamarádi, závodníci!
Pokud je mezi Vámi ještě někdo kdo stále váhá, zda se zůčastnit Strike Sport Motoráj Maratonu 2012 a podívat se s námi do Rumunských hor, pak mu v rozhodování možná pomůže naše malé překvapení a tak trochu i recese, v podobě neobyčejné ceny pro absolutního vítěze letošního závodu.



A Vy, kdo jste již přihlášení se máte na co těšit
Už se to blíží

Strike Sport Motoráj Maraton 2012 - Rumunsko

20.8.2012 v 16:48 | Nahoru | #56
Strike sport motoráj maraton 2012 je za námi.
Myslím, že se závod vydařil, byť účast byla trochu slabší než na minulích ročnících.
Nicméně věřím, že si závodníci akci užili a budou v dobrém vzpomínat na Karpatské dobrodružství v pohořích Retězat a Semenic a tímto bych jím chtěl také poděkovat za to, že nehledali důvody proč "letos ještě ne", sebrali odvahu a vyrazili poprat se s nástrahamy tratí. Bez Vás by to pánové jaksi nebylo ono

Strike Sport Motoráj Maraton 2012 - Rumunsko

23.8.2012 v 16:32 | Nahoru | #57
Rumunsko,
shrnuti vypravy mojema ocima do Rumunska na Strike Motoraj Rally Maraton 2012.

Doprava tam uplne v pohode. Z Prahy je to cca 950km vetsinou podalnicich, jen poslednich 150km v Rumunsku okrsky s docela OK asfaltem.
V nedeli vecer jsme dorazili do vesnicky Brebu Nou posazene v kopcovitych zalesnenych horach. Ubytko super, skvele zazemi pro motorky. Take se tam jezdi EnduRomania, takze z toho zije cela vesnicka. Na motorkare tam koukaji v pohode. Nemel jsme pocit ze bychom tam nebyli vitani.

V pondeli rano rozprava o pravidlech souteze a priprava na prvni etapu a povinne nalepeni startovniho cisla a povolenky do parku. Poradatele zvolili lehci teren, prevazne bukovymi lesy po sotolinach s celkovou delkou kolem 160km.
Vyrazel jsem nekde v pulce pole a navigace pomoci routebooku mi nedelala problemy. Po minulych zkusenostech s pouzivanim originalniho tachometru a pocitani km v hlave, jsem koupil trip master VECTOR od firmy Trailtech. Osvecil se luxusne. Konecne jsem taky sledoval vice trat nez pocital km od jednotlicych policek v routebooku.
Pri navigaci jsem neudelal zadnou zasadni chybu a tak jsem na start prvni RZ dojel jako druhy po ctyrkolkari. Tak jsem byl naslapnuty, ze mi ani nestacili napsat cas startu. Nastesti si ho poznamenali.
V RZ opet jedu v klidu bez chyb. Asi v polovine me dojizdi Beba na sve KTM a ja delam malou minelu kdy minu o cca 10 m odbocku. Beba vyrazi do vyjezdu prede mnou.
Snazim se ho drzet a prvnich cca 15km to jde, ale vidim ze jede s mnohem vetsi lehkosti, nez ja. Doslova za nim obcas vlaju, ale mozek je prepnut na mod zavodeni, tak to drzim. Pak ale na sotoline padam. Zablokovalo se mi zadni kolo pri brzdeni a ja nestacil vymacknout spojku. Motorka se mi zpricila na ceste o90 stupnu a ve smyku lezici pod ni jsem se cca 10m klouzal. Rekl jsem si ze takto dal NE a nechavam Bebu odjet. Preci jen se tu nechci natlouct.
Do cile RZ jsem dojel uz v pohode. Prvni den jsme zpatky ve vesnici kolem 16:00 a uzivame si slunicka a pivka u motorek.

Druhy den , s mym nadsenim ze vcera, vyrazim jako 6ty od konce. Startovalo se od nejpomalejsiho do nejrychlejsiho, jedno zda to jsou motorky nebo ctyrkolky. Prvni tretina etapy byla v pohode. Par vyjezdu na hrebeny hor, kdy dvojka to nebere, jak je to prudke, ale suche a tedy OK. Pak ovsem znejistim, zda opravdu jedu dobre, zda se mi ze bloudim. V routebooku vidim bod zvany meteostanice. Zastavuji tedy na nejvyssim kopci , vypnu motor a rozhlizim se po meteo a posloucham kde asi by mohli jet ostatni. Rozhlizim se kolem a v dali vidim velike pohori s nejakou budovou na vrcholu. Rikam si, ze to je uz moc vysoko na to aby nas tam hnali. Jo, pekne jsem se mylil. Jednalo se o meteostanici Tarcu v 2190m/m a vyjezd korytem cesty plnou kameni s mou tezkou 800 byl orisek .Slysim i nejaky motor a tak vyrazim tim smerem. V jedne chvili padam a narazim si pravou ruku. Klouby prstu jsem zaboril do skaly a ty se ohli do nesmyslne polohy, ale vratili se. Sedim a odpocivam - trochu se mi toci hlava. Prijede organizator a najezce trati Hajnej na Africe Twin. Pomaha mi zvednou masinu a ja za chvilku pokracuji nahoru. Cestou me napada fraze "Netusil jsem, ze se da s motorkou vyjet na "Snezku" po kozi stesce". Horsi to bude dolu pri brzdeni predni brzdy - ruka boli. U stanice je pekna zima, ja jen v dresu, tak pokracuji pomalu dal. Jedem po hrebenech a za cca 10 km je krasny, ale prudky sjezd lesem dolu. Zjizdim to krokem bez zavahani. Dole od doktora organizatoru dostavam prasek proti bolesti. Slupnu ho a hned je lip. Pokracuji a opet nedelam zasadni chyby. Jeste me predjizdi kluk na BMW Xchalange, ktery nekde doslova zakufroval po navigacni chybe. Je dost rychli, ale to v rally neni mnohdy vse. Dojizdim do cile RZ a odpocivam pri probirani trati s ostatnimi. Cesta domu u probehne OK, jenze priposlednim vyjezdu cesty zachytavam se pravou nohou o bok uvozu a noha se mi vytoci v kotniku a koleni. Uz toho mam dost. Do cile ve vesnici dojizdim jak spraskany pes. Kulham a neohnu prsty u ruky.

Treti den organizatori naplanovali trat na cca 190km s dvemi RZetami. Ruka se pouzivat da, ikdyz je otekla. Vyrazim do etapy citim se docela v pohode, tak to opet zenu s dusi zavodnika. Najednou ale prez pesinku, kterou jedu, je rygol veliky jako kr...a., letim do nej prednim kolem v cca 60tce a i kdyz dostanu ranu do riditek, tak to ustojim. Mit v prednich vydlich original pruziny, tak urcite lezim, nanestesti Bitubo neslo ani na doraz. Opet se uklidnuji a prepinam na mod "bezpecne a bez navigacnich chyb". Prudky cca 300m vyjezd lesem zvladam bravurne. Pri rozprave rikali neco o tom ze si musime zvolit tu spravnou cestu vyjezdu, protoze tam lezi stromy, kt nejdou prejet. Vybral jsem tedy dobre. Za mnou se zene ctyrkolkar a ja ho po cca 5ti km poustim pred sebe. Nerad mam na zadech nekoho a anvic jesty tyhle blazny.
RZ c.1 staruji a jedu docela svizne a bez chyb az do cile. To jsem ovsem ale v polovine zavodu. Pokracuji tedy dle routebooku k startu dalsi RZ. Cesta vede krasnymi bukovymi lesy, kde se jede uplne uzasne. Pripadam si jako na toboganu, klopene zatacky, kratke vyjezdy a sjezdy - radost ridit. Pak se toulame okola nejake prehrady, kde se nam naskytuje uzasny pohled na betonovou stavbu. Je mi az trochu lito nezastavit a poradne si ty mista uzit, ale od toho tu nejsme. A je tu opet strmy vyjezd do kopce v lese. V polovine zazmatkuji a zastavuji. Znovy rozjezd mozny neni a tak spolecne s kamaradem Dodem pomalu snasime motorku dolu a ja opet to zkousim. Na podruhe jsem uz na hore, ale vycerpanim sotva motorku drzim na kolech. Zastavuji a ihned lezim. No nic. zburam se a jedem dal. RZeta c.2 zacina na sotolinove ceste a vypada to ze tentokrat je to zkutecne ta prava rychlostni zkouska. cca 15km jen sotoliny, Jedu krasne v lehkem drftu a uzivam si rychlost. Ten den, svete div se, ale muj soucet casu z obou RZet byl nejrychlejsi ze vsech! Ani nevim jak je to mozne, hlavne asi v te prvni bylo dulezite nechybovat v navigaci. K veceru opet kulham do postele a sotva lezu.

Ctvrty den bych si moc pral, aby uz nebyly nejake tezke useky, kde s mastodontem zakufruji. mam uz toho docela dost, lest po ctyrech do kopce s motorkou. Preci jen me uz vsechno boli.
Cely den ubiha opet krasne a vcelku rychle. V prvni polovine potkavam kluka u cesty s pichlou zadni dusi. Nechavam tam dve bombicky a pumpicku. Novou dusi uz ma. Cesta vede po hrebeni hor, kde jsou stare vysilace a snad pred valecne vetrniky na vyroby elektriky, samo nefunkcni a zrezle. Presto se jede stepi, prez potucky a boruvcim. Chvilku mi to pripomina Mongolsko. Pak nasleduje cca 30km krasnych sotolinovych cest bez navigacnich problemu. Do cile RZ dojizdim s Dodem, kt jsem cestou dojel. Poklabosime v cily o nadherne ceste a vyrazime na cca 120km offu domu.
Po cca 80km nam poradatele preci jen pripravili menzi orisek v podobe kameniteho vyjezdu plneho volnych sutru a prachu. Opet vyjizdim jen do pulky a padam skoro v 0 rychlosti. Proste to mam moc silne zprevodovane do rychlosti. Uz ted mamobjednane mesi ozubene kolecko na retez. Preci jen 800stovka je v original retezove sade moc rychla i na volnobech s zarazenou jednickou. Opet diky Dodovi se dostavam nahoru. Spojka tentokrat dostala poradne zabrat. Pak jeste pro motorku Doda (Yamaha XT 660) a take tlacime do kopce. Odmenou je uzasny vyhled na hory z vrcholku. Zastavujeme a kochame se 15 min. Stejne neni uz kam pospichat. Do cile je to uz jen 15km.

Vecer vyhlaseni pobehlo standardne a popijeni a klaboseni o vlastne jedinem tematu a to motorky.

Zde vysledky
Výsledky Strike Sport Motoráj Maratonu 2012

Endura nad 125 ccm
Start. číslo Příjmení Jméno Motocykl (tovární značka, typ) typ čas celkem celkem km
1. 5 Švec Václav KTM EXC 450 12:58:00 721,00
2. 1 Knieza Vladimír KTM EXC 450F 20:07:00 659,00

V2 od 600 ccm do 800 ccm
Start. číslo Příjmení Jméno Motocykl (tovární značka, typ) typ čas celkem celkem km
1. 6 Dufek Jan BMW F800GS 10:56:00 732,10

1V od 600 ccm
Start. číslo Příjmení Jméno Motocykl (tovární značka, typ) typ čas celkem celkem km
1. 9 Weber Filip KTM 690 Enduro 9:16:00 780,00
2. 11 Bělohlávek Aleš KTM 690 Enduro R 9:40:00 778,00
3. 12 Drašner Petr Yamaha TT600E 11:36:00 755,00

Čtyřkolky
Start. číslo Příjmení Jméno Motocykl (tovární značka, typ) typ čas celkem celkem km
1. 13 Pejzl Dan CF Moto Gladiator x8 9:54:00 809,00
2. 14 Máj Zdeněk Can Am Renegade 800 10:05:00 809,00
3. 16 Píša Miroslav Can Am Outlander 1000XT 10:20:00 877,00

!!Diky moc vsem poradatelu!!
MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi

Naposledy editováno 24.08.2012 10:08:26

Strike Sport Motoráj Maraton 2012 - Rumunsko

25.8.2012 v 19:34 | Nahoru | #58
Příští rok jedu .-)
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist